Hakutulokset

  1. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    tutsa ja teppana kaveripyyntöä naamakirjaan laitettu :wave:
  2. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    Täällä kans yks joka viihtyy naamakirjassa paljon :wave: Laittakaa ihmeessä yksäriä jos haluatte lisäillä =) . ziki :hug: Meillä mies nyt sitten ilmeisesti ottaa ton komennuksen vastaan :( . Ahdistaa, että miten jaksan ja miten meidän suhde jaksaa :( . Mutta ei auta kuin uskoa...
  3. M

    Milloin ja millaisia oireita alle 6-12 kk vanha lapsesi sai rokotuksista?

    Meillä sai pe aamuna 6kk, 7v., ja 9v. rokotukset. Isommat valittivat pe iltana, että käsi oli kipeä, lauantaina ok. Pienimmästä ei edes huomannut että rokotus oli annettu, ei lämpöä, kiukkua tms.
  4. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    Pitkästä aikaa :wave: Unikoululaisille tsemmpiä ja sairastelijoille pikaista paranemista. Kaikille uusia temppuja oppineille onnittelut :flower: . Kirjoitatte ahkeraan mutta sain kuin sainkin kaikki tekstit luettua! Meille kuuluu: Ruoka uppuaa ja unikin taas maistuu. Pari viikkoa...
  5. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Aam joo kahvittelut Ompussa kuulostaa kivalta. Mä istun nykyään niin paljon Viljan kanssa kotona, että säikytään varmaan molemmat ihmisiä :o . Joten olis kyllä kiva, jos löytyis "päiväkahviseuraa" :) . Meillä Vilja on nukkunut omassa huoneessa 3 kuisesta lähtien ja on toiminut meillä hyvin...
  6. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Aam tässä iso ompun liepeillä asustellaan :wave: . Joo ruokamäärät on hurjia mutta neuvolassa sanottiin, että anna niin paljon kun vaan suostuu syömään ja ton verran suostuu, niin syököön. Mulla on kaikkien lasten kohdalla toi painon nousu ollu vähän ongelmaista. Meidän 7 vuotias painaa...
  7. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Solina juu mellä neiti rakastaa ruokaa :D . suu aukeaa kuin linnunpojalla, kun vaan lusikka vilahtaakin jossain. Toivottavasti paino lähtee nyt nousuun. 4kk neuvolassa paino oli -10% pituuteen nähden ja 5 kk se oli jo -12% pituuteen nähden. Lihasoseita ja puuroja ollaan syöty lääkärin...
  8. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Huomenta kaikille1 En ole kerinnyt kirjoitella meidän kuulumisia mutta kaikki teidän kirjoitukset olen kyllä lukenut. Kaikille väsyneille ja sairastajille :hug: . Etenkin kadak :hug: , kyllä sua/teitä on nyt koeteltu. Manna meillä tytöllä oli pari viikkoa sitten vatsatauti, joka kesti...
  9. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Meillä onneksi yöt rauhoittuneet. Rytmikin on illan osalta aikaistunut kivasti ja nykyään mennään nukkumaan 20.30-21.00 ja nukutaan heräämättä aamuun (joinain öinä saattaa herätä syömään klo 5-6, mutta harvemmin) neidin aamu alkaa sitten aika tarkalleen klo 9.15. päiväunet sitävastoin ovat...
  10. M

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Pitkästä aikaa :wave: En kerkeä kaikkien juttuja lukea mutta paranemista nille, jotka sitä kaipaa ja onnitteluja uusista taidoista kaikille, joilla niitä on :flower: . Meillä Vilja aloitti jo kiinteiden syönnin. Yöt menivät tosi levottomiksi ja olin ihan varma, että nälkään herää (on...
  11. M

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Nyyh! Miinulaiselta TAAS :kieh: jää treffit väliin, kun ihmiset kutsuu itsensä kylään toiselta puolen suomea kysymättä meiltä. Eli siis mun kummisetä tulossa käymään pe. Mutta joku toinen kerta taas ja mä ainakin luuhailen useamman kerran viikossa tuolla ompussa, joten jos joku sinne on seuraa...
  12. M

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Nappi1984 mulle kävis kahvittelu :) . Etkös asunut Ompun liepeillä? Mä asun matinkylässä hevostallin vieressä, joten mulle kävis tuo omppu :) . Huomisen jälkeen kalenterissa pelkkää tyhjää...
  13. M

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Heips pitkästä aikaa. Meillä Vilja nukkuu syö ja kasvaa :) . On kyllä nyt viimeisen viikon aikana alkanut seurustelemaankin ihan kunnolla hereillä ollessaan. Hymyjä tulee taukoamatta (lähes) ja jokelteluakin on alkanut tulemaan :heart: . Kaikinpuolin tyytyväinen tapaus :) . Rytmi meillä...
  14. M

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Huomenet kaikille. Pikaisesti tulen kertomaan meidän kuulumiset :) Tyttö (Vilja nimeltään) on nyt 5vk+1pvä ja kiltti kuin mikä. Lähinnä edelleen nukkuu ja syö. Hymyjä on tullut jo melkis kaks viikkoo ja nyt parina päivänä myös vähän jokeltelua. Päivisin nukkuu vaihdellen 1-4 tunnin unia...
  15. M

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    sädeI Voit hakea verotoimistosta muutosverokortin sosiaalietuutta varten. Meidän pienellä on silmätulehdus, tänään täytyy käydä hakemassa resepsti, tylsää :( . Miinulainen
  16. M

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Heips tännekkin :wave: Merkkailen itseäni nyt tänne puolellekkin. Eli tyttö syntyi 27.4, mitat 4070gr ja 50cm, synnytystarinaa väsäsin pikkasen odotus puolelle mutta oli siis helppo ja nopea synnytys, joka käynnistettiin 40+1. Tyttö on super kiltti :) . Syö 4 tunnin välein (paitsi...
  17. M

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Onnea kaikille nyytin saneille :flower: ja suppareita ja jaksamisia vielä hautoville :heart: . Yritän nyt pikaisesti jotain synnytys tarinaa väsätä =) . Eli mulla oli 27.4 (rv 40+1) synnytyksen "suunnittelu" käynti ä-polilla. Lääkäri katsoi tilanteen ja totesi, että kun vuodelevossa...
  18. M

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    TYTTÖ syntyi 27.4.2009 klo.18.33. Strategiset mitat 4070gr, 50cm ja pipo 35 :heart: . Synnytys kesti kolmisen tuntia, joista ponnistettiin 6 min. Oli helppo ja "kivuton", helpotuksena ilokaasu. Tänään päästiin kotiin. Vauva on tyytyväinen ja niin ihana. Tsemppiä ja supistuksia kaikille...
  19. M

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Onnea kaikille vauvautuneille :flower: ! Eilen kävin supistusten vuoksi Jorvissa ja kohdunkaula hävinnyt, auki reilu 2cm -> kotiin odottelemaan :headwall: . Tänään supistuksia tullut epäsäännöllisesti, joka paikkaan mahassa ja jalkojen välissä sattuu kun tyyppi meuhkaa...
  20. M

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Onnea am ja mammma-1 :flower: Täällä järkyttävää :o turvotusta!! Huomasin just, että mun kaulakin on turvonnut :o . Iho ihan kirjava joka paikasta ja semmosia nestepusseja vaan roikkuu :'( . Menkkajuilinnat loppuivat (taas vaihteeksi) ja supistuksia tulee, jos liikkuu, mutta kun en...

Yhteistyössä