Hakutulokset

  1. M

    Käytätkö leggingsejä?

    Käytän.
  2. M

    Minkä ikäiset lapset saavat teillä mennä yksin tai keskenään uimaan?

    Uimahalliin on saanut menn kavereiden kanssa kolmannelta luokalta lähtien eli 9 vuotiaana. Pellolla (joka näkyy kokonaisuudessaan meidän ikkunasta ja on pieni) on saanut mennä hiihtämään 4 vuotiaasta asti. Pururadalle pääsee sitten kun osaa lukea opasteita ja valita oikean ladun ettei siis...
  3. M

    Ehdoton maksimi-ikä kumppanillesi?

    Olen 31 ja semmonen 51 vielä kelpaisi
  4. M

    Kun koko perhe kipeänä, mitä ruoaksi?

    Pakastepinaattikeittoa tai ranskalaisia.
  5. M

    5v lapsi inhoaa sipulia ja ananasta ja hoidossa pakotetaan syömään :(

    Kannatan maistamispakkoa. Jos pienenä ei olisi ollut pakko maistaa, en söisi vieläkään maksaa, paprikaa ja nykyistä lempiruokaani pinaattikeittoa saati sieniä. Muok. Mutta maistamisen pitää riittää, ei saa pakottaa syömään koko annosta.
  6. M

    Mikä järki on tuossa kuntien pakkoliitoksessa? Kannatatko sitä?

    Kannatan. Monessa pienessä kunnassa ei palveluja juurikaan enään ole ja on kaikenmoisia yhtymiä jotka hoitavat monen kunnan asioita, miksi ei sitten voisi olla se yksi iso kunta? Jos ajattelen pariakin naapurikuntaa niin asukkaita kummassakin on noin 2000. Toisessa ei ole yläastetta. Kela...
  7. M

    Muilla rasittavia 12-vuotiaita?

    Tuttua on!
  8. M

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    jäävuorisalaatti parsakaalia perunoita lohifilettä porsaan pippuripihvejä broilerin fileepihvejä broilerin filesuikaleita ohuen ohuita kinkkusiivuja 2l maitoa keksipaketti pillimehuja paistinpannu 2 laskettelualusasua
  9. M

    Mitäs tänään lounaalla?

    kermaista boileri-sienikastiketta, perunoita, keitettyjä porkkanoita ja jäävuorisalaattia.
  10. M

    Paljonko varaisitte viisihenkisen perheen lomabudjettiin etelään?

    Riippuu tietysti paljon maasta mihin on matkustamassa. Hintataso täytyy ottaa huomioon. Itse olen ajatellut, että esim. Turkissa me viiden hengen perheenä pärjäisimme 1000 eurolla viikossa, hätävara rahaa varaisin siihen lisäksi 700e eli jos onkin kalliimpaa tai löytyy kivoja tuliaisia.
  11. M

    Yökasteluasiaa.... kun 2 isompaa lasta kastelee edelleen..

    Meillä on vielä ekaluokkaisellakin yöllä vaippa. Onneksi viime yönä vaippa oli kuiva! Ollaan kokeiltu lääkkeitä ja hälyytyspatjaa, mutta ei niistä ole iloa ollut. Itse olen ainakin niin turtunut tähän ongelmaan, että annan asian mennä omalla painollaan ja eiköhän niistä vaipoista aikanaan eroon...
  12. M

    Kun lapsi kulkee huonoissa vaatteissa....

    Ymmärrän säälin lasta kohtaan, mutta toisten asioihin on vaan niin vaikeaa puuttua.
  13. M

    7vuotiaalle tytölle kirjeystäviä

    Hei! Olen 7vuotias tyttö. Pidän eläimistä ja harrastan jumppaa, ulkoilua, laskettelua ja kavereiden kanssa leikkimistä. Jos haluat kirjeystävän ja olet suunnilleen saman ikäinen niin ota yhteyttä. Saat sähköpostitse osoitteeni. oona-roosa@suomi24.fi<br><br>
  14. M

    Etsitään laihdutus kaveria 10kg urakkaan!!!

    Kiva, että meitä löytyy useampi =). Laitan illemmalla postia ja jos kiinnostusta on niin voitaisiin perustaa sähköpostirinki?
  15. M

    Etsitään laihdutus kaveria 10kg urakkaan!!!

    Löytyiskö seuraa jolla olis tarvetta laihduttaa 10kg? Olen saanut 27kg pudotettua ja nyt on motivaatio ihan hukassa. Laittappa viestiä niin saat sähköpostiosoitteeni. =) :flower:
  16. M

    06-alueen äitejä?

    26v kolmen lapsen äiti. Tytöt 7v, 1v 10kk ja 9kk. Viestiä saa laittaa =)
  17. M

    paljonko kaloreita tulee syötyä..

    1 piste saattaa olla noin 30-75 kcal. Ja vapaissakin on kaloreita, että kaikista parhaiten saa tietää syömänsä kalorit, kun laskee ne ruoka kerrallaan. Vaikka syö 20p. päivässä saattaa kalorimäärä silti huimasti vaihdella joka päivä.
  18. M

    Paljonko näistä

    \ Tarkoitatko ostajan opasta? Sitä myydään vain ryhmissä, mutta kuka vaan voi mennä ryhmään ostoksille.

Yhteistyössä