Hakutulokset

  1. P

    Myydäänkö missään niitä turvavöitä, joilla kiinnitetään turvaistuin penkkiin kiinni?

    Eli niitä alavöitä. Mitäköhän ne maksaa suurinpiirtein?
  2. P

    Poliisi pysäytti mut eilen, kun lorpöttelin luuri korvalla niin, että vahingossa ajelin liian kovaa...

    Kun lörpöttelyn lomassa näin siniset ja punaiset valot perässäni, huomasin ajavani 90km/h 70 alueella. Pikkaisen iski paniikki, että kummasta sakottaa vaiko molemmista. Mutta onneksi kyseli vain ajokorttia ja puhallutti ja antoi hyvin matkan toivotukset. Kertokaa tekin "hyvästä tuuristanne"
  3. P

    Saako mistään ostettua legoukoille kämmeniä?

    Olisi ukkeleita muine osine, mutta kämmenet puuttuvat.
  4. P

    Milloin lapsi unohtaa tissit?

    En ole yli vuoteen imettänyt ja tänäänkin kun heräsin oli lapseni käsi paitani sisällä tissillä. Kait ne tissit on muisto hyvästä ja antaa turvaa... Vieläkö 10 vuotiaanako lapsi hakee turvaa tisseistä vai meneekö se jossain vaiheessa ohi?
  5. P

    Tajusin tänään ettei luonteeni sovi lainkaan vanhemmuuteen...

    Oon ihan liian rento äiti ja vihaan riidellä. En mä itsekään tee mitään, jos juuri silloin se ei innosta, niin en osaa laittaa lapsiakaan tekemään. Mulle on ihan sama milloin joku asia tehdään, kunhan se vain tehdään.
  6. P

    Nuorelle mielialalääkitys, mitä mieltä olette?

    Pitäisi nyt päättää aloitetaanko nuorellemme mielialalääkitys. Onko teidän nuorenne syöneet tai jättäneet syömättä tai oletteko itse syöneet niitä. Kaipaisisin kokemuksia päätökseemme?
  7. P

    Mistä näkee milloin lempisarjat taas jatkuvat?

    vielä kun muistaisi niiden sarjojen nimet mitä olen odotellut...
  8. P

    Tää aina pelottaa. Niiden olisi pitänyt tulla jo. Onko jotain sattunut..

    Kun odottelee perhettään saapuvaksi autolla pitkältä matkalta. Tietää kuskin olevan väsynyt ja pelkää pahinta, että hän on nukahtanut tai joku rattijuoppo ajanut kylkeen jne. Kokoajan ei viitsi soitellakaan.
  9. P

    Mikä tään lelun nimi on?

    Eli siinä on sellainen reikäinen levy, johon pujotetaan värikkäitä sienten muotoisia nappuloita?
  10. P

    Mistä erottaa baarissa sinkkumiehen ukkomiehistä?

    Ne ei heti ensimmäisenä tule juttelemaan ja kun on juttelua käyty vähän matkaa, ala suutelemaan ja he eivät heti tunnin tutustumisen jälkeen käy käpälöimään ja ehdottelemaan sänkypuuhia. Miksi näin? Miten erottaa sinkkunaiset pariutuneista?
  11. P

    Miksi ulko-ovi ei pysy kiinni?

    Joskus aiemminkin on meillä ollut joku ulko-ovistamme auki, kun ollaan reissusta tultu eli varmasti on olleet lukossa lähtiessä. Muuten aina silloin tällöin ovi on ollut auki, mutta kun meitä on monta kulkijaa, niin oletettu sen vain jääneen lukitsematta. Nyt sitten olen ollut yksin kotona...
  12. P

    Onko täälä muita, jotka eivät osaa nukkua aamulla yli seitsmään?

    Tää jo melkein ärsyttää, kun nytkin vapaapäivä ja lapset reissussa niin herään ennen seiskaa ja en enään saa unta. Viikonloppunakin tuli valvottua aamuyölle, mutta silti heräsin seiskalta (jos olin ehtinyt edes nukkuakaan), vaikka kello soi paljon myöhemmin. Noh, nukuttaa ainakin taas illalla...
  13. P

    Kaipaatko jännitystä elämään?

    Vai riittääkö sulle tavallinen arki? Mä oon välillä ihmetellyt, että miksi sitä aina hakeutuu tilanteisiin, joissa jännittää, jos vaihtoehtona kuintenkin olisi vain olla kotona ja puurtaa sitä tasaisen tappavaa arkea.
  14. P

    Mistä hyvä ja halpa vaaterekki?

    Vai saako halvalla hyvää? Edelliset halvat on osoittuneet kaikkea muuta kuin hyviksi.
  15. P

    6 ja 7v tytöt nakusilleen tienlaidassa.

    Naapurin tyttö kaverinsa kanssa ja selvästi vielä innoissaan, kun poikamme 9v oli katselemassa ja vinoilemassa. Mua vähän lähtivät sisälle karkuun, mutta palasivat uudelleen. Annatteko minkäikäisten lastenne nakustella julkisesti?
  16. P

    Kuinka paljon ihminen voi lihoa viikossa?

    Vai onko tämä ohimenevää turvotusta? Mun pitäisi pakata viikon reissua varten ja niihin vaatteisiin jota olen kesällä käyttänyt mahdun vain sullomalla ja se hame on sopiva, josta aiemmin olen solahtanut läpi. Sitävain mietin, että meneeköhän tämä ohi, vai onko pysyvä olotila eli mitä kuteita...
  17. P

    Miten saan kattotelineen autoon?

    Tossa autossa ei ole mitään omia systeemejä telineelle ja ne kiinnikkeet mitä mulla on pitäisi olla tuohon autoon sopivat eli pitäisi olla ne, jotka tohon autoon on ennenkin käytetty. Eli siis jos autossa ei ole erillisiä uria telineelle, niin mihin ne palikat laitetaan ja miten?
  18. P

    Mikä toisen moka sai sinut nauramaan?

    Kauheaa kun toisen moka voi naurattaa, mutta parempi nauraa kuin itkeä. Mutta pakko jakaa tämä teilekin. Eilen menin kirjastoon. Edeltäni käveli mies ensin liukuovista sisään ja siinä se sitten toisten liukuovien edessä ihmetteli, kun ne ei auenneet. Kokeili sitten käsin niitä repiä auki ja...
  19. P

    Hääpuvuista ja hääohjelmista... Miten valitsitte hääpukunne?

    Oon taas tässä kevään / kesän tuijotellut hääohjelmia. Nyt viimeisenä häät sulhasen tapaan. Mä oon alkanut ihmettelemään, kun valitsevat sitä hääpukua morsiamelle. Menevät kauppaan, jossa roikkuu kymmenittäin lähes samannäköisiä kolttuja ja niistä sitten hirveällä vaivalla valitsevat ensin...

Yhteistyössä