Hakutulokset

  1. O

    miten teen kanaviillokin?

    Tää kuulostaa hyvälle, kiitos! keitänkö mä ne kokonaisena vai suikaleina?
  2. O

    miten teen kanaviillokin?

    mulla on curry marinoituja minuuttipihvejä eli keitänkö mä ne vai paistan vai miten? Ja kerma purkki perään? vai voiko noista edes tehdä? En kyl jaksa mitään kanoja keittelemään.
  3. O

    miten teen kanaviillokin?

    Mies on pyytänyt sitä ruuaksi nyt 8 vuotta enkä oo vieläkään tehny :whistle: Huomenna ajattelin tehdä eli miten saa parhaan? Tiedän, et googke on olemassa, mut ajattelinkin, jos teillä on joku suosikki :p kiitos :flower:
  4. O

    Luovutettu munasoluhoito

    Hei kaikille ja oikein paljon onnea plussista!! En ole unohtanut teitä ja munasolun luovutusta. Olen selvitellyt asiaa ja ollut yhteydessä ovian lääkärin kanssa. Tilanne on kuitenkin nyt se, että en saa vielä luovuttaa. Selkäni on leikattu kk sitten ja nyt alkaa kuntoutus. Lääkäri sanoi...
  5. O

    paljonko tarvii rahaa jos haluaa matkustaa?

    meillä makso matkat+hotelli 3200e 2vkoa ja paikan päällä meni 3000e. Kreikassa oltiin tänä vuonna. Aikalailla ostettiin mitä haluttiin ja syötiin.
  6. O

    kokemuksia elixiasta?

    siis tällä ei kukaan käy kyseisellä salilla?? :o
  7. O

    pääseekö muut rekisteröitymään

    seppälän kanta-asiakas juttuun? mulla ilmottaa jotain koodaus virhettä :/
  8. O

    kokemuksia elixiasta?

    Onko hyvä sali? Kannattaako liittyä?
  9. O

    Kreikkaan taaperon kanssa!!

    Laitoin sulle yv:tä.
  10. O

    Kaikki romahtaa mun päälle ja olo on sellanen, ettei jaksa...

    :hug: Voimia kovasti ja haet saikkua! Sanot vaikka, et oksennustauti, jos ei muuten tipu.
  11. O

    Lastenhuoneen sisustuksesta kysyisin mielipidettä

    Tosi ihanat verhot. Mun mielestä lastenhuoneessa ei tarvi olla "lapselliset" verhot. Kyllä siitä muutenkin huomaa, et minkä ikästä porukkaa huoneessa asuu. Ja leluista tulee sitä sekasotkua muutenki ihan tarpeeks.
  12. O

    Tatuoinnin ottoa suunnittelevat!

    Ranne, peukalon ja etusormen väliin, korvan "taakse", nilkkaan ja selkään on haaveissa. Jalkapöydässä on yx.
  13. O

    Mikähän äijä mun synnytyksessä oli tuijottamassa??

    Miks ne kädet oli ahterissa? Mulla on 2 sektioo, ni en oo tienny, et sinnekki jotain laitetaan :o
  14. O

    Kreikkaan taaperon kanssa!!

    Ja vielä niistä rattaista, et sieltä jumbosta saa vaik mitä vaunuja ja rattaita. Olikohan 18e sateenvarjorattaat, mitä finnmatkat vuokraa 40evk. Ite ostettiin sieltä kans matkarattaat 70e ja paremmat, ku gragot tms. [u]
  15. O

    Kreikkaan taaperon kanssa!!

    saa ostettua ainakin liberoita. Se pieni paketti housuvaippoja oli muistaakseni 12e ja nyt tokukuussa oltiin.
  16. O

    Virallinen bb pino 2008

    Siis tosi törkeetä, miks se ei ottanu harria. Vaik ei ois seksiä harrastanukkaan harrin kans, ni olishan ne voinu vaan höpötellä.
  17. O

    Virallinen bb pino 2008

    EIKÄ???!!! siis oliko se vaan semmonen pikku hipasu vai veikö se homman loppuun asti??
  18. O

    Virallinen bb pino 2008

    Miks ne yhet pääs sinne sviittiin? Vai onko se nyt vapaassa käytössä? Mä jo tykästyin siihen cheryyn,mut kyl suututtaa

Yhteistyössä