Hakutulokset

1. Nelliina

miten tutkitaan jos epäillään epilepsiaa?

eiköhän sitä aivojen sähköistä toimintaa, aivosähkökäyrä ainakin...
  2. Nelliina

Hei apua nyt!! Onko kukaan sulattanut ikinä hellaan kiinni muovia?

En muistaakseni, pari muovikauhaa vaan sulanu, mutta ei hellaan.
  3. Nelliina

80- ja 90- luvun biisejä nippuun...

Stephanie, Madonna, Taylor Dayne (Tell it to my heart), Kylie Minoque, Sabrina, Sinitta!
  4. Nelliina

mulle tuli postissa peräpukama..

Onneks tajusin kattoo ovisilmästä ennenku avasin, olis ollu hiivalla asiaa. Meniköhän naapuriin? :kieh:
  5. Nelliina

j-p leppäluoto istui äsken vieressä enkä mä tunnistanut

Mä tuun huomenna metalloimaan jos pääsen! :D
  6. Nelliina

MITÄ MUIJAT LASISSA???

Karhunvatukka-siideriä
  7. Nelliina

mä olen kerta kaikkiaan aivan liian UJO!?

Anna itelles lupa mokata. Meet vaan toisten sekaan ja pyri olemaan ajattelematta omaa ittees ja miltä näytät tai kuulostat tai miten istut jne. Tuntuu alussa kauhealta, mutta muista nauraa itelles äläkä oo täydellisyyteen pyrkivä.
  8. Nelliina

ärsyttää ku cittarissa ei ollu sitä omar-suklaata!!

Samaa minäki katoin ettei sittarissa ollu... työkamu oli Lidlistä hakenu, mutta ilmeisesti oli ollu lievä pettymys hälle.
  9. Nelliina

Asia tai teko, jota sinun oletetaan tekevän vapaa-ajallasikin? (ammattisi haittapuolia siis)

Sairaaloista ja tk:sta saatuja epikriisejä ja käyntitekstejä pitäis osata suomentaa, kysellään mitä se ja se tarkoittaa.
  10. Nelliina

Kannattaako tunnustaa,jos pettää?

Itehän sä joudut elämään tietoisena siitä, että olet pettänyt. Jos omatunto antaa myöten niin mikäs siinä, harva vain siihen pystyy, jossain vaiheessa rupeaa kolkuttelemaan mikä mun mielestä onki ihan tervettä.
  11. Nelliina

Ei pahoja. (aamiaisella)

Mä tein eilen illalla hapankorppukääröjä, kostutin lihaliemessä jonka takia kyllä olivat mun makuun liian suolasia. Ehkä ens kerralla maitoon....
  12. Nelliina

miks mulle kävi näin

Ite oon jo suunnitellu muuttoa jonnekki muualle, ainaki toiselle puolelle paikkakuntaa!! :saint:
  13. Nelliina

miks mulle kävi näin

Ei välttämättä vihaa, mutta jos on itsekin sekaisin eikä tiedä mitä ajattelis?
  14. Nelliina

miks mulle kävi näin

Sama juttu, täysin... :hug: Koitan vaan mahollisimman paljon YRITTÄÄ olla ajattelematta koko asiaa, vaan se on ihan noidankehä koko juttu. Kaiken lisäksi näen tätä tyyppiä pakosta lähes päivittäin. Ei helpota sit yhtään....
  15. Nelliina

miks mulle kävi näin

Mä poden ihan samaa tautia, tehnyt sitä jo yli kolme kuukautta eikä loppua näy.... :ashamed:
  16. Nelliina

lapsi joka aloitti päivähoidon niin

Lapset aloitti viikko sitten päivähoidon ja nyt MULLA on korvatulehdus! :laugh:
  17. Nelliina

G: Mitä pakonomaisia toimintoja, neurooseja tms teillä on?

Kun kävelen portaita ylös tai alas, ensimmäinen askel pitää ottaa aina vasemmalla jalalla. Kahvinkeittimen vedän aina pois seinästä kun en käytä.
  18. Nelliina

Tästä ehkä alkaa se 3.maailmansota...

Mistä näitä maailmanlopun lietsojia riittää....

Yhteistyössä