Hakutulokset

  1. H

    MAALISMASUKIT 2007

    ..ketjun nääs!En oo mies muistiin kirjottanu,vissiin mka ollu niin kovasti tekemistä ettei oo joutanu tätä ketjua ehtimään saati sitten kirjoittamaan.. :whistle: Tosin päivät menee niin tohinalla,noitten kolmen pikkusen kanssa että huh huh.. :D Nuorimmainenkin on kasvunu kovaa vauhtia ja...
  2. H

    Kuvia lemmikeistä (nyt kun kuvat näkyy noin hienosti =)

    Tässä siis meitin "räivikki"..josko siis nyt onnistuin! :) Onnistuin.. :D Tosin aikas pieni kuvastus..!Noh onnistuimpa kuiteskin!
  3. H

    Judi..kansiosi on täynnä!!

    Olis yvtä tulossa!! ;) :)
  4. H

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Seinäjoki-Kuortane-Alajärvi-Karstula-Lähiseutu? Yv.tä saa laittaa!! ;) :)
  5. H

    Etelä-pohjanmaa..Huhuu?

    Kaipaillaan shoppailu,jutustelu,lenkkeilyseuraa.. :wave: Kolmen pienen lapsen äiskä etsiskelee kaveria..ja lapsista kaveria toki lapsille!Sähköposti profiilissa..tai laita yv.tä! :D :wave:
  6. H

    Juttukaveria..(";)

    Juttukaveri hakusassa..vaikka"kyläilykaverin",jos lähiseudulla vaikutat! Olisi tosi mukavaa jos löytyis jokunen äippä,joka tahtois rupatella niitä näitä..niin ihmeemmin miettimättä.. :D Profiilissa on sähköposti..tai laita yv.tä! ;) :wave: :D
  7. H

    positiivisia kokemuksia..

    Täällä näin kans... Mulla on kaksi synnytystä takana,ja alkuvuodesta taas pääsen siihen hommaan.Mulla ei ikään oo ollu mitn kammoa synnytykseen liittyen,varmaan juuri sen takia,synnytykseni on mennyt todella loistavasti!Kummallakin kerralla kätilöt ,kehuivat ettei ennen tollasta nuorta naista...
  8. H

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Moi vaan kaikille.. Niin muakin kiinnostaa,että mistäpäin kaikki 85-mammat on? Ite Etelä-pohjanmaalta..lapsia siis kaksi poika-04 ja tyttö -05 ja kolmannen La. 03/07. :heart: :heart: :heart: Aviomieskin on.. Voisin viestiä heitellä,jos joku täältä lähimain.. :whistle:
  9. H

    Pojalle ISO KASVAVA vaatepaketti 68-89cm

    Laitetaas ny vie tää tänne... http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=nutrise&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Tänään sulkeutuu pojan ISO KASVAVA vaatepaketti...UUTTA sekä vähä käyt. ja todela hyvin pidettyjä.. Mikäli hv ylittyy maksan puolet postikuluista! Lisäksi...
  10. H

    Pojalle ISO KASVAVA vaatepaketti 68-89cm

    http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=nutrise&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Tänään sulkeutuu pojan ISO KASVAVA vaatepaketti...UUTTA sekä vähä käyt. ja todela hyvin pidettyjä.. Mikäli hv ylittyy maksan puolet postikuluista! Lisäksi pakettiin lähtee pari yllätystä...
  11. H

    Pojalle ISO KASVAVA vaatepaketti 68-98cm

    http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=nutrise&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Tänään sulkeutuu pojan ISO KASVAVA vaatepaketti...UUTTA sekä vähä käyt. ja todela hyvin pidettyjä.. Mikäli hv ylittyy maksan puolet postikuluista! Lisäksi pakettiin lähtee pari yllätystä...
  12. H

    Miksi lääkärit "kiusaavat" minua ?

    Sinuna viesin tuon tekstin niitten lääkäreiden luettavaksi.. :flower: Voimia..ja rohkeutta sulle..Kaikki menee varmasti hyvin! :heart:
  13. H

    Huutaa saa..mun "vaivoista" poies nää..=)

    http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=nutrise&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Tunnin sisällä sulkeutuu paljon kohteita..Huutaa saa!!! :D Vaatepakettia tytölle sekä pojalle..todella ISOT ja KASVAVAT vaatepaketit!..UUSI Potta ja vaikka mitä.. Kahtoa aina kannattaa..ja...
  14. H

    06-alueen äitejä?

    \ <Onnea uudesta pikku tulokkaasta! Ihan uteliaisuuttani kysyn,että ei sun nimesi vaan Merja satu olemaan!? :D
  15. H

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Täällä näin kans :wave:
  16. H

    Ponnistusasennot?

    Kaksi myös minä olen synnyttänyt puoli istuvassa asennossa!! Ainastekkin mulle se "ainut ja oikee" asento :D
  17. H

    06-alueen äitejä?

    Täällää... :wave: Kahen lutusen lapsosen(p -04 ja tyttö -05) äiti täältä.."korvesta"
  18. H

    no äitejä joiden muksut vm 2004 ja 2005

    Pikku mies 03/2004 ja Rinsessa 08/2005
  19. H

    Mikä sopii Lauriin?

    Meijän lapsosten serkulla on nimi Lauri-Elias.. :wave:
  20. H

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Ite 21.v. ja kaksi lasta! Poika 2.v. ja tyttö 9kk... :D

Yhteistyössä