Hakutulokset

1. L

Gesslein 90-luvun vaunut

Kiitos vinkistä Meade! Olen itseasiassa käynyt siellä aika tiheään, ja vaikka Gesslein on saksalainen niin en ole juurikaan nähnyt siellä tolla rungolla. Sen sijaan ruotsalaiselta www.blocket.se sivulta tuntuu löytyvän useemmin - on vaan väärän väriset kun mieluiten valkoiset haluisin. Mutta jos...
  2. L

Päivänvarjo vanhoihin vaunuihin (Gesslein)?

Harmin paikka... kun henkilö jolla on Gessleinin vanhat vaunut mummolassa oli vierailija... mahtaakohan käydä täällä kurkkimassa tätä ketjua enää... Vaikka mistä minä tiedän onko heidän vaunut edes semmoiset mitä tässä parhaillaan haen.
  3. L

Gesslein 90-luvun vaunut

Nostetaanpa tätä vähän kun ei ole vielä löytynyt...
  4. L

Gesslein 90-luvun vaunut

Mulla on haussa Gessleinin yhdistelmävaunut. Nämä on noin vuodelta 92-94. Ovat siis jo melko vanhat mutta jos niitä vielä jostain löytyis, olisin erittäin kiinnostunut. Ei haittaa vaikka kunto oliskin heikko (kankaat voi aina uusia jne.) ja olis olleet esim. parvekevaunukäytössä. Mukana tässä...
  5. L

Ihanimmat vaunut/rattaat?

Mä haluaisin Gessleinin yhdistelmät 90-luvun alusta (kuulostaa ehkä kauheelta mutta kun uudet kankaat laittaa ni varmaan tulee hienot!). Tässä linkki mitä olen hakemassa... jos joku on tuttavallaan nähnyt tai sattuu olee parvekevaunuina. Ja en siis hae välttämättä tuolla kankaalla.

Yhteistyössä