Hakutulokset

  1. Pesky Pixie

    Mulla menee hermo tähän korvakierteeseen!!

    |O Mun äitini saa kyllä kaikkien marttyyrien marttyyreimmän kruunun, koska hänen 33-vuotiaalla tyttärellään ei edelleenkään ole korvakierteet loppuneet. Voi perkeleen perkeleen hemmetti. :mad: Anteeks mä vähän kiroon :xmas: Siis olo on ihan HIRVEE. :O Ei satu, mutta tuntuu että kuulo...
  2. Pesky Pixie

    Vihkivalojen uusiminen

    Miten sellainen onnistuu? Onko joku sellaista tehnyt/jonkun sukulainen? Vanhempani miettivät moista kun ovat olleet jo useamman vuosikymmenen naimisissa, ja mietin tässä, että millainen tapahtuma/toimenpide se oikeastaan on. :)
  3. Pesky Pixie

    Ruumiin paikan tietäminen

    Jos mä tiedän että johonkin tiettyyn kohtaan (suunnilleen) on haudattu ruumis, niin miten mun pitäisi edetä jos mä haluaisin sen ylös sieltä? Haudattavaksi.
  4. Pesky Pixie

    Vasta perjantaina kauppaan?

    Onko ihan tapposuunnitelma? :D Mennä vasta perjantaina vkl-ostoksille kauppaan? :p Kun ollaan vasta perjantaina menossa juhannuksen viettopaikkaan, enkä millään viittis käydä huomenna kaupassa, raahata niitä kamoja kotijääkaappiin ja sitten taas pakata ja kuljettaa niitä uuteen paikkaan...
  5. Pesky Pixie

    Voisitko hengailla kaverisin puolison kanssa näin?

    Mä mietin kerran kaverin luona, että ammuttaiskohan mut palstalla tästä hyvästä :xmas: Olin viettämässä lasten kanssa viikonloppua kaveriperheen luona, siis perheen äiti nyt lähinnä on läheinen ystäväni, toki hänen miehensäkin minulle tuttu ja läheinen. No, kun perheen äiti sunnuntai-iltana...
  6. Pesky Pixie

    Lapsen tolloilu kerrostalon pihalla

    Klassinen kysymys: mitä tekisitte? Kerrostalopihallamme eräs lapsi tolloilee jatkuvasti. Kyse ei ole mistään pienestä lapsesta, vaan sykyllä kouluun menevästä, joka on tosin jo usean vuoden ajan ulkoillut pihalla yksin. Aina yksin, vanhempia ei juuri pihalla näy. Keväällä vielä, kun lapsi oli...
  7. Pesky Pixie

    Retkeilijät/eräilijät/vaeltajat huom!

    Muonista kysyttävää :D Mä olen nuorempana harrastanut paljonkin vaeltamista, mutta nyt on jäänyt vähemmälle kun lapset on ollut pieniä. Syksyllä pääsen kuitenkin pitkästä aikaa vaeltamaan :heart: Kas, silloin kun olen viimeksi käynyt, oli olemassa sellaisia mm. Blå Bandin nimenomaan...
  8. Pesky Pixie

    Kasvikuivurin omistajat hoi!

    Täällä on mulla käytössä tuollainen hyötykasvikuivuri, mikä lie, OBH-nordican vehje kuitenkin, joka on kai pääasiassa tarkoitettu hedelmien/kasvisten/sienien kuivaamiseen. Onkos hyviä vinkkejä mitä kannattaisi kuivailla? Nyt on kokeiltu omenaa, päärynää ja mansikkaa, lisäksi tietysti sieniä on...
  9. Pesky Pixie

    Mit vit? Kuka tässä toimii väärin?

    Tai no ei oikeastaan sitäkään, mulle on ihan sama kuka on väärässä, kuka oikeassa, mutta yritän vain keksiä ongelmaan rakentavaa ja aikuismaista ratkaisua. No, juttu meni näin. Isäni tuli tiistaina kipeäksi, ja flunssassa siis keskiviikkona oli 39 jo kuumetta. Silloin hän mietti, pitäisikö...
  10. Pesky Pixie

    Kriisi!! Apua! Mä saan auton

    Ihan kamala juttu. :D Eiks ookin? Siis normaalisti ihmiset kai vaan ostaa auton ja on tyytyväisiä :xmas: Mut mä oon ihan kauhuissani :O En ollut koskaan halunnut tai ajatellut auton ostoa, vaikka kortti onkin, mutta sain työtarjouksen, jossa autoa tarvitaan, ja nyt olen menossa tunnin...
  11. Pesky Pixie

    Turkulaiset hoi!

