Hakutulokset

  1. M

    Marraskuussa 2011 syntyneitten elämää

    huomenta! jos tässä äkkiä ehtisi jotain raapustaa kun poika viihtyy itsekseen=) meillä opittiin muutama päivä sitten kääntymään selältä mahalleen ja nyt ei sitten muuta tehdäkkään ja hoksasi uudestaan ettäsiitä pääsee edelleen selälleen takasi...alkaa oma peitto loppua kesken ja mattoki tulla...
  2. M

    Marraskuussa 2011 syntyneitten elämää

    huomenta ja hyvää pääisäistä kakille! meidän herra oli neuvolassa 65cm pitkä ( en muista oliko jotain päälle enkä jaksa kaivaa sitä vihkoa :D) ja 7kiloa 25grammaa...saahan sitä ihmetellä kun alkaa vaatteet käymään pieneksi.. meillä ei varsinaisesti kipeenä olla oltu, pientä nuhaa ja yskää...
  3. M

    Marraskuussa 2011 syntyneitten elämää

    meillä ei vielä osaa kokonaan kääntyä selältä mahalleen mutta mahalta selälleen kylläki=) yötkin on alkanu taas sujua ihan hyvin että saa itsekkin nukkua vähä pidempiä pätkiä taas..huomenna olisi lääkärineuvola saas nähdä paljonko poitsu on kasvanut kuukaudessa=)
  4. M

    Marraskuussa 2011 syntyneitten elämää

    mahtuuko joukkoon vielä yksi marraspojan äiti=) eli meillä esikoinen ja ite täytän tänä vuonna 25 v. meillä on poitsu laittanut kanssa päivärytmin uuteen kuosiin nukkui jo tuossa yhteen väliin että heräsi vain kerran yöllä mutta nyt viimsen 1½ viikkoa valvonu yöt..herää 3 kertaa vähän väliä...
  5. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    heippa! joskos mäki nyt uskaltautuisin liittyä tänne....eli La olisi vissiinki 26.5 eli nyt on menosa viikot 6+2. takana 3keskenmenoa joista kaksi lääkkeillä ja yksi tuli itsekseen heti alkuun pois. olin myös marraskuisten pinossa edellisen kerran=) nyt kaikki oli hyvin ja yksi alkio löytyi...
  6. M

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    heippa! täällä kanssa kolmas km joka samoilla viikoilla kun edellinenkin 7+4 viikoilla. päästiin tukimuksiin ja nyt sitten ootellaan löytyykö mitään..... rankkaa on ja pelko varjostaa ihan varmasti seuraavaakin yritystä että kuinka käy.. mutta aika näyttää..
  7. M

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    kiitos kovasti kaikille halauskista :heart: tänään sitten saa maata kotona vaan kun saan tehdä keskeytyksen kotona. toivotaan että syy selviää eikä enää tarvitisis tälläistä kokea. toivottavasti te kaikki pääsette loppuun asti ja saatte omanne syliin :heart:
  8. M

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    minut saapi sitten poistaa listasta..kuollut samoilla viikoilla kun edellinenkin..nt stten tutkimuksiin että löytyisikö syytä näille keskenmenoille.... onnea hirveästi teille kaikille ja toivottavasti pikkuiset jaksaa olla mukana :heart: mirkku
  9. M

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    neuvolassa käyty ja ei kun kokkolaan huomenna äippäpolille tarkistukseen. prkl. toivotaan parasta että kaikki olisi kuitenkin hyvin vaikkei neuvolassa juuri mirään nähtykään....nyt siivoomaan..=) mirkrku
  10. M

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    hannamamma: no ei varmasti tartte kuntosalilla käydä..olin kanssa yhden illan miehen kaverin luona navetassa auttamassa sen vaimoa ja että kun tuntui oudolta kun piti kyykkiä ja laittaa lypsimiä kun meillä saa vaan seistä=) meillä on 2x4 tandem asema ja 60 lypsävää tällä hetkellä.ja...
  11. M

