Hakutulokset

  1. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Vuoto alkoi tänään, pikkusen aikaisemmin kuin yleensä. Aika ironista, että tänään myös sorruin testaamaan. No, ekalta yrityskierrolta voi harvoin odottaa liikoja... Mut voi poistaa listalta. Hyvää onnea teille kaikille testailujen merkeissä! :wave:
  2. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Olen siis pitänyt teitä jännityksessä :whistle: testasin ja nega se oli. Mutta ootellaan vielä, olin liian hätäinen :ashamed: Onnea Ritsanampujalle plussauksesta! :flower: :flower: :flower:
  3. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    nöttiäinen, tässä näitä mun oireita suoraan sun listalta poimittuna :) (on muuten aika lupaava oirelista sulla, toivottavasti olisi raskaudesta kyse!) * rinnat kipeet/arat - välillä vihloo ja jäytää oikein urakalla, välillä tuntuu täyteläisemmältä, välillä ei tunnu miltään... * ällötys...
  4. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Jellona84, muakin palelee *kali kali kali* :D Mulla on niin vahva tunne, että raskaana ollaan. Miten tällaisen olon voisi muka kuvitella itselleen? Asettelin testin ja pahvimukin huomisaamuksi ramille vessaan. Näyttäkööt mitä näyttää, mutta huomenna testaan - jos silmät rähmässä muistan...
  5. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Välillä etoo silleen kaukaisesti ja on hutera olo *päivittää oirelistaansa* Minkäänlaista valkovuotoa ei oo nyt ollut. Oikeastaan aika harvinaisen kuivaa sen sijaan! Testaan torstai-aamuna (ellei vuoto sit kuitenkin ala...)
  6. N

    Jos antaisin anopille ja appiukolle lahjaksi vaan kakun.

    Mä leivon kakun. Pääsen vähemmällä päänvaivalla ja saan lahjasta itsekin osani :saint: meidän piireissä lapsille hommataan enemmän lahjoja. Vanhemmille sitten lähinnä suklaata ja lämmintä kättä.
  7. N

    Meneekö kenenkään taaperot nukkumaan puol10-11?

    Meidän 15 kk lapsonen menee nukkumaan klo 21-21.30. Joskus harvoin venähtää kymmeneen. Päivisin nukkuu parin tunnin päikkärit. PS. Herää aamuisin 7-8.30.
  8. N

    Yli 180 cm naiset niin minkä kokoisia

    178cm, paita 38-40, housut 42
  9. N

    KOHTA SE ALKAA!!!

    Minen pistä rahaani sinne suuntaan senttiäkään :D
  10. N

    Isovanhemmat kypsyttää..

    Vaikee tilanne. Mä alkaisin varmaan ajan myötä vältellä isovanhempien luona käymistä. On se kumma, ettei aikuiset ihmiset ymmärrä vanhempien tahtoa. Alkaa melkein suututtaa sun puolesta!
  11. N

    kannattaako meidän tehdä lasta?

    Kyllä maailmaan lapsia mahtuu ja jos parisuhteenne voi hyvin, niin mikäs siinä.
  12. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Hensku00 Auts, kuulostaa ikävältä... :hug: Onnea uuteen kiertoon! Ostin tänään market-reissulla RFSU:n r-testejä. Juu, siinä leivonta- ja viikonlopputarpeiden keskellä menivät liukuhihnalla kivasti. Ei näin toisen lapsen yrityskerralla nosta pintaan samanlaista hihityksen sekaista...
  13. N

    Mielipide kysymys tutista.

    Niin mäkin olen ymmärtänyt, että esikoista voi vauvan syntymän jälkeen alkaa "vauvattamaan" ja itsellekin on saatava tutti takaisin. Kuulemma itse olin samanlainen :saint: olisiko tutista vierottaminen tässä vaiheessa siis vielä turhaa?
  14. N

    G:Minkäikäisenä olette jättäneet lapsen eka kertaa yökylään?

    Tais olla 10 kk ikäisenä ensimmäisen kerran yön yli hoidossa.
  15. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Tervetuloa mukaan, esmeralda- :) Vatsaa polttelee ja rinnat tuntuu oudoilta. Äsken jopa etoi vähän. Niin ja eilen paleli :laugh: Mä kuvittelen nää, siis oikeesti!! Äkkiä jotain muuta ajateltavaa...
  16. N

    Koska joutunee sokerirasitukseen raskaana?

    Meinasin kirjoitella samaa.
  17. N

    mitä lasissa?

    Kahvia, vaikka myöhä onkin..
  18. N

    Masun muoto->sukupuoli

    Mulla masu ei näkynyt taakse vaan se oli pikemminkin semmonen "luoti", kaikki veikkasivat poikaa ja POIKA OLI! Toisaalta sykkeet oli koko raskauden ajan reippaasti yli 150 ja terveydenhoitaja veikkasi sen perusteella tyttöä (ei tosissaan tietenkään) ja... no poika se silti oli :)
  19. N

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Onnea maya mehiläinen!! Hurjaa, kp 22/28. Nopeastihan nää päivät loppujen lopuksi kiitää. Pian vois kai jo kipaista apteekkiin testiä ostaamaan. Ihan varmuuden vuoksi vaan :whistle: Välillä alavatsaa polttelee ja kiristää hassusti. OMG.
  20. N

    Mä en ikinä eroa miehestani, varsinkin kun on yhteiset lapset.

    Ap, minä uskon sinua. Voit lakata vakuuttelemasta :hug: Mutta muista tämä: se kel onni on, onnen kätkeköön...

Yhteistyössä