Hakutulokset

  1. H

    Mikä on tämän Kalevala Korun nimi??

    Oliko leimasta mitään lisäapua, eikö kellään olisi mittään vinkkiä antaa korusta...?
  2. H

    Mikä on tämän Kalevala Korun nimi??

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6237357.jpg Tässäpä kuva myös takapuolelta. Toivottavasti nyt onnistuin linkityksessä. Leimat ovat mielestäni aivan samanlaiset kuin muissakin KK -koruissani ja minulla on niitä ihan jonkin verran.
  3. H

    Mikä on tämän Kalevala Korun nimi??

    olen asiaa kysynyt, ei osannut kertoa, ei ollut itsekään korun alkuperäinen omistaja. Koru on aito KK, sille olen saanut vahvistuksen tehtaalta. Kultasepänliikkeessä en ole vielä käynyt, sinne seuraavaksi ellei täällä kukaan korua tunnista.
  4. H

    Mikä on tämän Kalevala Korun nimi??

    Nopeita kyllä olette =) Kokeillaanhan toimiiko linkki nyt.... sori aloittelijan mokat :ashamed:
  5. H

    Mikä on tämän Kalevala Korun nimi??

    Hei, osaisiko kukaan kertoa kuvassa olevan korun nimeä tai muita tietoja korusta? Olen sen Huuto.netistä ostanut. Asianmukaiset KK:n leimat löytyy, koru ja ketju ovat hopeaa. Olen käynyt asiasta sähköposikeskustelua KK:n kanssa, eivätkä siellä tienneet korusta mitään?!?! Arvelivat, jos...
  6. H

    Äipät vm-75

    Täällä myös Savolainen äiti vm-75. Lapsia meillä on ukkokullan kanssa T97, P00 ja P07 ja tämän kuopuksen kaveriksi "kakkossatsiin" odotellaan pikkunelosta 2/09. Jääpikin sitten viimoseksi lapsoseksi. Petomammalle halaus ja voimia raskaan kokemuksesi äärelle :hug:

Yhteistyössä