Hakutulokset

  1. Katyana87

    Meinaatteko viedä heti vanhempainvapaan loputtua lapsenne hoitoon?

    anniheidihelena: mulla vähän sama tilanne kun sulla. En haluais viedä poikaa vielä hoitoon niin pienenä, mutta ei mekään tulla toimeen pelkällä miehen palkalla. :( Kauheesti yritän miettiä, että miten pystyisi tekemään niin, ettei tarvis viedä hoitoon. Onneks täs on viel pari kuukautta aikaa...
  2. Katyana87

    Masuasukin nimi

    Meillä kutsuttiin poikaa Väinöks. Ja kutsuttiin viel syntymän jälkeenki, kunnes sai sit oikeen nimen =)
  3. Katyana87

    Mille lääkärille tässä tapauksessa?

    Ok, kiitos tiedosta tietämättömälle! =)
  4. Katyana87

    Mille lääkärille tässä tapauksessa?

    Jos haluan tutkituttaa rintani esim. mahdollisen rintasyövän takia, niin mille lääkärille pitäisi mennä? Oma lääkärille vai gynekologille?
  5. Katyana87

    irc-galleria

    löytyy nicillä _Katyana_
  6. Katyana87

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    11 min. Mut kokonaisuudessaankin synnytys oli nopee.. :)
  7. Katyana87

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 21, mies 23, ja esikoispoika 4kk :) <3 Yhdessä ollaan oltu tammikuussa 6 vuotta, josta 4 kihloissa :)
  8. Katyana87

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Mulla painoa tuli n. 10kg, poika painoi syntyessään rv 37+3 2745g, nyt enää ylimäärästä 3kg :D Tosin en itekään oo ikinä ollu mikään iso, eikä oo taipumusta lihomiseen, niin mulle on ollu helppoo päästä kiloista.. Paino on siis lähteny ihan itestään, imetys tietty vaikutti asiaan.. Harmittaa...
  9. Katyana87

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    vey important baby: kivoja nimiä teillä.. tollasia hieman vanhanaikasia, mut silti erilaisia, ei ihan tavallisia.. :) Myös muilla kivoja nimiä! :) Meidän minimies sai nimekseen Lucas Niki Rafael :heart:

Yhteistyössä