Hakutulokset

  1. F

    **PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT **

    Heippa kaikki! :) Minäkin haluan ryhtyä tähän ketjuseen :flower: Esikoista odottaessa aika paljon kirjoiteltua tuli kaksplussaan odotusajasta ja joitain äitejä tuli tapailtuakin..nyt on jäänyt vähemmälle.. :) Mutta siis, olen 29, mutta 16.5 täytän 30v.! Hih, jeejee! LA on 3.7.2010...
  2. F

    Rv 12 ultra!!

    Aina on toivoa :heart: :flower: Tule kertomaan sitten äitipolin jälkeen vielä kuulumiset :)
  3. F

    Ärsyttää miehessä se, että laukoo SINÄ SINÄ SINÄ!!

    ei kyllä kuulosta siltä, että miehellä olisi juurikaan kunnioitusta sua kohtaan. :| sano hänelle, että nyt me puhutaan ja sillä siisti. kerrot kaikki tunteesi. tai vielä parempi: kirjoita hänelle kirje. ja ei - se ei ole naurettavaa, näin teen itsekin (ajattelen kyllä usein että on...
  4. F

    Toinen vauva ?!

    Anna lapsesi syntyä, olet hyvä äiti ja saavat toisistaan seuraa :) :heart: Lapsen saaminen on siunaus. Itse olen 26. rv nyt ja esikoistyttö täyttää ensi lauantaina 11kk. :) ihaninta!
  5. F

    Andreakselle lepminimi?

    Adi tuli heti mieleen. Ei siis Andi eikä Andy, eiii :)
  6. F

    Mä tein LÖYDÖN!!

    kiva lukea. voisi ostaa myös :)
  7. F

    espoon odottajat

    Sopii perjantai. 14 aikaan.. ? mites muut ? :)
  8. F

    HAE BANSKULAATIKOT MEILTÄ!

    Kuka haluaa niin saa tulla hakemaan meidän parvekkeelta vajaa 20 banaanilaatikkoa! :) Laittaos yksityisviestiä vain! niin kerron mistä tarkalleen laatikot saat. Espoo
  9. F

    MUUTTO

    Ohoh juu siis laita vain yksityisviestiä vaikka! Ilmoitan osoitteen sulle, niin saat tulla hakemaan monessakin erässä. Mutta täältä saat laatikot 100% varmasti. :)
  10. F

    espoon odottajat

    juu ei mulle sovi olleskaan huominen sittenkään, nääs miehen 30v. synttärit ja on säätämistä. :whistle:
  11. F

    Tiedätkö äitiä, joka olisi aiheuttanut raskausajan toimillaan lapselleen sairauden?

    En voi kyllä muuta sanoa kuin että: TODELLA ITSEKKÄITÄ JA ITSEKESKEISIÄ ÄITEJÄ OVAT JOS LAPSI SAA ELINIKÄISEN SAIRAUDEN TAI VIAN :( Niin surullista! En ymmärrä, miksi omaa lastaan ei pysty arvostamaan että antaisi kehittyä 9kk rauhassa, ilman tupakkaa/alkoholia..jne? :(
  12. F

    Kuinka nopeasti synnytyksen jälkeen voi plussata...?

    hedelmöittyminen on usein "helpompaa" ekan vauvan saannin jälkeen.. Ja itselläkin ehti vain 1 menkat tulla, sitten tässä nyt ollaan taas isomahaisena mikä on maailman ihaninta! :heart:
  13. F

    Tiedättekö mitä tämä merkki tarkoittaa?

    Isä vie pikkutytön pois pojan polkupyörän luota jonka tyttö oli vohkinut. "isi ostaa sulle ihan oman pyörän joka sopii tytöille" :) vai mitä? :wave:
  14. F

    espoon odottajat

    Mulle ja tyttöselle sopii ens viikko paremmin kuin tämä viikko. Nääs on kipeyttä ilmassa :snotty: Ehdottaisin tässä nyt vaikka ens viikon maanantaita klo 14? Onko hyvä? :) Entä se paikka.. Iso Omppu vai Sello, joku muu? Uni tulee.. goodnites :wave: funkyMama & minitomaatti 24+2 :heart:
  15. F

    Ahdistaa niin tuon pienen puolesta :(((

    voimia! :flower:
  16. F

    Herääkö muiden 1-vuotiaat lähes aina unilta itkun kanssa?

    Meidän kohta 11 kk tyttönen on pitkään herännyt niin, että istuu vain hissukseen ja tuijottelee ympärilleen ja odottaa että äiti tulee nostamaan sängystä tai että äitikin jo heräisi, joskus kyllä läpsyttelee äitiä naamalle ja muksii. :) Nukutaan yöt vierekkäin siis. Ja joskus kuuluu ihan pieni...
  17. F

    espoon odottajat

    Nii-in! Missä Espoon äitylit piilottelee nyt? :) Ensi viikolle dabaaminen? :) funkyMama + minitomaatti 22+6 (huomenna poksuu)
  18. F

    espoon odottajat

    No niin hyvät ihmiset - hyvät äidit! :) seuraava tapaaminen kehiin! Missä ja monelta? Eikös niin että ensi viikolle olisikin kiva jotain järkätä.. :)
  19. F

    espoon odottajat

    Nyt kyllä sinne vaan! Tiedän selkäkivut errrrrrrrrrittäin hyvin ja sattuu käveleminenkin mutta hyvä seura piristää ;))
  20. F

    espoon odottajat

    Juu, Lushille! :)

Yhteistyössä