Hakutulokset

1. J

Oletko onnellinen?

onnellinen olen =) vaikka erosta on vasta parisen kuukautta ja jäin kolmen lapsen kans yksin niin parempi olla lasten kans keskenään,ku huonossa suhteesa.
  2. J

Miehellä toinen nainen

mulla kans tuntuu että kaikki kaatuu niskaan ja mää en jaksa.mies vaan soitti lauantaina iltapäivällä ryyppyreissun jälkeen että on ollu toisen naisen luona yötä.meillä piti kaikki olla hyvin mun mielsetä ja niinhän se seki väitti että kaikki on hyvin,mutta selitys tuolle reissulle oli että ku...
  3. J

putkitus

meillä pojalle pantiin putket 11kk iässä kun jatkuvasti oli korvatulehduksia ja nyt kohta 1v4kk ja ei yhtään tulehdusta putkituksen jälkeen.meillä meni toimenpide hyvin,illalla annettiin särkylääkettä ja seuraavana päivänä poitsu oli taas oma ittensä.ollaan oltu tosi tyytyväisiä.
  4. J

kitarisa leikkaus ja korvien putkitus

jos en ihan väärin muista nii makso 72e korvapolilla.pojalle laitettiin tuubit 11kk iässä ja sen jälkeen ei yhtään korvatulehusta vaikka flunssaa ollukkin.poika nyt 1,3v.
  5. J

korven putkituksesta

meillä poitsun 1v. korvat korvat putkitettiin vko sitten ja toisessa korvassa oli tulehdus ja kyllä ne silti ne putkitti,OYS.ssa laitettiin.
  6. J

korvatulehduksesta

kiitos kaikille vastanneille. :flower: eilen onneksi lopultakin saatiin lähete kiirellisenä korvapolille :) toivottaan nyt että helpottaa.
  7. J

2-vuotistarkastus (Gallup)

poitsu oli 86.5cm ja 13.5kg ja tyttö 87.5cm ja 13.5kg
  8. J

Korvatulehdus

meillä ei lääkekuurilla parantunut,nyt 6 peräkkäin syöty.kuume nousi aina kun kuuri lopussa.käy vaan lääkärissä tarkastuttaan korvat varalta.
  9. J

Laktoosikysymys

meidän tytöllä 3v10kk oli myös useasti maha kipeä ja löysä kakka,useasti maidon juonnin jälkeen.nyt juo laktoositonta maitojuomaa ja hylatuotteita ja meillä auttoi se,ei valita mahaansa eikä kakka löysää.
  10. J

korvatulehduksesta

ei ole lääkäri edes maininnu mistään viljelystä,mutta kiitos tiedosta,tiedän nyt kysellä :) meillä on kyllä lääkkeetkin ajallan otettu,mut ei vaan auta ja tällä hetkellä myös matala tyynykin...
  11. J

korvatulehduksesta

kiitos vastauksesta :flower: ja siitä painosta (10kg)ku lääkäri sanoi et sen verran vähintään painoa oltava ennen ku putkitetaan,ei yhtään alle.mukava kuulla et niistä myös on ollut apua.
  12. J

korvatulehduksesta

meillä poika 11kk ja sairastanu korvatulehuksia 3vkon iästä lähtien.välillä saattanu olla kuukauden terveet korvat vaan nyt on peräjälkeen 6 kuuri menossa ja lääkäri vaan arpoo tuubien laiton kans,vaikka olen kyllä sanonut että sais jo laittaa minun puolesta,eli kysynkin onko kellään laitettu...
  13. J

minkä kokoisia 5-vuotiaita

meijän poika 112,5cm ja paino 21.5kg.

Yhteistyössä