Hakutulokset

  1. S

    Tyttö sai nimen

    Asutteko ap ulkomailla? Ei nimittäin ole ainakaan suomessa saanut ykskään tyttö tänä vuonna nimeksi Sirpa.... :whistle:
  2. S

    Oman asunnon osto

    \ Laskin pikaisesti Sammon sivuilla olevalla lainalaskurilla 30 v. laina-ajalla, lainaturva koko summalle, lainan määrä 260000 euroa niin sain kuukausieräksi noin 1510 euroa. Eli taitaa olla teidän perheen tuloille epärealistinen tilanne. Teillä jäisi kuukaudessa tuolla laskelmalla 1290 euroa...
  3. S

    Miten bussiin sisään ja pois oikeaoppisesti?

    Mä taas sain just päin vastasesta sapiskaa. Menin vaunuilla aisa edellä matalalattiabussiin, ja jouduin pyytämään apua nostamisessa. Kun etuperin en jaksanut kipata jos auto oli kaukana tien reunasta. Kuski huomautti että yleensä mennään toisinpäin. Ja mä jo puol vuotta olin tossa vaiheessa...
  4. S

    itkua öisin

    Minä itse olen äitini mukaan itkenyt kovasti öisin. Veivät tutkimuksiin ja lääkäri oli sitä mieltä etten saa tarpeeksi vanhempien huomiota ja se täytyy ottaa öisin. Meillä liian riehekas päivä aiheuttaa 1v2kk öisiä itkuja.
  5. S

    uhma ja syömisen lopetus

    Oih! Meillä 1v2kk ja myös AARGH uhmaa. Ei suostu syömään minulta kädestä kuin herkkuja. Ruoka ym pitää syödä itse. Välillä on sitten nälkäinen herätessään yms kivaa. Jos katsoo tai yrittää auttaa niin poika alkaa lappaamaan ruokaa pöydälle ja pyyhkäisee pöydän tyhjäksi yhdellä huitaisulla...
  6. S

    Brio Happy

    Moi! Eipä tule kommentteja!!! Onko nuo Happyt niin uudet ettei monellakaan ole... Niin, minusta noissa Happyissa kiehtoo värit ja malliltaan selkeän näköinen. Ja paljon kevyemmät kuin kombit, jos muistan oikein niin 5 kg kevyemmät. Mutta sitten mietityttää että miten nopeesti se vaunu osa käy...
  7. S

    Brio Happy

    Onko kellään kokemusta uusista Brio Happy vaunuista? Ovatko hyvät vai olisko Kombit paremmat?
  8. S

    kun olette ostamassa taloa

    ja teillä on jo ennestään omistus asunto,kuinka olette toimineet?oletteko ensin myyneet nykyisen kotinne pois ja sitten etsineet uuden?miksi näin? vai oletteko ensin löytäneet uuden kodin ja sitten myyneet omanne?miksi näin? tarvitsemme omakotitalon nykyisen rivarin tilalle,emme halua joutua...
  9. S

    saako antaa..

    säilyke purkista mandariinin paloja 1,9vuotiselle lapselle vai onko ne pahasta?? ovat niin kovin herkkua!!
  10. S

    Miten suhtautua ukkiin,

    joka on mm luulosairas ja omaan napaansa tuijottava jääräpää? Ikää on kertynyt 67 v. On tutkituttanut itsensä läpikotaisin lääkäreillä ja mitään fyysistä sairautta hänestä ei ole löytynyt. On hyvin urheilullinen ja tyypillinen päivä näin eläkkeellä ollessaan meneekin niin, että aamulla käy...
  11. S

    Käväisen keskuudessanne!!

    kiitos ja hyvää uutta vuotta sulle :wave:
  12. S

    40+klubi

    heips paljon onnea sinulle uudesta elämän ihmeestä ja haasteesta!!! Ihanaa kuulla, että aina vain löytyy lisää naisia, jotka ihan oikeasti haluavat arvostaa itseään ja saavutuksiaan. Ja lapset pyörivät siinä emon ympärillä silti ihan kotoisasti. Ehkäpä sinäkin haluaisit tavata tammikuussa...
  13. S

    40+klubi

    \ heips juuri tuota minäkin haen: olla ylpeä omasta saavutuksesta naisena ja äitinä. Ei koulutus-sana tarkoita vain akateemista kuten monet ovat jotenkin ymmärtäneet.. sirpa
  14. S

    40+klubi

    \ heips toi on ihan totta. Kun itsellä on vaan niitä lakkia tavoittelevia, pienet tuntuvat jo hankalilta. Kyllä niitä vanhoja ystäviä minäkin tapailen, mutta samassa tilanteessa olevien kanssa olisi kumminkin kiva kaveerata, ettei tarvitse poistaa keskustelunaiheistaan näitä palleroita. Kiva...
  15. S

    40+klubi

    \ Moi kiitos kannatuksesta! Jos ystäviksi tullaan niin kyllähän sitä majapaikkaakin löytyy. Hyvää jouluaikaa sinulle ja perheellesi. Sirpa
  16. S

    40+klubi

    \ heips kiitos Lisa :hug: Kuule, eikö olisi ihanaa, jos me voitais naiset yhdessä varata joku tila, "sviitti", koulun tila tai joku muu ja me mentäis sinne ja otettas leluja ja tekemistä kersoille ja itse juteltais, otettais vaikka kantaa lehteen jostakin naisten jutusta, tehtäis...
  17. S

    40+klubi

    \ hei olen samaa mieltä kanssasi tuosta ajatusten ja arvojen tuuletuksesta erilaisten ihmisten kesken. Koulutukset ovat minusta hyvä asia. Se, että ihminen on vienyt läpi ja loppuun haluamansa on minusta arvostettavaa ja sitä hain. Toiset eivät ylipäätänsä näe koulutuksessa järkeä ja...
  18. S

    joulun odotusta kaikille

    \ kuullostaa kannustavalta. On ihan totta, että joulusta pitäisi nauttiakin eikä stressata. Taidan harkita ehdotustasi. Miellyttävää jouluaikaa kaikille.
  19. S

    40+klubi

    moi voih.... no, kukin tietysti tulkitsee kirjoituksia omalla tavallaan ja omista kokemuksistaan lähtöisin. Minä en kyllä koulutuksella ajatellut mitään tiettyä koulutusta - itselläni on opiston koulutus, yliopiston tutkinto, PD-tutkinto ja kaikkea siitä väliltä. Koulutuksella hain enemmänkin...
  20. S

    40+klubi

    \ moi apua, kylläpä tuosta koulutettu-sanasta tuli soppa..... taidetaan me olla vähän huonolla itsevarmuudella varustettuja, vai mitä. Mikset kelpaisi, jos minäkin kelpaan. Olen huomannut, että joskus keskusteluissa on juopa kotona olevien ja työssä käyvien äitien välillä. Halusin heti...

Yhteistyössä