Hakutulokset

  1. Moon Vaan Melonit

    Mitäs tänne kuuluu? +itteni mainostamista...

    Heiii! Vanhoja tuttujakin vielä täällä=)
  2. Moon Vaan Melonit

    Mitäs tänne kuuluu? +itteni mainostamista...

    Sen piti tulla tuohon pikkukuvaan hieman sumeampana... Tuntuu, että moni selailee muksujen kanssa noita kakkujen kuvia, niin tarkoitus oli (ja on) ettei älytön jorma oo heti silmillä...:ashamed:
  3. Moon Vaan Melonit

    Mitäs tänne kuuluu? +itteni mainostamista...

    Heissan palstalaiset! Mitäs uutta ja ihmeellistä? Jääny plussa melkein kokonaan unholaan viimeaikoina! Enkä oo ees viimesimpiä töitäni esitelly (oon siis saanu aivan liian positiivista palautetta!!!) Linkistä löytys uusia kakkuja ja varmaan jokunen maalauskin... Elisen kotisivut - Etusivu
  4. Moon Vaan Melonit

    Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

    Juu´u, tai no... Ainakin kaikki edelliset kakut on syöty... Tästä kyseisestä kakusta en oo vielä maku palautetta saanut.
  5. Moon Vaan Melonit

    Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

    Pitkää pinnaa vaan :D Lapset taitaa olla vaan niitä kriittisimpiä arvostelijoita (tai sit mun muksut on vaan tottunu liian hyvälle)
  6. Moon Vaan Melonit

    Nää sivut on ihan tyhmät!! Aaaappua!

    En löydä mun edellistä ketjua! Otsikko meni jotenkin. Kuvassa ylimakea, kähmitty ja lähmitty kakku tms... Ei näy omissa viesteissä, ei löydy haulla... Hankalaa! Löytäskö joku fixumpi?
  7. Moon Vaan Melonit

    Mitä järkeä elämässä on? Oletteko koskaan miettineet?

    Josko kaikki onkin vain suurta BB:tä. Joku isoveli seuraa ja heittelee eteen pikku haasteita ja sitten nauraa kaveriensa kanssa mokailuille... Toisin sanoen, ei tässä oo mitään järkeä!
  8. Moon Vaan Melonit

    Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

    Kruunu on vielä hienompi livenä, tuossa kuvassa suttuisen näköinen... Ja muutenkin tuo kuva näyttää jotenkin tummalta. Miehellä koitin ehdottaa josko saatais kuvattua jotenkin 360 noi kakut, et voi kiertää kakun ympäri :D
  9. Moon Vaan Melonit

    Miesten tapoja, joita et ymmärrä?!!

    En ymmärrä juuri nyt tuota omaa miestäni joka nukkuu lastenhuoneen lattialla, eikä suostu siirtymään sänkyyn... Valittanut koko viikon kun on paikat jumissa ja jotenkin oletan ettei nää pikku päikkärit auta asiaa yhtään...
  10. Moon Vaan Melonit

    Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

    Kiitos. Hetkittäin jopa itsestäkin tuntuu, et kehitystä tapahtuu =)
  11. Moon Vaan Melonit

    Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

    Sokerimassaa. Tilattiin prinsessakakku, sankari tykkäs pinkistä, kimalteesta, koruista jne... Ja tämmöinen siitä tuli:D
  12. Moon Vaan Melonit

    Taas kuvassa yksi liian makea, kähmitty ja lähmitty kakku

    Joka saattaa olla hienoin mun tekeleistä! *Erityisen ylpeä*
  13. Moon Vaan Melonit

    Onneksi en ottanut lapsilleni enkä itselleni sikapiikkiä!

    Mä oisin aikoinaan kaivannu järkevää keskustelua possupiikistä... Joka paikassa tuli vastaan "Me Kaikki Kuollaan" hysteria, palstalla ei varsinkaan voinut olla erimieltä possupiikistä, koska täällä lytättiin ihan täysin piikin vastustajat. Joten luulen että kaikki me "jälkiviisaat" vaan...
  14. Moon Vaan Melonit

    Kyllä mua on työkaverilla paiskattu!

    Ollaan oltu nyt 6pv samaan aikaan duunissa... Ei oo ehtiny strategiaa vielä hiomaan, kun tuli hieman yllätyksenä nää pjaksa saavilliset.
  15. Moon Vaan Melonit

    Kyllä mua on työkaverilla paiskattu!

    Mä itseasias ajattelin, et kuvaisin hommani lopputulokset seuraavalla kerralla. Ja jos tulee valitusta, niin näytän kuvan ja kysyn mistä kohtaa pitää parantaa... Jos se jää tuossa kohtaa valheesta kiinni, niin ajattelin, että sen sana sanaa vastaan jututkaan ei olis enää kauhean vahvoilla.
  16. Moon Vaan Melonit

    Kyllä mua on työkaverilla paiskattu!

    Varmasti... Mulla oli edellisessä paikassa hankala esimies, mut nyt kun miettii se oli oikeestaan todella helppo ja mukava :laugh:
  17. Moon Vaan Melonit

    Kyllä mua on työkaverilla paiskattu!

    Toimistohommia duunaritasolla :D
  18. Moon Vaan Melonit

    Kyllä mua on työkaverilla paiskattu!

    Kun ei pitäs olla... Se on ollu tos hommassa kauan ja sen tietotaso on ihan eritasolla kuin mulla muutaman viikon jälkeen... (tuos hommas ihan älyttömästi kaikkea "nippelitietoa" joista oon oppinu ehkä 0,01%)

Yhteistyössä