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    jospa mäki välillä kirjoittelisin=) niin jäi siitä edellisestä että esikoista ootetaan kanssa täällä=) huomenna olisi ensimmäinen neuvola.pikkusen jännittää että onko kaikki hyvin. tuntuu ihan oudolta kun ei ole tarvinnut halailla pönttöä kun 3 kertaa koko aikana...hiemna on helpottanu tuota...
  12. M

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    no niin jokohan mäki uskaltaisin liittyä=) elikkä LA olis tuossa 20.11 ja viikkoja siis nyt 9+4 ite oon 21 ja ukko 22... kävin varhaisultrassa tämän kuun alussa jossa kaikki oli hyvin..viime vuoden syyskuussa km joten toivotaan parempaa onnea nytten=) nyt jos lähtis tuon ukon kans navettaan...
  13. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    tullaanpa sitten tänne pinoon=) itseäni en listaan vielä tohdi laittaa...jos sitä huomen aamulla vielä yhden testin tekisi että varmasti on ihka oikea plussa :laugh: keskenmeno mulla myös syyskuussa 2008...joten toivotaan parasta että tämä onnistuisi. ratsastuksesta..itselläni on myös...
  14. M

    Joululahjaplussia?

    liitytäänpäs nyt sitten tänne puolelle... eli tein äsken uuden testin ja positiivistahan tuo näytti..paksumpi viiva ainaki kun toissapäivänä...nyt sitten pelon ja onnen seaisin tuntein odotellaaan... ettei ainakaan toista keskenmenoa tulisi... :( lämpöä kanssa siinä 37 ja vähä yli ja välillä...
  15. M

    Joko muita SYYSbeibien odottajia?

    täällä kanssa yksi tulee varovaisesti kurkkimaan.. eilen tein testin jossa haalea viiva.. huomenna hakee uus testi ja varmentaa=) LA jossain 10-15.9 välimaastossa... keskenmeno elokuulla että kädet ristissä toivotaan parasta nytte=)
  16. M

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    hei.. ajattelin tulla nyt kaymään kun pisti tuolta ohi silmään tuo kauhajoki juttu.. itse olen asunut koko lapsuuteni kauhajoella ja järkytyin myös itse suuresti tuosta miten siellä voi mitään tälläistä sattua... en tuntenut ketään jotka siellä menehtyivät..harmittaa kun olen töissä niin paljon...
  17. M

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    moikka...eli kotiuduin juuri oulaisista ja mut saa nyt sitten poistaa kanssa listalta.. ei löytynyt sydänääniä ollenkaan.. kuva oli niin selvä ettei väärin voinut nähdä..ja vastasi edelleen viikkoa 7 vaikka pitäisi olla 10 jo...mutta ei auta kun yrittää jaksaaa ja yrittää uudelleen...
  18. M

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    moikka..en päivällä ehtinyt kirjoittaaa..elikkäs..aamulla mentiin neuvolaan ja ultrattiin saman tien.. mutta sydänääniä ei saanut kuuumaan/näkymään..joten sitten laitettiin lähtet oulaisiin huomen aamuksi...pikkuusen jännittää että mitä siellä sanotaan. kun ei ne neuvolassa oikein sitten sanonut...
  19. M

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    allusmamma: viikkoja omien laskujen mukaan pitäisi olla 9+2 mutta sielä näytti 7+5 mutta oon positiivinen jo siitä että sielä joku on ettei ollut tuulimuna=) mutta ensi viikkoa odotellessa hirveän jännityksen kanssa..olla töissä vaan varovaisesti. hyvä nakittaa muita nostelemaan kaikki raskaat...
  20. M

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    no niin...tänään sitten oltiin ekaa kertaa neuvolassa....pikkasen jännitti.. ultrassa näkyi joku asukki mtta sykettä ei suoraan saatu kuuluviin ja vastasi noin viikkoa pienempää kuin pitäisi..onko muille käynyt näin?? sain uuden ajan ens viikolle että jos kuuluisi sitten..tuulimuna ei kuulemma...

Yhteistyössä