Hakutulokset

  1. E

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    nukkumisesta: meillä on alusta asti nukuttu hyvin, paitsi sillon kun alko vierastaa niin parin viikon ajan ei meinannu millään suostua jäämään sänkyynsä, mut onneks meni sekin sit ohi. mä yritin tossa eilen illalla antaa omatekemään kaurapuuroa E:lle, oli siis ihan tavan kaurahiutaleista...
  2. E

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    nukahtamisesta: meillä on poika alusta asti nukahtanut itsekseen. iltaisin puuron jälkeen viedään sänkyyn ja tutti suuhun niin nukahtaa helposti. omasta ajasta: mulla ei oikein liiemmin tuota omaa aikaa ikinä ole, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa saatan käydä kavereiden kanssa jossain mutta...
  3. E

    ***Tammivauvat2008***vol.3

    täytyykin huomenna paremmalla ajalla laittaa hakemus tulemaan :p
  4. E

    ***Tammivauvat2008***vol.3

    ok, no mites tuohon sitten haetaan? :)
  5. E

    ***Tammivauvat2008***vol.3

    siis mikä toi msn juttu on mistä puhutte? *ihan pihalla* :D
  6. E

    ***Tammivauvat2008***vol.3

    ihanan pipon Saaru tehnyt! mä tein E:lle viime talveks tuollaisen miltei samanlaisen, innostuiskohan sitä itsekin tekemään uuden :) Katja hyvin huijannut pojan syömään :D jaksuja teille :hug: E on tänään koko illan hokenut "mamma", heh, eihän se itse tiedä mitä se tarkoittaa mutta...
  7. E

    ***Tammivauvat2008***vol.3

    Saaru: etusivulle voi laittaa että 3755g, 52cm ja syntyi rv 40+3 klo 18:07 :)
  8. E

    ***Tammivauvat2008***vol.3

    kiva kun otitte mut näin mukavasti mukaan joukkoon :) ihan ekaks pakko hehkuttaa et meidän poitsulle tuli tänään eka hammas :D nyt niitä rupee vissiin satelemaan oikein kunnolla kun tuon hampaan viereen on heti tulossa toinen, eli ei vieläkään saada nukkua öitä kunnolla kun toinen huutaa...
  9. E

    Pitkäaikaussairaus ja synnytys

    mulla on todella harvinainen ja vaikea pitkäaikaissairaus mutta silti sanottiin että aina on parempi synnyttää alakautta.
  10. E

    ***Tammivauvat2008***vol.3

    vieläkö tähän ketjuun mahtuu mukaan? meillä siis 24.1 syntynyt poika :) (toivottavasti tää viesti menee nyt oikeaan paikkaan, vasta äsken tänne rekisteröidyin niin en kovin hyvin osaa tätä vielä käyttää :D ehkä tää tästä kun vähän tutustuu toimintoihin)

Yhteistyössä