Hakutulokset

  1. teelikki

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    17.8. meille syntyi prinsessa, pit.51 cm ja paino 4110 g. Viikkoja silloin 41+0. Synnytys oli todella kivulias mutta kuitenkin aika helppo ja nopea. Jäi hyvä mieli.
  2. teelikki

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea vauvan saaneille ja tsemppiä vielä odottaville! Sunnuntai illasta maanantai iltaan supisteli ihan kivasti ja järjestettiinkin eilen pojat hoitoon, et jos päästään lähteen, MUTTA puoli 10 illalla maha rauhoittui ja viime yön nukuin kuin tukki! Aamu päivä meni myös ilman supistuksia, mut...
  3. teelikki

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    poppaskonsti jonka ä-polin hoitsu kertoi mulle oli, et hieron nilkassa sisäpuolella olevaa luupallukkaa alapuolelta, sellasta puoli ympyrää liikettä (vaikee selittää). Se on kuulemma kohdunsuun piste eli kai kypsyttäisi sitten vähän reippaammin. Ja tänään sit tuli ainakin osa limatulpasta...
  4. teelikki

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea vauvautuneille!!! Täällä pari yötä sit supisteli ihan hienosti läpi yön ja sit aamusta loppuivat kun olin jo iinnoissani et nyt päästään tosi toimiin..plääh. Sen jälkeen ollut rauhallista ja varsinkin vauva rauhoittunut kovasti. Äitipoli käynnillä kaikki ok, ja hoitsu meinas et vauva...
  5. teelikki

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Paljon onnea vauvautuneille :flower: Eilen oli ultra taasen ja vauva nyt noin 3,3 kg, eli jos loppuun menee niin 4 kg syntyessään. Kohdunsuuta jäljellä 2 cm, pehmeä ja sormelle auki. Voi kuulemma silti edetä nopeastikin kun uudelleen synnyttäjä, mutta enpä oikein usko. äitiysrahasta Saako...
  6. teelikki

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Tiiperi onnea:flower: Lyyli Kiitos tiedosta. Tänä yönä tuli nukuttua n. 1h. Myös kipee kuopus heräs jo puoli neljä eikä saanu enää unta. Kiva päivä tiedossa..: / teelikki ja plikka 35+2
  7. teelikki

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Lyyli mistä ostit carenan double swingit? Vieläköhän tarjous on voimassa? Oon nimittäin niitä kattellu huuto.netistä, mut pyytävät aika kovia hintoja käytetyistä..
  8. teelikki

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Huomenta vaan kaikille! Ei nukuta ei, viimeyön saldo 4 tuntia ja siinäkin välissä kerran vessassa. Edellisenä yönä en nukkunut ollenkaan, aivan käsittämätöntä. Päivällä sit sain nukuttua jonkun 3,5 tuntia ja sillä kyllä pärjäs eilisen. Onko kenellekään tullut pahoinvointi takasin? Mä oon...
  9. teelikki

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Meitä supistelijoita näyttää olevan täällä paljon. Mulla ne on aiheuttanu kohdunsuun avautumista osittain eli n. 13 mm on enää kiinni olevaa kanavaa. Kotona olen kuitenkin saanut olla, mutta mitään ei saa tehdä. Torstaina vauvan painoarvio oli 2200 gr eli ihan kunnon kokoinen jo, mutta viikolle...
  10. teelikki

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Helou pitkästä aikaa :wave: Tänään oli ultra jälleen ja nyt ei jäänyt epäilystäkään..mulle voi päivittää tyttölupauksen On se jännää saada typy kahden pojan vesselin jälkeen. Painoarvio oli 940 g. Tuplarattaista olette puhuneet. Mä olen katellu Carena douple swingejä ja kokeiltiinkin...
  11. teelikki

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    tulin pikaisesti kommentoimaan levottomista jaloista. Mulla niihin auttaa kylmägeeli ja lääkäri antoi luvan läträtä niin paljon kuin haluan jos kerran auttaa.. Jumppaaminen ja venyttely aluksi ja sit geelit perään, kyllä tepsii. Mulla vaivaa levottomat jalat nytkin eli lähden liikenteeseen...
  12. teelikki

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Tulenpa minäkin nyt kertomaan ultra-käynnistä. Ei oo aikaan ollut mitään kirjoitettavaa, se olisi vain ollut työtä, työtä ja työtä. :D Elikkäs kaikki näytti olevan kunnossa ja kysyin sitten kumpi olisi tulossa niin sanoi että tyttönäyttäisi olevan. :heart: Noh, täti oli kuitenkin sen oloinen...
  13. teelikki

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    majj saat puudutteen. Mulla edessä huomenna toisen reiän paikkaus..
  14. teelikki

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    kiinalaisen kalenterin mukaan olisin saamassa kolmannen pojan ja kaksi aikaisempaa lasta menivät niinkuin kalenteri kertoi. Saa nähä. Napa on älyttömän kipee taas ja pullahtelee jo ulospäin, auts. Onko muilla samaa? Vai onko mun navassa joku vika ku se on niin kipee. teelikki ja murunen 17+3
  15. teelikki

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Aaah, saatiin pikkumies nukkumaan jo puoli kahdeksan, ilman kiukkuja. Päiväunet nim.jäi väliin kun herra reilun tunnin vain ilakoi sängyssään :mad: . No nukkuupa nyt sit kunnolla. Ruusulainen meillä oli myös golf variant, mut vaihdettiin juurikin sen takia, et etupenkki piti vetää niin eteen...
  16. teelikki

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    mulla tulee verta..tosi tosi vähän, mut huolestuttaa kuitenkin. Hätäpäissäni soitin synnärille ja sanoivat siellä ettei mitään hätää kun tulee vain tipoittain. Mut miks on kokoajan jotain?! Aaargh! teelikki ja murunen 15+1
  17. teelikki

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Heippa taas, ollut vähän hiljaista tässä kun sairastin vatsataudin. Kävin hieman nestetankkauksessakin että sai taas voimia. Nyt onneksi helpottaa ja huomenna töihin. Linea negra Mulla oli viiva masussa kummastakin pojasta, mut nyt ei oo mitään :confused: Voisikohan kertoa sitä että tyttö on...
  18. teelikki

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Suru-uutisia saaneille paljon voimia :hug: supistuksista Mul on aikaisemmissa raskauksissa ollut noin viikolta 14 lähtien supistuksia päivittäin. Kipua ei niihin liittynyt, mut oli pakko päästä lepoasentoon et hellittivät. Eilen tuli kunnon supistus ilman kipua ja kun se oli mennyt ohi tunsin...
  19. teelikki

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    mulle oli jo synnäri päivitetty mut vielä jäi laittamatta, että LA 10.8. JA MUN IKÄ ON 38 V. Onko kukaan kokeillut haikarapussia? Ora tekee niitä. Itse en viittis ostaa toista pinnistä ja olis hyvä jos toi meidän kenkku vois olla pidempään ku kesään pinniksessä. Pitää vissiin lähtee kattoon...
  20. teelikki

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    np-ultrassa käyty tänään :heart: Laskettuaika siirtyi niinkuin arvelinkin eli voisi päivittää nämä: LA 10.8. JA SYNNÄRI OLISI JS. KERKESIN JO TÄYTTÄÄ MYÖS 38 V. ELI TAIDAN OLLA PORUKAN VANHIN :D Oli kyllä ihana katsella mötkylää ja sydämen pamppailua. Pää-perämitta oli 45 mm. Huimaus joku...

Yhteistyössä