Hakutulokset

  1. H

    antakaas hyviä kanakastike ohjeita =)

    onko ne naturellia vai maustettuja? Paista suikaleet,laita valkosipuli/yrtti tuorejuustoa(cuisine) het reippaasti mukaan, sit ruokakermaa niin et löystyy. Aivan sairaan hyvää,varsinki jos tekee hunajamarinoidusta broitskusta. Kokeile.. sit vähä kasviksia messiin ja pastaa... NAMI NAM!!
  2. H

    jupstessa kipu/paine alapäässä

    KAUHEESTI KANNATA JUOKSENNELLA SIINÄ TILASSA. PIENI VINKKI...
  3. H

    Runo/Loru 1v korttiin???!!

    runot niin tulee vaihtoehtoja.
  4. H

    raskaus ja liikunta

    kannata kauheen rajua harraastusta enää tässä vaiheessa. Mä kävin ohjatulla aerobic tunnilla joskus ja se ohjaaja oli raskaana. Se näytti kaikki liikkeet melkeestä hidastettuna. Mut jotkut ottaa tosi rauhallisesti. Ei liikuntaa kuitenkaa saa kokonaankaa lopettaa.. Varsinki rauhallinen lenkkeily...
  5. H

    minusta on tullut mummo viime yönä

    tuoreelle mummolle =)
  6. H

    G: Oletteko videoineet seksisessioitanne?

    Ikään en haluais.. HYI KAMALAA!! JAG :laugh:
  7. H

    Onko kellään

    Koskaan pettäny kummi?
  8. H

    Pariviikkoisen vauvan kanssa ulkoilu

    jos sää vaan sallii. Parhaimmat unet vauva saa ulkona,raittiis ilmas.. Ei nyt kuitenkaa koko päivää pihalla sytön jälkeen,mut esim aamupäivällä..
  9. H

    apteekin raskaustestistä tietävät,apua!

    taidat olla. Kyllä niissä on selvät ohjeet :p Luitko ollenkaan?!?!?
  10. H

    Kuinka monella rahaton kitupäivä huomiseen asti?

    Mulla ei rahaa oo oikeestaa ollu pian kahteen kuukauteen. Onneks mies töissä! V ku ottaa niin päähän kaiken maailman turhat karenssit mitä tulee ku jää työstä pois!!!!! :kieh: SAMPERI!!!
  11. H

    Tyttö syntyi torstaina!

    KOKO PERHEELLE! IHANAA.. :flower: :hug:
  12. H

    Voiko jo 1v syöttää verilättyjä

    vielä tuon ikäiselle antais verilättyjä..
  13. H

    Mitä sanoisit miehelle jonka kanssa pitäisit yhteyttä ja hänkin antaisi

    ON MUNATON ÄÄLIÖ JOKA EI YMMÄRRÄ HYVÄN PÄÄLLE.. EDESTÄÄN LÖYTÄÄ JA HUOMAA KYLLÄ MITÄ MENETTI. ANSAITSET PAREMPAA. :hug:
  14. H

    argh toi poika ei kyl opi ikinää potalle

    mun mielestä viä ollenkaa.Mun tyttö oli 3 paikkeella kans ku vaippa jäi ja ystvän lapsi on jo reippaasti yli 3 ja vielä kulkee vaipoissa.Sit jo yli 4 v on vaippa,huolestuisin.... Anna aikaa,älä pakota.
  15. H

    Lapsi 2v6kk ja ongelma kuivaksi opettelussa.

    vielä ole.. Ystäväni tyttö yli 3 ja vieläkin vaippa.Liikaa ei saa tuputtaa lasta kuivalle,menee pipariksi.mun tyttö ite tajus miten hienoa onkaan pissiä pottaan,sit se vaan jäi pois.Eli todennäköisesti lapsenne ei vielä oo valmis luopuun vaipasta.Aika hassua että hoidossa tuolla lailla...
  16. H

    Osaako

    joku sanoa.. Viime menkoista asti ollu maha kipee(niinku menkat alkais) ja välillä öklö olo? Pikkuse V......... ku välistä sattuu ja vihlasee tuonne alas.. helppa mei.. :/
  17. H

    APUA!SIS.KUVAN. ONKO NEGA VAI HAAMU VAI POSITIIVINEN??

    Möröltä näyttää..
  18. H

    Millä raskausviikolla olisi kuukautiset jos ne olisi?

    Ei välttämättä oo sitä itteensä. Vanhaa verta voi tulla vielä ja ku se kerran ruskeeta on niin älä turhaa vielä huoli. Mä koin ite tuos muutama kk sit keskenmenon ja kyl mulla tuli koko ajan vuotoa ja se oli melko kirkasta.Ja masu oli kipee. Ota iisisti :flower:

Yhteistyössä