Hakutulokset

  1. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Kai joku allerginen reaktio sillä on tuossa kädessä. Oli eilen antannut paarman purra oikein kunnolla ja nyt on sitten toinen käsi ranteesta melkein kyynärtaipeeseen asti turvoksissa. Tuosta käden päältä on ihan kovakin vielä. Ollaan nyt tänään pidetty siinä pyyhkeeseen käärittyä kylmäkallea. Ei...
  2. P

    Oulun reissu heitetty

    Ja oli tosi mukava reissu. Ilmat suosi ja lauantaiaamuna käytiin kävelyllä Nallikarin rannalla,oli ihanaa kävellä paljain jaloin pehmeällä hiekalla. kovasti uitiin kylpylässä,meillä poitsukin pääsi vihdoin näyttämään uinti ja sukellustaitojaan. Eilen ajeltiin kotiin ja siinä menikin sitten...
  3. P

    Se ois huomenna reissuun lähtö

    Eli Oulun Eden odottaa :). Isäntä lähtee jo aamusta ajelemaan sinne autolla ja me mennään sitten poitsun kanssa lentokoneella perässä. Sunnuntaina ajellaan sitten yhdessä sieltä pois ja se tietää 6-7 tuntia autossa istumista.
  4. P

    Apuja tarvitaan...

    Ollaan poitsun kanssa menossa perjantaina junalla Tikkurilaan ja siitä sitten linja-autolla lentokentälle. Sen jo katsoin että linja-auto 61 menee Tikkurilasta lentoasemalle mutta nyt mietin että onkohan se linja-autoasema ihan siinä rautieaseman kupeessa vai onko se jossain pidemmällä? Ei ole...
  5. P

    Onks muilla soneran liittymissä tänää mitään häikkää?

    Kun meillä ei toimi kenelläkään perheestä soneran liittymät? Ja just tarksitin niin kaikki laskut on kyllä maksettu kun pelästyin että onko epähuomiosta jäännyt joku lasku maksamatta. Kenttää kyllä on kaikissa puhelimissa mutta näyttöön tulee vaan teksti että verkko varattu tai verkkoon ei saa...
  6. P

    Mulla menee ihan tosissaan hermot kohta tuohon meidän koiruuteen

    Siis ongelmahan on nyt se että neitihän ei voi siroa peräänsä kyykistää tolla pihalla kun ei ole lunta. Äskenkin käytiin kävelyllä ja neiti vaan kulkee kuono kiinni maassa mutta ei vahingossakaan tee mitään.Ja kun sisälle päästään niin sittenhän se hätä yllättää ja pitää ne kuset tehdä tuohon...
  7. P

    Nyt peukut pystyyn...

    Meillä sitten lääkäri totesi tänään isännällä vyöruusun. Isäntä ei ole lapsena sairastannut vesirokkoa joten nyt odotellaan että kuinka kovana se mieheen iskee.Tosi kipeä jo nyt vaikka iholla ei vielä selvästi rakkuloita näykkään. Suurempi huoli on tuo meidän pikku-ukko (9v) joka ei myöskään...
  8. P

    Nythän se probleeman tyrkkäs

    Ollaan lähdössä poitsun (9v.) kanssa Ouluun tuossa reilun kuukauden päästä viikonlopuksi. Tarkoitus olisi että mennään lentokoneella ja junalla sitten tultaisiin pois. Nyt vaan mietin että mitäs kun meillä ei ole tuolle poitsulle muuta henk.todistusta kuin kuvaton kelakortti,kelpaako se? Vai...
  9. P

    En tiedä mitä tekisin,ja teen niin tai näin niin tunnen tekeväni väärin

    Menetin eilen illalla rakkaan isäni. Tarkkaa syytä emme vielä tiedä. Olemme kohta veljieni kanssa lähdössä sairaalaan jossa lääkäri selittää meille tarkemmin isäni viimeisiä hetkiä ja mahdollista kuolin syytä. Olisi mahdollisuus myös ehkä päästä katsomaan isää patologoan osastolle. Mulla on vaan...
  10. P

    Osaisioko joku ystävällinen avittaa pienessä pulmassa?

