Hakutulokset

  1. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Cattie: Kyl se on sama kun mesessä. Voit laitta täälläkin vaik yksityis viestiä. Mä luulen et ongelma tos mese jutus on palomuuri. tää kun on työpaikan kone.
  2. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    ei auta päivitys ei mikään tohon mese ongelmaan. Täytyy kokeilla miehen konetta ens viikolla. Ninnille tulee eka hammas..... Jippii :D on sitä jo odotettukin ja nyt 8 kk synttäriks se sit tuli. Cattie, voisitko laittaa mulle siit seuraavasta tapaamisesta vaik s-postia eks puhe ollu 15.9. ?
  3. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Onko kenelläkään muulla ongelmia ton messengerin kanssa? Mä en yksinkertaisesti pääse kirjautumaan sisään... alkaa kohta hermo menemään tähän tekniikkaan |O
  4. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    ai niin jai sanomatta, et sain toimimaan myös ton messengerin... Luulin sen olevan ihan amerikantemppu, mut sehän kävi nopeasti ja helposti. =)
  5. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Vattu: onnea pankkiasioihin :) Mä oon sit vähän kateellinen teille jotka osaatte neuloa ja tehä vaatteita ite. Mua ei moisilla taidolla ole siunattu. Onneksi on muutama tuttu jokta pientä korvasta vastaan tietty tekevät Ninnille villasukka, -takkia, -housua yms. Mä sain aamusta jonkin...
  6. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Sama se meillä on et tarvis sen vikavalolistan et tiätäis mikä on vialla. Meillä taidetaan vaan kiukutella, mut hermoon sekin käy aina välillä. Sit kun on vielä toi ponin kokoinen koira, joka vahtii kuin haukka Ninniä. No, nyt täytyis mennä pesemään tuota koiraa ku sotki itsensä talo maalilla...
  7. Maiskis75

    Vanhemmat yön yli poissa

    Kaikki taaplaa tyylillään, meillä neiti oli 4 kk, kun eka kerran yökylässä isovanhempiensa luona. Mun mielestä on tärkeää myös lapselle, ettei aina äiti tai isä ole paikalla vaan siinä on esimerkiksi isovanhemmat, kummit, tädit, sedät tms. Meillä mies on reissuhommissa ja mä olen yksin neidin...
  8. Maiskis75

    Milloin vauvasi on syntynyt ja missä?

    6.1.2008 klo 11.12 TAYS
  9. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Heippa vaan, oli aivan täpinöissäni aamulla oli ihan pakko päästä lukemaan näitä teidän juttuja. Meillä Ninni nukkuu päivällä vain 30 min päivätorkut, illalla sit uni tuleekin jo viimeistään klo 19 joka sit tarkoittaa et aamut aloitetaan ajoissa :D Yöllä Ninni herää yleensä kerran, ja...
  10. Maiskis75

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Moi! Olen lueskellut näitä teidän juttuja ja vaikuttaa tämä sakki niin mukavalta et haluu mukaan . Meillä neiti kohta 8 kk ei vielä ryömi, tosin takaperin mennään ja pyöritään ja kääntyillän selältä vatsalleen. Mut eiköhän kohta meilläkin mennä kovaa eteenpäin.
  11. Maiskis75

    hei valkeakoski ja sen lähiympäristö :D

    Moikka! Täällä kans haluttais uusia ystäviä. Asumme Valkeakosken ja Toijalan välissä, ja seuraa ollaan vailla. Laitappa viestiä niin treffataan

Yhteistyössä