Hakutulokset

  1. Moon Vaan Melonit

    Mitäs tänne kuuluu? +itteni mainostamista...

    Heissan palstalaiset! Mitäs uutta ja ihmeellistä? Jääny plussa melkein kokonaan unholaan viimeaikoina! Enkä oo ees viimesimpiä töitäni esitelly (oon siis saanu aivan liian positiivista palautetta!!!) Linkistä löytys uusia kakkuja ja varmaan jokunen maalauskin... Elisen kotisivut - Etusivu
  2. Moon Vaan Melonit

    Nää sivut on ihan tyhmät!! Aaaappua!

    En löydä mun edellistä ketjua! Otsikko meni jotenkin. Kuvassa ylimakea, kähmitty ja lähmitty kakku tms... Ei näy omissa viesteissä, ei löydy haulla... Hankalaa! Löytäskö joku fixumpi?
  3. Moon Vaan Melonit

    Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

    Joka saattaa olla hienoin mun tekeleistä! *Erityisen ylpeä*
  4. Moon Vaan Melonit

    Kyllä mua on työkaverilla paiskattu!

    Hitto! Ollut nyt muutaman viikon uudessa duunissa, viime viikolla paikan vakkari palasi lomalta ja samantien alkoi perässä kävely ja valittaminen siitä mitä oon jättänyt tekemättä. (ekat kerrat meni sen piikkiin, ettei mulle oo niitä hommia kovin hyvin esitelty, loppuviikosta meni aika kovasti...
  5. Moon Vaan Melonit

    Te kun Kaikki jumaloitte mun kakkuja (kuva)

    ...niin tässä olis uusin. Sulkeudun suosioonne
  6. Moon Vaan Melonit

    Niin harvoin kun huuto.netissä käyn, niin

    Voisivat siksi päiväksi yrittäjät/uuden myyjät kadota sieltä! Menen sinne ettimään, jos haluan käytettyä, niin tympii törmätä noihin "miljoona kappaletta myynnissä, osta heti" Mur
  7. Moon Vaan Melonit

    Uusimmat kakut (kuvia)

    Tässä 6 uusinta tekelettä, osa tainnut olla näytilläkin... Täällä pääsee kattomaan isompina kuvat... http://koti.mbnet.fi/elisek/kakut/
  8. Moon Vaan Melonit

    Voi tätä onnea ja auvoa! (elintärkeä)

    Näin joskus kivi ja nakki kuussa iiihanat kengät eräässä kenkäkaupassa, mut en sillon pystyny tuhlaamaan 79? kenkiin... Käytiin viime viikonloppuna kaupoissa pyörimässä ja taas nuo mun unelmien popot tuijottivat mua kenkäkaupan hyllystä -30% alennuslappu kyljessään. Tän viikon oon...
  9. Moon Vaan Melonit

    Mulla on vaikeuksia ostaa 3v tytölle kenkiä! (tyhymäkö?)

    Kun melkein joka kenkä hankaa jalan rakoille. Nyt on neljät kengät ostettu (koko pitäisi olla oikein), yhden nauhakenkät, yhdet avokas malliset, aidot croksit ja feikki crocksit... Jokaiset noista hankaa vähän erikulmasta... Kaupassa kyllä kokeillaan kenkiä ja näyttävän sopivan hyvin...
  10. Moon Vaan Melonit

    Lapsiystävällinen kauppa (kassa)

    Tässä olen tullut siihen tulokseen, että kassa joka huomioi lapsen edes jotenkin aiheuttaa hyvää mieltä! Varsinkin silloin jos lapset maksavat ostoksensa/laittavat ostoksia tiskille. Tänään käytiin Jumbon top sportissa kattomassa uimalaseja muksuille, sopivat sattu löytymään joten muksut...
  11. Moon Vaan Melonit

    Mitä vit..? Mun naama!

