Hakutulokset

  1. M

    Lomalle Berliiniin,hyviä vinkkejä kaivataan..

    Olen lähdössä Berliiniin kuukauden päästä, olisko jollakin vinkejä missä kannataisi käydä. Yritin ettiä myös netistä suomalaisia sivustoja berliinistä,mutta ei oikein hyviä löytyny..
  2. M

    Laittakaapa nättejä S-kirjaimella alkavia tytön nimiä:)

    Stella, Sandra, Sofi, Sarita,Silja, Sohvi,Sanni, Saana,
  3. M

    huomenta!

    Huomenta yö-vuorosta!
  4. M

    Kirppislöytöjä

    Tänään löysin duplo leegoja 1e pussi,jossa oli paljon legoja..toosi kiva löytö. Huomenna haen lisää kun ei laukkuun mahtunut..
  5. M

    Onko täällä muita, joiden kihlaus on kestänyt (liian) kauan?

    Kihloissa 13 vuotta ja häistä ei vielä tietoakaan..ehkä joskus , ehkä ei...
  6. M

    Herkullisen kakun ohjeita aikuiseen makuun?

    Kinuskikakku, väliin olen itse laittanut rahkaa sekoittanut vanilijagreemeä kerman sijasta nam on hyvää, kakun reunatkin olen osttain korvannut vanilijagreemellä, hyytelökakku ->väliin voi esim.laittaa rahkaa ja siihen hyydykettä , myös päälle voi laittaa hedelmiä ja hyytelösokeria.
  7. M

    Tähän pinoon kaikki matkakuumetta potevat!

    Matkakuume sen kun kasvaa kahden viikon päästä lähen viikoksi Riikaan..Ihanaa..
  8. M

    hobbyhallin toimistus.. kauanko kestää??

    viikosta-kahteen kestää toimitus.
  9. M

    työvoimakoulutukseen pääsystä

    Itse kävi työvoimakoulutuksena koulunkäyntiavustajaksi laitoin alalta olevat työkokemukset ja siihen astiset koulutukset, ei kannata pitkää sepustusta tehdä.Lyhyt ytimekäs. Kyseiseen koulutukseen oli 240 hakijaa joista 40 haastateltiin ja 15 pääsi.
  10. M

    Polttareista

    Olin vasta polttareissaa ja meni 40e ihan ok.
  11. M

    Onkö kenellekkään Sony Ericssonin puhelinta t303, olisi kysyttävää!!

    Joo laitoin asetukset dna tekstiviestillä, mutta ei löydä asetuksia puhelimeen ja sama oli kun soitin dna tukeen niin asetuksia ei ollut, koska puhelin kuulemma sen verran uusi. Onko sinulla kyseinen puhelin ootko saanut asetukset??
  12. M

    Onkö kenellekkään Sony Ericssonin puhelinta t303, olisi kysyttävää!!

    Ostin pari päivää sitten kyseisen puhelimen ja soitin dna tukee olisi halunut asetukset kyseiseen puhelimeen, että voi vastaan ottaa kuvia ja lähettää. Mutta kyseisiä asetuksia heillä ei ollut ,koska puhelin on aika uusi. Oletteko saaneet puhelimeen asetukset jostain puhelinliikkeestä vai mistä?
  13. M

    Löytyykö muita yökköjä töissä??

    Täällä yksi loman jälkeen tuunissa onneksi sitten vielä muutama pvä vapaata kun varsinainen työ alkaa...
  14. M

    Mä tahdon kavereita, onko muita 08-alueelta?

    Oulun lähialue moikkaa..
  15. M

    Taas kerran apua huutiksessa!

    Joo ota yhteyytä yläpitoon. oletko yrittänyt selittää myyjälle. Vähän liian kiireellä on taas myynyt tavaran eteenpäin. Kaikki ei asu tietokoneen ääressä kokoaikaa, eikä varmasti kerkiäkään.
  16. M

    VINKKEJÄ JUHLIIN vastaanotetaan!

    Serkujen 30-vuotis pileissä oli karaukea ja rento tunelma, meillä oli tikka-kisa, mölkkyä heitettiin sanottiin ja syötiin. Ruokana oli kahenlaista salaattia, patonkia, coktailpiirakoita ja suolastapiirakkaa ja makeaan nälkään kakkua,keksejä ja kuivakakkua.
  17. M

    Mistäs sitä repäisisi 1300e ensi toukokuuhun mennessä??

    Partyle, avon, tupperi, oriflame..niistä nyt saa kun tekee työtä..
  18. M

    millaiset häät haluat?

    Jos joskus naimisiin menen niin luultavasti mäen rinteen päällä talvella sukset jalassa(harrastetaan laskettelua) tai jossain metsän ja veden äärellä.

Yhteistyössä