Hakutulokset

1. M

Millanenhan koirarotu sopisi meille?

Asiantuntemuksella voin vastata, että paimenkoira tai molossikoira olisi otollisin vaihtoehto. Kummastakin genrestä löytyy laajat moniväriset ja muotoiset kirjot, erilaisiin tarkoituksiin ja erilaisiin lähtökohtiin. Molossityyppiset rodut ovat toki kookkaampia, mutta löytyy niistä pienempiäkin...
  2. M

Ajatuksia - rakkautta ja kyyneliä

En tee. Yleensäkin olisi kiva jutella ja vaihdella kuulumisia muiden yh äitien ja miksei tietysti myös isien kanssa.
  3. M

Oma aamuni lähti käyntiin vajaa tunnin lenkillä koirien kanssa, poika rattaissa mukana. Yhtään ei olis huvittanut nousa sängystä ylös, kun tuli valvottua vähän liian myöhään :D Pitäisikin tästä lähteä siivoamaan koirien häkki ~>
  4. M

Selailin tuossa uudempia ja vanhempia topiceja. Totesin, ettei täällä ole ainuttakaan palstaa varsinaisesti juuri ajatustenvaihtoon yksinhuoltajuudesta ja yksinhuoltajan arjesta, elämästä ja rutiineista. Kuulisin mielelläni muidenkin tarinoita, kuinka on päätynyt yksinhuoltajaksi ja kuinka se...
  5. M

Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

Kiitos kysymästä, suhteellisen hyvin. Onhan se rankkaa ja välillä tuntuu, että väsyy totaalisesti kahden koiranpennun kanssa ja pienen vauvan, mutta täysillä eteen päin :)
  6. M

Onko teillä nuorilla

Aika erikoinen asenne tapaus x:llä, ihmettelen suunnattomasti. Itse olen alle 18-vuotias ja minulla piakkoin 11 kk vanha poika, sen lisäksi kaksi isoa koiraa. Eli rahareikiä löytyy aivan riittävästi. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla ja sitä ennen luonnollisestikin olin äitiyslomalla. Töissä...
  7. M

Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

Olen vuosimallia -90 yh äiti ja minulla pian 11 kk vanha pieni poika. Tänään tänne rekisteröidyin ja oli ilo huomata, että täältä löytyy näinkin paljon ns. nuoria äitejä, alaikäisiä kun tässä vielä ainakin osa ollaan. :) Jaksamista ja virkeitä päiviä kaikille nuorille ja vähän...

Yhteistyössä