Hakutulokset

  1. L

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Iltaa kaikille :) Onko kellää vaivanansa iskiasviholaista? Vetää takajalkaa niin perhanasti enkä tiedä pitäiskö vetää takaisin ja venytellä vai mikä kumma auttaisi?! Mulla tää maha näky suurin piirtein "heti". Tarkistelen kuitenkin kokoajan että vieläkö se on tallella :ashamed: vaikka...
  2. L

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Kyrsä sinuna mä soittaisin polille, kuten lillip neuvoi. Ei tarvii sitt itekseen huolissaan pähkäillä. Tylsää toi suppailu. Mulla oli myös ekan kanssa suunnilleen puolesta välistä raskautta supisteluja, olin saikullakin pariin otteeseen, ja välillä kuljin taksilla muutaman kilsan työreissuja...
  3. L

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Sukupuolioloista Mun suku oli niin varma että esikoinen on poika, että kaikki kuteet oli neulottu vaaleansinisinä. Niinpä kiireesti niihin oli kirjottu vaaleanpunaisia kukkasia yms kun synnärille tulivat katsomaan :laugh: Ja munkin tädeistä kaks on noitia ja mummo näkee enneunia :D Mulla...
  4. L

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Huomenta kaikille 107, vai montako meitä on =) Mammajoogasta, suosittelen lämpimästi. Esikoista odottaessa kävin kaksikin kurssia, joista ekalla olin vähän nolottavan liian aikaisin... Kaikilla muilla oli valtavat massut ja mulla ainakin heihin verrattuna ihan pieni kumpare vaan :ashamed...
  5. L

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Vieläkö mahtuu yks joukkoon suureen? Oon kirjoittanut toisaalla, mutta juttu kuivui kokoon, enkä viitsis yksin kirjuutella itselleni :( Täällä ollaan oltu varsin tuotteliaita ja porukkaa runsaasti koossa enkä varmasti ehdi perehtyä, mutta jos kylmiltään saa loikata porukkaan mukaan...

Yhteistyössä