    Ihan pöhöttynyt! Herätessä tuntu, et luomet painaa tonnin ja nyt kun naaman kävin pesemässä on nassu poskia myöten ihan turvoksissa! (Isäntä ei huomaa eroa joten ei kai mitään kauhean dramaattista..) Dokannu oon joskus kuukausia sitten. Pitäis vielä lähteä ulos ihmisten ilmoille :ashamed:
  12. Moon Vaan Melonit

    Pikku vikainen kakkukuva =D

    Poika täytti 6v. Halus Sonicin ja auton... Aamu 5 aikaan auto oli valmis, olin ihan poikki ja Sonic ei sitten aivan yltänyt auton tasolle... :whistle: Poika ilmoitti, että auton perä on vääränmallinen, pitäis kuulemma olla samanlaisia piikkejä kuin Sonicin hiuksissa. Jeppistä :D
  13. Moon Vaan Melonit

    Märinää, kitinää, valitusta ja vikinää...

    Tänään 11h töitä kahdessa erässä... Välissä kasasin pojan synttärikakun joka pitäs nyt koristella... Kaikkein pahin on etten tykkää mun avustettavasta (todella huono omatunto), mulla on 1 vakituinen avustettava ja 2 avustettavaa joiden vakihoitsuja lomitan. Nuo 2 lomitettavaa on mukavia...
  14. Moon Vaan Melonit

    Miten ihmiset jaksaa?!

    Lähin töihin 10.30, tulin kotiin 17.00.. Lähin toiseen työhän 17.30 ja kotona 22.15. Ja mä oon ihan puhki poikki hajalla! Ei tossa kuitenkaan oo kuin 9,5h töitä... Ihmisillä hurjempiakin duunimääriä ja silti ne vaan porskuttaa :o
  15. Moon Vaan Melonit

    Pitäskö sitä ottaa vähän viiniä?

    Tuli mieleen tuosta "Tässä nyt mietin, kun moni vanhempi juo lasten mentyä nukkuun, mitäs jos niitä joutuis roudaan keskellä yötä sairaalaan ja ne puhalluttais sut siellä?" otsikosta... Et oikeastaan vois vaikka tissutella pikkusen! Huomenna duunia vasta 18 aikaan ja isäntä antas mun...
  16. Moon Vaan Melonit

    Hyvää Juhannusta, pienen kakku kuvan myötä!

    Tässä kakussa epäonnistui oikeastaan kaikki. Pohja, täyte ja kuorrutusmassa... Maku oli sen verran ok, et vien kaverille viemisiksi.
  17. Moon Vaan Melonit

    Hetki nurinaa...

    Oon lähtenyt tänään 10 jälkeen töihin... Takasin tulin 16 jälkeen, söin ja hetken makasin ja lähdin toiseen duunipaikkaan... Sieltä kotiuduin 22 jälkeen. Suunnitelmana oli, että teen huomiselle juhannuskakun (siis tälle päivälle), ukko lupas paistaa pohjat valmiiksi. Tähän asti kaikki...
  18. Moon Vaan Melonit

    Nyt olis vähän työhön liittyvää ongelmaa... Mielipiteitä tänk juu!

    Elikkäs teen tällä hetkelle henkilökohtaisen avustajan hommia. Suoraan kaupungin laskuun ja vuokratyöfirman kautta. Oon viihtynyt hommassa aikas hyvin, ainoa miinuspuoli on työajat jotka on mitä ja milloin sattuu... Nyt sitten vuokratyöfirmasta otti yhteyttä et kiinnostaisko mua vakipaikka...
  19. Moon Vaan Melonit

    Tietääkös joku mansikoista? (MINÄ TIEDÄN!!!!)

    Et saako esim uudellamaalla käydä jo pellosta keräämässä mansikoita? Siis näitä saa maksua vastaan kerätä itelleen mansikat paikkoja...
  20. Moon Vaan Melonit

    Tavoitteena -ei minkään ruskeat hiukset!

    Kasvatusprojekti menossa ja yritän mahdollisimman lähelle omaa sävyä saada latvat. Tuo hiusvärien maailma on kyllä ihan höpöhöpöä. Luonnolliset sävyt muka... sopivat pohjoismaisille hiuksille... PÖH Missä on maantienharmaan eri sävyt?? Niitähän luonnostaan on 90% suomalaisista...

Yhteistyössä