Hakutulokset

1. P

Mitä välikausipuvun alle näillä keleillä?

Meillä on 1,2 v. lapsi ja nyt olen pähkäillyt, että mitä Reiman välikausipuvun alle laittaisin ?!? Asteita ulkona n. +5- +8 c Mitä te muute puette lapsillenne, jotka ei vielä paljoa kävele. Lähinnä keinuu, laskee liukumäkeä ja käydään koiran ulkoilutuslenkkejä vaunuilla?
  2. P

Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

MIE PLUSSASIN :heart: :heart: :heart: :heart: Apteekin omalla selvä vahva viiva :)
  3. P

Mie testaan huomenna :) Onnittelut kaikille plussanneille :heart: :heart: :heart: :heart:
  4. P

Onnittelut plussanneille!!!! Mietin tässä että kehtaiskohan sitä testata aikasemmin ku perjantaina ku on vähän noita oireitakin ilmassa.. Rinnat arat ja vähän etoo. Mulla ei oo koskaan rinnat kipeet ennen tätiä. Koskas te muut jotka vielä ootte paikalla niin testaatte???
  5. P

Donna sylkitestistä kysymys!

En tiedä kyseisestä testistä mitään, mutta... Joskushan sitä voi ovuloida kaksikin kertaa kuussa.. En tiedä näyttääkö ko. testi raskautta niinkuin liuskaovisteatit voi näyttää.......?
  6. P

Upeet kuvat Millukka :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Oliskohan Iitu testannu tänään lisää :p Odottelee täällä tulosta!!!!!! Pisitalla on myös hurjan jännää!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lisää kuvia testeistä!!! Itellä lämmöt koholla (36.7-37.2) ja jotain ihme nippailuja...
  7. P

Voi vitsit sentää sitä tätiä - halaus kaikille sen kohdanneille. Täällä ovis oli sittenkin, vaikka olikin vähän myöhemmin ku yleensä. Ainakin semmoiset oli tuntemukset ja ne tuntemukset sitten hyödynnettiin hyvin, heh! Mä ajattelin testata 10.10 jos on tarvis. Ja jos pystyn niin kauan...
  8. P

Täällä on ovis kateissa.. Huono juttu. Ei testien mukaan eikä mitään tuntemuksia myöskään..Eli tää kierto taitaa mennä ilman ovista sitten.. Voih Blaah....
  9. P

Voi pasha.. kp 14 ja ei oviksesta merkkiäkään. Tää on ihan käsittämätöntä. Aina on ollut jo tähän aikaan juilimisia ka kipuiluja jo monta päivää.. Nyt ei mitään, EI MITÄÄN :'( Mä en kestä jos mun ovis katoaa jonnekkin.... Blaah! Testit vaan negaa... Mua masentaa nyt..
  10. P

Moikka!! Ei siis mitään ihmeellistä muutakun oviksen odottelua. Testaamaan aloin tänään. Luultavasti ovis on ti-to tienolla... Testaaminen on aina niin jännää. Siinä on oma hohtonsa kun tikkuun niitä viivoja odottelee ja toivoo! Tää aika menkkojen loppumisesta tonne oviksen testaamiseen on...
  11. P

Miiuska84, sullahan oireet kuulostaa todella lupaavalta! Meillä on yk3, olin sen unohtanut eilen kertoa. Parin päivän päästä saakin jo alkaa tikuttelemaan =) On se vaan aina niin jännää!! Millukka, miltäs se kukko maistui?? Nam nam :D
  12. P

Mahtuuko sakkiin?!? Kakkosta haaveillaan ja kuume todella kova. Edelliskierrossa oli kemiallinen ja se vielä mieltä vaivaa, mutta silti olen lähtenyt nokka pystyssä uusiin haasteisiin. Ovista tikuttelen, vaikka tunnenkin sen hyvin B) On vaan niin kiva pissiä tikkuun, heh!! Onpahan jotain...
  13. P

Kuinka paljon petipuuhia oviksen aikaan!?!

Tämmöistä galluppia: Kuinka paljon harrastatte seksiä ovulaationaikaan? (siis raskastumis tarkoitus) Ja mikähän olisi se ihanteellinen/tarpeellinen määrä? Onko liika "liikaa" ja mikä on liikaa?? Tikutteletteko oviksen? Minkälaisia ovulaatioon liittyvä oireita teillä on? Kiitos...
  14. P

Onko kenelekkään käynyt näin ja mitähän nyt tapahtuu?!?

Nonii.. kesken se meni. Vuoto alkoi itsestään. Olivat ihan tavallisten menkkojen kaltaiset - ekana päivänä tuli klöntti, eikä kestänyt yhtään menkkoja kauaempaa. Tuntuu tyhjältä vaikka niin alussa oltiinkin.. Niin lähellä mutta niin kaukana kuitenkin. Omaa tuhisijaa niin kovasti toivoisin..
  15. P

Onko kenelekkään käynyt näin ja mitähän nyt tapahtuu?!?

Hei... Osaisiko kukaan neuvoa, auttaa tai kertoa omasta kokemuksesta? Minun tilanne.. Tein raskaustestin kp26/27-30 ja siihen ilmestyi hailakka viiva. Tein testin seuraavana päivänä uudelleen ja siinä oli jo tummempi viiva, selkeä +. Sitten tein testin muutaman päivän pästä uudelleen ja...

Yhteistyössä