Hakutulokset

  1. C

    Paras kapalo?

    Otsikossahan se kysymys jo tuli elikkä pikkuvauvalle paras kapalo ja perustelut miksi? Haussa on nopeasti kietaistava (helppokäyttöinen) ja vauvalle mieluinen/rauhoittava/turvallisuutta antava kapalo. Uniliina? Miracle Blanket? SwaddleMe? Ruskovilla? Muu merkki?
  2. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    miraclelle :hug: Toivotaan parasta... Kahvia tekee vielä mieli enemmän kuin 3 kuppia. Tupakkaa en polta. Tsemppiä teille jotka lopettelette!
  3. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Kiitos JJ-t ja Kesis! Tuosta linkistä laskettuna olen 5 + 1 tai 5 +2 riippuen mistä laskee. Ultrasta sitten näkee parhaiten. Nappi: omega 3:sta saa myös rypsiöljystä, kylmäpuristetuissa sitä on yleensä parhaiten. Kannattaa tehdä vertailuja kaupassa. En tiedä voiko närästykseen vaikuttaa...
  4. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Tervetuloa taasen uusille :) :wave:
  5. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Kesis: mä syön omega-3:sta Lysin Omega-3 FORTE -tuotteena. Lisäksi on se Multi Tabs Raskaus ja maitohappobakteerit. Meillä esikoinen on allergikko. Omega-3:lla, maitohappobakteereilla ja foolihapolla voi olla ennaltaehkäisevä vaikutus allergioiden suhteen. Mikään tae nekään ei ole kyllä ole...
  6. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Multi-tabs Raskaus sisältää 10 mg / 1 tabl. Jos ottaa kaksi 2 tablettia päivässä, siitä tulee tietty rautaa 20 mg. Onko se paljon vai vähän rautaa? Tervetuloa kaikki uudet :wave:
  7. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    sintsi: mulla alkoi ajoittaiset viiltävät kivut noin 5 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Oikeastaan ne oli mulle eka merkki siitä että saattaisin olla raskaana, kun muistin esikosta saman oireen... :) Tällä kertaa niitä viiltäviä kipuja on ollut vähemmän, todennäköisesti siitä...
  8. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Nappi1984: Mulla oli esikon alkuraskauden aikana kovia kohdun kasvun kipuja: viiltäviä kipuja alavatsan alueella. Mäkin niitä silloin säikähtelin ja juoksin vessassa tarkastamassa... Vähitellen "totuin" niihin, kun huomasin että muita oireita ei tullut (vuotoja yms.) Mulla ne oli sellaisia...
  9. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Tervetuloa uusille jälleen! Listamme kasvaa hurjaa vauhtia mutta näinhän se menee. Mukavaa!! Täällä yksi jonka täytyy tarkkailla kahvin juontiaan. Se on mulle sellainen tapa, että välillä juon kahvia ihan vaan tavankin vuoksi pitkin päivää. Välillä pysyn kohtuudessa ihan luonnostaan, esim...
  10. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    :wave: Siis tarkoitin "Multitabs Raskaus monivitamiineja"... :wave:
  11. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Hei, nyt aloin muistelemaan että saakohan noita Multitabs vitamiinejakaan syödä ennen viikkoa 12... Muistaako kukaan mihin vitamiinien syöntikielto ennen viikkoa 12 perustuu? Onko se joku tietty vitamiini, jota ei saa syödä ennen sitä?
  12. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    sippura84: olipa tökerö hoitsu kun sinulle noin sanoi ja arvioin teidän elämää mikä olisi parasta. Höh, sanon minä! Toivotaan parasta! Onneksi sulla ei ole vuotoja (?) Mulla oli esikon alkuraskauden aikana voimakkaita, nopeita viiltäviä kipuja alavatsalla ja alaselässäkin. Ne muistuttivat...
  13. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Tervetuloa jälleen uusille :wave: ja onnittelut plussauksista =) Väsymyksestä ja muista huonoista oloista kärvisille vinkkinä jota voisi kokeilla. Mulla oli esikoisen raskausajan eka kolmanneksen aikana krooninen väsymys. Samat elkeet oli jo tälläkin raskaudella: väsy painoi aika paljon ja...
  14. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Nappi1984: teretulemast! rimatalle myös tervetulon toivotus Chessa: mä kyselin onko kellään tulossa mahdollisesti nyt kahden vuoden ikäerolla edelliseen. Hani- ja Chessa: mä mietin jo vähän miten se arki menisi sitten 2-vuotiaan ja vauvan kanssa. Rytmit yms... Ehkä se siinä tilanteessa alkaa...
  15. C

    Alkuraskauden UÄ

    Mä aion mennä varhaisraskauden ultraan, koska haluan varmistaa että raskaus on totta eikä esim. kohdun ulkonpuolinen raskaus. Kohdun ulkopuolinen raskaus voi olla aika tuhoisa naisen elimistölle ja myöhemmille raskaustoiveille, jos sitä ei havaita ajoissa ja se ei keskeydy itsestään.
  16. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Mä ajattelin mennä varhaisultraan viikolla 8 eli 7 + 0 eteenpäin. Silloin pitäisi kai sydänäänten näkyä lähes varmasti, jos vaan viikot pitää paikkansa. En mene aikaisemmin. Jos niitä sydänääniä ei kuulu, niin tulee vaan odottelun piinat kontrolliultraan asti :/ Tervetuloa uusille! En...
  17. C

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Heips, mä mukaan myös masuasukin kanssa. LA laskurin mukaan on 3.4., katsotaan miten se muuttuu myöhemmin ultrassa. Tarkoitus olisi mennä varhaisultraan. Synnärinä Kättäri/NKL, todennäköisesti Kättäri. Jos kaikki menee hyvin, niin tämä olisi sitten toinen lapsi, ennestään on touko/2007 synt...

Yhteistyössä