Hakutulokset

  1. P

    en tajua!

    :laugh: :laugh: ohhoh osuipa kerrassaan oikeaan, juu palaillaan :saint:
  2. P

    en tajua!

    ai niin miracle! ei voinu muuta kun nauraa sinun kommentille että olet niin kuullut kehuja :laugh: tuo sitä huonoa omaatuntoa vasta onkin! :laugh: :laugh: :laugh: jos kerran ite olet tyytyväinen, niin mihkä tarttet muitten kehuja? eikös sitä sanota jotta kauneus on katsojan silmissä,, jonkun...
  3. P

    en tajua!

    :kieh: tuota noin, mitä tähän ny sanoisi,. pettämiseen niin aika moni mies on pettänyt puolisoansa esim siksi jos seksuaaliset tarpeet on erillaiset, tai se ihana kaunis vaimo ei enää parin uoden päästä olekkaan niin ihana ja kaunis. tai se että me naiset pidetään miehiämme itsestään selvyytenä...
  4. P

    en tajua!

    kuten jo mainitsin, niin mies tekee kaikkea kivaa minulle, on myös apuna lapsien ka, esim kun käyn lenkil yms, mutta päävastuu on minulla, ja niin haluankin, koska olen niin kova päällepäsmäri, että vaikka mies tekee niin pitää katsoa peräs menikö kaikki oikein :D :D |O esitin asian ehkä...
  5. P

    en tajua!

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: kuka pakkelikerroksesta on puhunu, kaunis kyllä olen itekin, voi muutenkin tälläytyä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  6. P

    kolmatta yrittävät?

    ahaa, kiitos kutsusta jos sinne sitten siirtyy, =)
  7. P

    en tajua!

    :laugh: :laugh: :laugh: joo ne ei kumpikaan veikkauksistasi, se on vain oma tapani osoittaa rakkautta ja kunnioitusta, ja kylläpä tuo ukko kultakin joka pvä kaikkea kivaa keksii =) aamulla tuskin kukaan on prinsessa, ruusun hajusilla henkäyksillään :laugh: :laugh: :laugh: mieskin aina...
  8. P

    kolmatta yrittävät?

    kiva kun löytyy muitakin kuumeilijoita :hug: oletteko kauan yrittäneet? meillä vasta toinen kierto menossa :heart: luulin jo että kukaan tervejärkinen ei näköjään halua kolmatta :laugh: :laugh: :ashamed:
  9. P

    kolmatta yrittävät?

    hei! elikkä itselläni on 1v ja 5v tyttö- ja haluttaisiin mieheni kanssa kolatta lapsukaista :hug: onko yhtään kohtalotovereita..? niin ja olen itse 22v =)
  10. P

    en tajua!

    no ainakin minun mieheni, kun olin itse töissä, ja hän ei. paitsi kengät saadaan aivan itse pois :laugh:
  11. P

    en tajua!

    niinhän se vain on. et voi tietää minkämoinen elämäkokemus minulla on ollut.. :attn: se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :whistle: :whistle: :x
  12. P

    en tajua!

    HEI. olen 2 lapsen äiti ite 22. ja lapset 1v ja 5v. olen tätä palstaa lukenut jo jonkin aikaa, ja ihmettelen teitä naisia... kauheasti aina valitusta kodinhoidosta yms, ja myös tuo naisten pihtailu, joka on mielestäni täysin väärin! :kieh: en tajua kuinka oikeutatte sen jotta viette miehen...

Yhteistyössä