Hakutulokset

1. P

voittikos oikee missi?

Ihan sama kuka voitti!!!
  2. P

Miten totuttaa ekaluokkalainen yksinoloon, kun ei anna mun käydä edes roskiksilla yksin

Meillä tyttö täytti juuri yhdeksän ja nyt vasta suostunut jäämään pieniksi hetkiksi yksin kotiin. Lapsi tarvitsee aikaa ja rohkaisua. EI lasta voi yksin jättää kotiin itkemään, vaan asiaan pitäisi yhdessä löytää ratkaisu. Miksi nykypäiväna pitäisi lasten itsenäistyä niin nopeasti ja oppia...
  3. P

Vauva ja tietokone samassa huoneessa!?! Kellään TIETOA??

Mielestäni tietokonetta ei kannata pitää makuuhuoneessa varsinkaan, jos siinä on langaton yhteys. Samasta syystähän lapsille ei suositella käyttöön kännyköitäkään. En tiedä kuinka paljon asiaa tutkittu, mutta jos tietokone on mahdollista laittaa muualle, niin miksi ei... Tässä eräs...
  4. P

Onko Ikaalisten kylpylä kiva paikka?

Ollaan oltu siellä noin 3 vuotta sitten ja oli ihan kiva paikka =) . Voisin mennä uudestaankin.
  5. P

Kokemuksia maxi-cosi mura tai quinny yhdistelmistä?

Onko siis kenelläkään kokemuksia noista menopeleistä? Olen ostamassa, mutta haluaisin kuulla kokemuksia, kun kenelläkään ystävällä ei ole tuollaisia...
  6. P

Mies muuttaa pois maanantaina

Mielestäni tuo on hieman itsensä huijaamista, eli en usko, että enää päädytään saman katon alle tuossa tilanteessa. Tuo on eroamista pehmeämmin, siis kun ei ole selkärankaa erota suoraan. Toivoa tietysti kuitenkin on =)
  7. P

Minkä kanssa syötte pinaattilättyjä?

mansikka- tai vadelmahilloa :p
  8. P

Skleroderma

Kiitos vastauksesta =) Antamasi linkki selvensikin lääkärin puheita...
  9. P

Skleroderma

Onko teillä kenelläkään todettu sklerodermaa? Vaikuttaako raskausaikana vauvaan, vaikka ei olekkaan tiedettävästi periytyvä sairaus? Minulla on kyseinen sairaus ja nyt olen raskausaikana joutunut juoksemaan kokeissa, mutta en oikein tiedä miksi...

Yhteistyössä