Hakutulokset

  1. I

    G: Juotko alkoholia raskausaikana?

    En ole ottanut yhtään yhdenkään lapsen kohdalla.
  2. I

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Miten sä olet Satunen noin herkkänahkainen? Ei eka piikitellyt sinua, ihmetteli vain, että mikä neuvola huolehtii nuoresta äidistä noin huonosti, että ei anna sinulle edes perustietoja synnytyksestä. Eikö teidän neuvolasta saa sitä vihkosta: Meille tulee vauva? Meiltä saa Vaukirjan: Vauvan...
  3. I

    "DADDY LOVES ME"

    Ainakin verkkokaupassa www. sisukas.net on tuon tyyppisiä bodyja.
  4. I

    kokemuksia perätila vauvoista(synnytys/sektio)+kääntämisyritykset

    Siis siinä sairaalassa, missä minä synnytin, raja oli juuri tuo 3800 g. Se kait vaihtelee vähän sairaaloittain. Tämä painoarvio tehtiin siis 39+0 tehdyssä ultrassa. Syntyessään 39+1 paino oli kuitenkin 3380 g, eli metsään mentiin. Mä pidän myös näitä painoarvioita lähinnä suuntaa antavina, ts...
  5. I

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Lypsämisasiaan: Ei voi käyttää. Eli jos yhdistelee maitoja (saman vuorokauden aikana lypsettyjä), niin molemmat maidot pitää ensin jäähdyttää jääkaappikylmäksi ennenkuin niitä voi yhdistää. Toiset väittää, että Nan on siedetympää kuin Tutteli, mutta en ole itse huomannut mitään eroa. Kunnon...
  6. I

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Palaan takaisin taustailijoihin. Sen verran vielä tulin sanomaan, että Satunen, sun asenteessa on nyt yön ja päivän ero. Vastuuntunto paistaa jo tekstistäsi ja sitä myöden myös todellinen äitiys. Sinä ymmärrät tämän "mäkättämiseni" sitten joskus, näin minäkin olen ymmärtänyt minua...
  7. I

    Saisiko karppaamalla 5kg pois 4 viikossa??

    Liikunta ja karppaus kalorilaskurilla.
  8. I

    kokemuksia perätila vauvoista(synnytys/sektio)+kääntämisyritykset

    Omia kokemuksia: Vauva oli perätilassa rv:stä 27 alkaen. Käännösyritys tehtiin muistaakseni rv:llä 36. Käännösyrityksessä makasin tutkimuspöydällä, ja piti yrittää olla rentona. Lääkäri lähti käsin kääntämään vauvaa kohti oikeaa asentoa. En osannut olla rentona ja varmasti osaksi siksikin...
  9. I

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    JabbaTheHut, jos vain missään vaiheessa ehdit, niin lue Brooke Shieldsin kirja: Tuli sade rankka. Onko olosi yhtään parantunut? Synnytyksen jälkeinen masennus harvoin alkaa ihan heti synnytyksen jälkeen, usein on kyseessä ns. "baby-blues", joka johtuu hormonitasapainon järkkymisestä...
  10. I

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Jos sairaalaan joutuu vuodeosastolle ja varsinkin jos joutuu täydelliseen vuodelepoon, niin kyllä sieltä psykologi löytyy ja häneltä aikaa. Se on aivan eri asia olla potilaana, joka tulee sairaalaan esim. poliklinikkakäynnille tms., tällöin varmasti resurssit tulevat vastaan. Äitiyteen...
  11. I

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Jos sinulla on lapsuudesta jotain kammottavia sairaalamuistoja, niin etkö tahdo, että lapsesi välttyy pitkältä sairaalahoidolta? Sairaalassa on aina psykologi, jolle voi luottamuksella puhua peloistaan ja suruistaan. Hän ei syyllistä ketään mistään. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta...

Yhteistyössä