Hakutulokset

  1. M

    Lomalle Berliiniin,hyviä vinkkejä kaivataan..

    Olen lähdössä Berliiniin kuukauden päästä, olisko jollakin vinkejä missä kannataisi käydä. Yritin ettiä myös netistä suomalaisia sivustoja berliinistä,mutta ei oikein hyviä löytyny..
  2. M

    Onkö kenellekkään Sony Ericssonin puhelinta t303, olisi kysyttävää!!

    Ostin pari päivää sitten kyseisen puhelimen ja soitin dna tukee olisi halunut asetukset kyseiseen puhelimeen, että voi vastaan ottaa kuvia ja lähettää. Mutta kyseisiä asetuksia heillä ei ollut ,koska puhelin on aika uusi. Oletteko saaneet puhelimeen asetukset jostain puhelinliikkeestä vai mistä?
  3. M

    Löytyykö muita yökköjä töissä??

    Täällä yksi loman jälkeen tuunissa onneksi sitten vielä muutama pvä vapaata kun varsinainen työ alkaa...
  4. M

    Elokuvan nimi kateissa ?

    En millään saa päähäni yhtä elokuvan nimeä. Eli kertoo naisesta, joka on toimittaja ja hän soluttauuu kouluun tekeytyy oppilaaksi, että voi oppilaan näkökulmasta kirjoittaa lehtee. Tapaa komean miehen siellä koululla. Aivan ihana elokuva, kun katsoin sen joskus ja nyt haluan sen omaksi...
  5. M

    Hyvä sydän kerhon salasana, olen hukanut sen..?

    Tietäiskö joku Hyvä sydän kerhon salasanan. Kiitos etukäteen paljon.
  6. M

    Onko yövuorolaisia töissä?

    Täällä yksi ilmotautuu..pari yötä peräkkäin. Lähenpä kattoo joko pihvit valmiit..
  7. M

    Turkuun reissuun!!

    Olen lähössä Turkuun kesälomareisulle, ja kysyn kuka tietää hyviä shoppailu paikkoja. Missä ehdottomasti kannattaa käydä? Kaikki ideat otetaan vastaan. Kiitos!!
  8. M

    Löytyykö Helsingistä hyvä ja edulinen kampaamo?

    Kyselen jos täältä saisi vinkkejä, pitäisi saada hiuksiin kampaus pari vkon päästä. Mistä löytysi edullinen kampaamo Helsingistä vai onko niitä? Kävisi myös sellanen joko on tehnyt hiuksiin kampauksia?
  9. M

    TAmpere hoi!!

    Olen lähi ailkoina tulossa Tamperelle ..Kyselisinkin löytyykö Omena hotelin läheisyydestä hyviä biletyspaikkoja ,jossa voisi käydä tai mihin kannataisi mennä.? Kiitos kovasti!!
  10. M

    Vosiko joku auttaa minua??

    Minun pitäisi saada Jukka Leppilampi sanat kappaleeseen Minun tähteni. Löytyiskö jollakin kyseisen kappaleen sanat tai mistä voisi etsiä. Olen ettinyt netistä tuloksesta ja kirjastosta ei ollut apua ekä seurakunnallakaan ollut..
  11. M

    Mistä löydän laulun sanoja netistä?

    Olen etsimässä laulun sanoja Jukka Lemppilampi : Minun tähteni. Olen googlelta etsinyt,mutta sanoja en löydä, kappaleen kylläkin. Osaako joku minua auttaa.
  12. M

    Urakka tehty!! Huh, huh

    Pyöräiltiin työkavereitten kanssa töihin 60 km mutkin. Aamulla meinas hieman väsyttää, kun kuudelta lähettiin polkemaan ja oltiin ihan hyvissä ajoin ennen kaheksaan. >sellanen 1,5 tuntia suunta.. Olen ylpeä itsestäni ja väsynyt on olotila.
  13. M

    Pojalle syyshaalari 80..Halutaan ostaa!!

    Pojalle syyshaalari hakusessa koko 80 sekä toppahaalari kokoa 86 kosteusuojattu. Löytyiskö keltään..?
  14. M

    Pieni pulma, kenellä satuisi olemaan kännykkä t230 sony ericsson!

    Minulla varsinainen känykkä huolossa ja tämä vanha nyt käytössä en vaan mistään löydä ohjekirjaa. Minulla on vanhan puhelimen muistissa numeroita jotka näkyy kännykässä ,mutta numerot jotka on simkortilla niitä numeroita en löydä haulla. Vaan pitää mennä sinne valikkoot että etsi numerot...
  15. M

    Minulla olisi ylimääräisenä kaksi Ale lippua Helka hoteliin Hesaan!

    Eli onnenseteli oikeuttaa kahden hengen yöpymiseen yhden tia kahden hengen huoneessa Hotelii Helkassa vain 54,50 ( normaali 88 , 109 vrk) Voimassa 5.8 asti / yksi huone/ yö / kuponki . Lisävuode 10e . Tarjoushinta vain suoraan hotelista varattaessa. Meillä ei sittenkään käytöä, annan...
  16. M

    Ootteko saaneet Hilloja?

    Huomenna pitäisi aamulla lähteää suolle kävelee, jos meinaa hilloja saada.. joka paikassa ei hilloja ole, että saa taas varautua kävelemiseen.
  17. M

    Haluaisko joku vaihtaa mariskoolin?

    Minulla olisi mustikansininen mariskooli ja haluasin sen vaihtaa vaaleensiniseen. Kuvan saa marsikoolista.. Ja ei ole käytetty aikaa vietänyt vitriinissä?
  18. M

    Nyt on sitten digiboxi ostettu!

    Nyt vihdoin ja viimein saatiin aikaseksi ostaa digiboxi ja perus sellanen.
  19. M

    Avonin myyjiä..paikalla!!

    Löytyiskö keltään SKIN So Soft merkinen hajusteeton body Lotion, olen niin tykästynyt tähän vartaloemulsioon, on enää vähän jälellä.
  20. M

    Vihdoinkin kipsi pois kädestä .. JEE::

    Viime perjantaina sain kipsin pois kädestä onpa kiva olla, kun ei enää kipsiä kädessä. Kyllähän käsi vielä kipeä on ja varoa täytyy. Mitään raskasta ei kärsi kantaa, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa parane.

Yhteistyössä