    Mistähän mä mahdollisesti löytäisin Twilight-julisteita?Onko ihan prismassa,anttilassa tai citymarketissa myynnissä? Pitäis kummitytölle semmoinen hommata joululahjaksi kun on kuulemma kova sana tuo tällä hetkellä. En ole vaan pahemmin noita julisteita ostellut joten nyt on sormi hieman...
  11. P

    Voi kun äidin sydäntä raastoi äsken

    Meidän sälli oli liukastunnut koulussa ja iskennyt takaraivonsa asfalttiin.Valitteli pientä päänsärkyä kun hain sen 16.20 iltapäiväkerhosta.Kotona sitten syötiin ja otettiin molemmat tirsat. Herätessä poika sitten itki että päätä koskee kovasti ja kun nousee istumaan niin tulee pahaolo.Sydäntä...
  12. P

    Paksusuolentähystyksessä käyty...

    ..Ja kovasta jännittämisestä huolimatta ei se lopulta niin kauheaa ollutkaan.Tipan laittoivat varmuuden vuoksi käteen jos vaikka tarviin kipulääkitystä mutta meni ilman päänsekoittajia. Kovasti jo helpotti kun hoitaja paineli vatsaa.Pahin tuossa taisi olla se litkun juominen ennen toimenpidettä...
  13. P

    Miten voi jännittää näin paljon?

    Tuli tänään kutsu paksusuolen tähystykseen ja nyt jo jännittää niin kovasti että mahaan oikein sattuu. Aika on ens viikon torstaina. Isäntä pyys töistä vapaata että pääsee kuskaamaan mua ja mun pitää huomenna kysyä pomolta vapaaksi toi torstai päivä. Ei kai tota perjantaita tarvi saikuksi...
  14. P

    Jouluksi risteilylle

    Onko kukaan ollut koskaan lasten kanssa jouluna risteilemässä? Millaista laivalla silloin oli? Onko Viking Line vai Silja Line parempi vaihtoehto? Mä olen tässä suunnittelemasa jos lähtisin tuon pikku-ukon kanssa vähän tuulettumaan =).
  15. P

    Se tipahti sitten lomautuslappu postiluukusta tänään

    Tulikin pitkä joululoma. Tiesin kyllä että lomautuksia on joulun tienoilla tulossa mutta tuli hieman yllätyksenä että mäkin kuulun niihin joiden lomautus on tuo pitempi jakso. Luulin että mulla alkais lomautus vasta 21.12. Noh, sain mä onneksi olla töissä koko viime lomautuksen ajan että kai se...
  16. P

    Kertokaapas nyt viisaammat...

    Kun multa on jäännyt toi kalatietous hieman heikommalle että mitä eroa on kirjolohella ja lohella? Kun katseltiin yhden kalakauppiaan sivuja niin siellä oli että tarjolla olisi kirjolohta ja lohta. Ja mä olen aina luullut että se on yks ja sama kala,toisesta on vaan toi ensimmäinen sana jätetty...
  17. P

    Montako kertaa vuodessa koiralla on normaalisti juoksut?

    Siinähän se kysymys jo tulikin.Ja kyseessä siis vuoden ikäinen Suomenlapinkoira narttu,ihan selvennykseksi =)
  18. P

    Pikkusen jännittää huominen

    Mä alotan huomenna työt ja meillä tuo pikku-ukko joutuu nyt lähtemään aamuisin yksin kouluun.tosin taksi hakee pihasta mutta ei ole vielä joutunnut kertaakaan lähtemään yksin kouluun.Mä olen yleensä jopa saattanut. Pikku-ukko on nyt toka luokkalainen ja ikää kohta 9v.Ollaan puhuttu että soitan...
  19. P

    Minnuu ottaa nyt pikkusen päähän sosku

    Olemme siis olleet lastensuojeluasiakkaita jo useamman vuoden esikoisen takia.Nyt poika täytti 18 joten tietysti kaikki multa perittävät maksut ym. loppuivat.Huomasin tuossa viime kuun liiton rahoista että edelleen oli vähennetty pojan lapsikorotus soskulle vaikkei poikaa muuten ole mainittu...
  20. P

    Järjestin isännälle synttäriyllätyksen

    Varasin hotelli Tornista Helsingistä Jugend sviitin vuorokaudeksi ja sinne meitä odottamaan kuohuviinipullon ja pientä suolaista syötävää. Makeaakin olis ollut tarjolla,mutta isäntä ei niin kovasti ole makean perään. Nyt täytyy toivoa että isäntä tykkää =) Nyt mietin että olisko Helsingin...

Yhteistyössä