Hakutulokset

  1. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    112kg että ainakin alaspäin ollut suunta :) Tosin kaksi viikkoa nyt tuo sama lukema.... Mutta ei lannistuta, ei...
  2. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    Paino tänään 113kg, -1kg että tyytyväinen pitänee olla... Viikonloppuna tuli kera vieraiden syötyä suolaista ym... Mikä siinä on kun ei voi/osaa kieltäytyä syömästä?!?!?! VAi tunkeeko joku väkisin ruokaa suuhun... Ja herkkuja varsinkin...
  3. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    Huomenta! Tuli sitten puntarilla käytyä, 114kg näytti eli -3kg näytti. Tuntuu että aamusta aina turvotusta on, nytkin vaikka en mitään erikoista eilen syönyt. Vettäkin olen yrittänyt juoda melko paljon... Olisko jotain vinkkejä? Ananasta en pysty syödä :(
  4. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    Anu: Minunkin puolesta sopii että ei mitää pinoa tehdä. Mennään vain näin. Nutriletista... Mä en oo ihan varma että onko se suklaapirtelö hyvää vai ei... Toisaalta maistuu kyl makeannälkään, mut jotenkin on sellainen jauhoisen oloinen... Oon tykästynyt niihin patukoihin... Mietin vain että onko...
  5. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    Nöpö80: Sait juuri ylipuhuttua minutkin taas mukaan :) Painoa tosin on PAAALLLJJJOOON enemmän kuin sulla :/ Vaaka näytti tänään 117kg :ashamed: :ashamed: Suunta on ollut taas pitkän aikaa ylöspäin... Ajattelin kokeilla laihdutuksen tueksi Nutrilet-tuotteita, yhdistettynä...
  6. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Kiireinen vilkkis täällä vielä päivän lukuja kertomassa... vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........109kg/+-0.........85kg tosiaan kiireinen viikko takana... Lapsella kauheat koliikkihuudot päällä - laihdutus tällähetkellä sivuseikka... Mutta taustalla edelleen ja hengessä mukana...
  7. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........109kg/-1.........85kg no joo, tuossa mun lukemat... Ihmettelen kyllä että edes tuon kilon sai kasaan... Oon tässä kiireisen viikon seurauksena sortunut pikkuherkkuihin... Hih, miks aina käytän tuollaista vähättelevää termiä, niinku nytkin -...
  8. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    ellapuu: mä oon siis vilkkis tästälähtien B) Juu, älä tosiaan heitä kirvestä kaivoon... Mä uskon vahvasti, että sä tyttö pääset pikapuolin jatkuville vaateostoksille, kun hukut entisiin vaatteisiin :) Minkälaisella aikataululla tuosta lääkkeestä on odotettavissa tuloksia? Mulle melko...
  9. V

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Piti tulla kans heti tänne uuteen ketjuun kirjoittamaan... Hauska nimi ketjulla :) Ja katalin, tervetuloa minunkin puolesta! Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan aamu on alkanut ilman herkun herkkua!! On se kumma kuinka kahvin kanssa maistuisi niin tuo suklaa - no onneks nyt joudun...
  10. V

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........110kg/+-0.........85kg Kiitos mukaanpääsystä :hug: Tuossa tulikin mun ensimmäinen rivi :ashamed: Hurjat on lukemat, mutta toivotaan että suunta alaspäin :) Kova on tavoite, mutta mennään nyt aluksi kilo kerrallaan... Pääsisi edes...
  11. V

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    ...vai mahtuisko yksi vielä mukaan....? :flower: Pari lasta parissa vuodessa, kilot sen mukaiset, kova olisi tavoite ja rohkaisua muilta kaipailen :) Mukaan tulisin, jos kelpaan...

Yhteistyössä