Hakutulokset

  1. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heips, palaan tähän. Oliko tämä nyt sama porukka, jonka tapaamisesta katanneli mainitsi? Jo lapsellistuneena minua kovasti kiinnostaisi tutustua muihin "isättömiin" ja jutustella yksinhuoltajuuden käytännön kysymyksistä ilman että se on ongelmalähtöistä, katkeruuden ja itsesäälin värittämää...
  2. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Eiköhän se liene Kela, joka tätäkin asiaa vahtii. Mutta itsellisenä kun et saa kela-korvauksia mistään niin eipä sinne sitten tietokaan mene, ellet itse sitä levitä. Ei siis tietysti kannata. ;)
  3. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hephep! Pääsiskö tääkin kerhoon? :wave:
  4. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Oikein mukavaa oli! :) Kiitos Rebecalle kun järkkäsit tilan! Jäittekö kauniit, fiksut, rohkeat naiset vielä pitkäksi aikaa iltaa viettämään sen jälkeen kun pienten piti lähteä nukkumaan?
  5. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Nimi -- ikä -- paikkakunta -- perhestatus -- hoitotilanne -- lisäinfoa hilistin -- 32v -- Espoo -- ei lapsia -- inssi luomukiertoon Virossa 08/2008 , josta plussa -- takana km 2007. Nillanilla -- 41v -- Espoo -- ei lapsia -- eka yritys 10/2008 Evenstar -- 34v -- Helsinki -- ei lapsia...
  6. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Evenstar :hug: Muiden kommenteista: se nyt vaan on niin että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tiedän tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta kannattaa kuitenkin yrittää. Jossain vaiheessa elämä on vaan otettava omiin käsiin tai muuten se jää elämättä. Itse en tosiaan kertonut...
  7. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Anteeksi, pakko nauraa... tulossidonnainen! :laugh: :laugh: :laugh: Tai no, onhan se kaupungin kassaan roima säästö, että hoidan lapseni kotona enkä käytä kunnallista hoitopaikkaa. Voisihan siitä "tuloksesta" kyllä vähän enemmänkin palkita....
  8. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Lauantaiaamua... :) En tiedä olenko tulkinnut erilailla kuin jennuli, mutta mä en ole huomannut että kukaan olisi pahoittanut mieltään "hehkutuksista"? Tai sitten mä olen niin omanapainen että en vaan huomaa... :ashamed: Kuitenkin toivon ja uskon tässä pinossa olevan niin hyvä henki, että...
  9. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Palstoista, täällä Kaksplussan saitilla on mahdollisuus perustaa kerho ja itsekin olen mukana esim. Kestovaippakerhossa. En ihan tarkkaan tiedä miten kerho perustetaan, mutta kerhon perustaja on sen jälkeen myös kerhon "portsari", jolta pitää hakea jäsenyyttä. Jos seula on tiukka eli mukaan...
  10. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No joo, en mäkään oikeasti usko, että sinne tapaamiseen joku tulisi varta vasten riitaa haastamaan. Oon vaan tällainen tosi varovainen tämän asian kanssa, niinkuin yleensäkin yksityiselämäni... Mutta kiva nähdä siis teitä! Mun ikuinen ongelma on taipumus sotkea miessuhteeni alkumetreillä...
  11. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    :wave: Olen ollut nettipimenossa ja muutenkin kiireinen... Paljon olettekin ehtineet kirjoitella; katsotaan saanko vieläkään ketjun päästä kiinni ja ehdinkö kommentoida ennenkuin henkilökohtainen ajankäytön suunnittelijani kutsuu... ;) Tärkeimpänä tietenkin: onnea Hilistin! :flower: =)...
  12. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea Leena! Ikävää, ettei synnytys mennyt ihan toiveiden mukaan :hug: mutta onneksi vauvalla on asiat hyvin. Toivottavasti saat näin alkuun apua kotona, jos oma kuntosi on vielä heikko. Käytännön kysymys teille nykyisen lain aikana hoidetuille/hoidettaville: saako lapsi 18 täytettyään...
  13. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No on tosiaan outoa. Aloin oikein miettiä, että saatanko muistaakin väärin... Mutta en kyllä tosiaan saa päähäni, että verikokeessa olisin käynyt. Mutta muthan hoidettiin ennen hedelmöityshoitolain voimaantuloa, joten olisiko tuossa sitten ollut klinikka- ja lääkärikohtaisia eroja. Ja olisin...
  14. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onko toi automaattinen aukiolotutkimus joku Fertinovan juttu? Mulle ainakaan ei sitä tehty ollenkaan (AVA, v. 2006) kun ei ollut mitään syytä olettaa etteikö röörit olis auki. Tai oli puhetta, että jos toinen inssi ei tärppää niin sitten voitaisiin katsoa, mutta ei siis ollut tarvetta. :)...
  15. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Santtu, hyvin samanlaiset mietteet. Itse kyllä tunnustan, että mietin myös "vahingon" aikaansaamista, mutta tietysti tulin siihen tulokseen, että moinen epärehellisyys tahraisi tämän kauniin asian. Toisaalta voin myös rehellisesti sanoa, etten ole koskaan, oikeasti kertaakaan elämässäni, edes...
  16. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitokset Santtu, jäsenhakemukseni on siis hyväksytty. ;) Ja onnea hyvästä päätöksestä! Itsekin muistan sen taianomaisen hetken kun olin pannut pallon pyörimään ja yhtäkkiä kaikki muutkin asiat tuntuivat loksahtavan kohdalleen. Olotila oli samanlainen kuin rakastuneena: leijuva ja sisäänpäin...
  17. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ihan sattumalta löysin tämän ketjun, ja muutaman illan olen tässä viettänyt lueskellen läpi teidän keskustelujanne. Tosi mahtavaa, että tällainen foorumi on olemassa, ja että se on säästynyt asiattomilta hyökkäyksiltä. :) Itselläni siis täällä jo inseminaatiolla alkunsa saanut pieni...

Yhteistyössä