Hakutulokset

  1. K

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Kokosin tähän kaikkien mukaan ilmoittautuneiden lähtötilanteen ja tilanteen nyt. Korjatkaa, jos tuli jotain virheitä ja lisätkää omia tietojanne... Mulla uusi vaaka ei onneksi kovin paljon tuonut lukemaan lisää, tulos vain tarkentui hieman... Beck 160cm, 75kg - - - nyt 73,6kg - - - tav...
  2. K

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Mulla vaaka näytti tänä aamuna 76kg, eli kilon vähemmän kuin aiemmin =) Täytyy tosin myöntää, että meillä on niin vanha ja huono vaaka, että hieman tulkintakysymyksiä ovat välillä nuo lukemat (ei ole siis elektroninen)... No, uskottelen nyt itselleni huomiseen asti, että kilo on lähtenyt. Tänään...
  3. K

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Vieläkö mahtuisi yksi pisteilijä mukaan? Lähtötilanne olisi 165cm ja 77kg, aivan liikaa siis. Olin vielä muutama vuosi sitten omastakin mielestä hyvän näköinen, mutta vakituinen parisuhde läskisti ja laiskisti. Nyt poika on 7kk ja häät ensi syksynä, joten olisi ehkä vihdoin hyvä tilaisuus löytää...
  4. K

    Onkos täällä pörräämässä -78 syntyneitä?

    Täällä kanssa yksi :wave: Elokuun lopulla tuli kolme vuosikymmentä täyteen... Toistaiseksi meitä on vasta kolme, poika syntyi tämän vuoden helmikuussa.
  5. K

    Apua! Ajatuskin ruuasta etoo, ja perhe pitäisi syöttää!

    Osta tiskiltä valmiiksi grillattua kanaa ja tee sen kyytipojaksi salaattia. Ehkä riisin keitto onnistuu myös lisäkkeeksi? Kinkkukiusaus helpomman mukaan, eli peruna-sipulisekoitus vuokaan ja perään pilkottu palvikinkkuleike, ruokakerma ja mausteet ja sitten uuniin. Ei valmistusvaiheessa...
  6. K

    Vauvojen äitien omia juttuja, galluppi tarpeeseen!!!

    Meillä poika 6,5 kk. a) Käyn jumpassa 3krt/vko ja monesti vauvan nukkumaan menon jälkeen (menee nukkumaan klo 19-20) yksin ruokakaupassa. b) Ei ole tarvinnut miehen kanssa asiasta riidellä, riittää, kun ilmoitan, milloin on menoa. Vain silloin ei ole sopinut, jos miehellä ollut jotain...

Yhteistyössä