Hakutulokset

1. A

LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

Kuulumisia tältäkin rintamalta: Mä kävin ä-polilla tiistaina kun viikkoja oli tasan 26. Ensin saatiin aan painoarvio, 950g, joka lääkärin mukaan on hyvä, kun keskiverto näillä viikoilla on kuulemma n.900g. Sitten bee, 1150g. Kommentti oli vain ettei ole suuri ero. Jälkeenpäin mietittynä kun...
  2. A

LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

Mä kävin tällä viikolla neuvolassa, olipa maha taas kasvanut: sf-mitta oli 32cm, ja viikkoja siis 25+. Vertailun vuoksi 20+ mitta oli 26cm ja 17+ mitta 23cm. Alkaa pikkuhiljaa tuntua tuo maha. Töissä ei oikein jaksa enää entiseen malliin, ottaa hirmuisesti selän ja jalkojen päälle. (Olen LTO)...
  3. A

Tuplat alkuvuonna 2009

Tulenpa tänne kuokkimaan, vaikka en ihan tähän ketjuun kuulukaan, kun meillä laskettu aika on jo joulukuun alussa. Mutta odottajiahan tässä kaikki vielä ollaan. Mistä päin te olette, onko ketään Turun seudulta?
  4. A

LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

Eipä tämän otsikon alle ole montaa ilmoittautumista tullut mutta tääsä yksi lisää. Meillä on laskettu aika 2.12., rakenneultran mukaan ei-identtiset kaksospojat pitäisi tulla. Maha tuntuu jo nyt tuskaisen isolta. Ensi viikolla on seuraava neuvola niin saa taas jotain uutta. Missä päin te muut...

Yhteistyössä