    Missä kohtaa föri tarkalleen ottaen on? :D Siis tiedän paikan noin summittain, mutta yritän katsoa nyt kartasta, miten pitkä matka on Sigyn-salilta (konservatiorista) toiselle puolen jokea Manillaan. Eniro antaa ohjeeksi mennä Martinsillan kautta, mutta sitä ennenhän on föri :) Sillä vois...
  12. Pesky Pixie

    Kitarasta kysyttävää asiantunteville

    Juu hei tyhmien kysymysten aloittaja täällä hei :D Jos mun pitää ostaa kitaraan uusi virityskoneisto, niin mistä mä tiiän että se on oikean.. kokoinen tai mallinen tai whatever? :D Siis.. että se sopii siihen kitaraan joka mulla on? :xmas: Sopiiko ne kaikki kaikkiin?
  13. Pesky Pixie

    Saako alle kouluikäinen lapsesi päättää mitä vaatteita laittaa päälleen?

    Mietin vaan. :D Tytsi tuli kaupassa vastaan ja kyseli myöhemmin että oliko ne ihan itse valinneet vaatteensa. Sanoin, että aina meidän lapset valitsee itse vaatteensa :xmas:
  14. Pesky Pixie

    Seurakunnan perhekerhoista/millaista toimintaa haluat?

    Niin. :) Yksinkertainen kysymys olikin jo otsikossa. Kun menet perhekerhoon (seurakunnan) niin millaista toimintaa sieltä haluat tai mitä odotat?
  15. Pesky Pixie

    "Aivan tavallinen perhe"

    Tässäpä on loistava artikkeli. Se on pitkä, mutta loppuun asti lukeminen palkitsee. Aivan tavallinen perhe | Image.fi Paljon uusia ajatuksia heräsi itsellekin tuosta jutusta. Jotenkin oman menneisyyden suhteen on joskus niin epätodellinen olo, vaikka siitä paljon puhunkin. Nyt muistui...
  16. Pesky Pixie

    Mielenkiintoinen ilta...

    Mulle tulee miäs kylään tänään. :D
  17. Pesky Pixie

    Lapselle kuulosuojaimet/kokemuksia

    Elikkäs.. tilanne on se, että lapsellani on erittäin herkät korvat, ja se joskus tuottaa tietynlaisia ongelmia.. esim. kerran on joutunut lähtemään lasten konsertista pois (Rokkikokki) koska musiikki sattui korviin, tänään oltiin kauppakeskuksessa katsomassa Kengurumeininkiä, ja taas piti mennä...
  18. Pesky Pixie

    Onkohan tää yleistäkin? (neuvola/sosiaalitoimisto)

    Mulle soitettiin tänään sosiaalitoimistosta ja kysyttiin, että miksei me olla käyty neuvolassa. :D Siis lapset täytti keväällä 4v ja 5v eikä oo ehditty neuvolaan. :P No, neuvolan täti oli ottanut sosiaalitoimistoon yhteyttä ja ne soitti nyt sitten mulle. :whistle: Mä vaan mietin, että onkohan...
  19. Pesky Pixie

    Miten järjestäisitte tapaamiset (isovanhemman kanssa)?

    Mulla on siis tilanne, että lasten isä ei tapaa lapsiaan. Lapsilla on kuitenkin isoäiti, isän puolelta siis, jonka olen kuullut olevan muuttamassa tähän lähistölle. Aikaisemmin on asunut ihan toisella puolen Suomea, emmekä ole juuri tavanneet emmekä muutenkaan ole tekemisissä. Mietin vaan, että...
  20. Pesky Pixie

    Kauniita koruja!

    Kaipaan uusia koru-ideoita. :) Linkitä mielestäsi kauniita koruja tai kuvaa omat kauneimmat korusi =) Hyviä ideoita kaivataan. Mä rakastan korujen tekemistä mut oon vähän ideaköyhä kun en itse ole mikään koruihminen lainkaan. :D

Yhteistyössä