Hakutulokset

1. R

Seinäjokisia äitejä huhuilen..

Heipähei kaikki.... Itse olen muuttamassa syksyllä tytön kanssa seinäjoelle täältä pk-seudulta...Hyppy tuntemattomaan ja tyhjän päälle koska en tunne alueelta ketään enkä mitään...kaikki uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita! Olen 28 vee ja tytär 5-vuotias villikko. Töitä jo haeskellut...
  2. R

Seinäjoen seutu huomio!!!

Olen muuttamssa syksyllä tytön kanssa seinäjoen suuntaan ja nyt jo kyselen josko sieltä löytyisi uusia tuttavuuksia?? Kaikki vanha elämä jää tänne pk-seudulle ja hyppään täysin tyhjän päälle, joten uudet ystävät ovat tervetulleita! Olen 28-vuotias, autonkuljettaja ammatiltani ja tytär 5-vuotias...
  3. R

Muutosta kauas pois...kokemusta?

Kiitokset teille näistäkin tiedoista! Meillä ei sovittuja tapaamisia paperilla, koska tytön isä ei kuulemma koskaan ole voinut määritellä työaikojaan....? Eli määrätty 2 vkloppua kuukaudesta päivystämään työssänsä, lopuista 2 vklopusta nurisi, että milloin hänellä sitten on omaa aikaa jos tyttö...
  4. R

Muutosta kauas pois...kokemusta?

Tilanne tämä; asun pk-seudulla, tytär 5 v, yhteishuoltajuus "isän" kanssa. Heitoissa siksi, että on sellanen hulivili, joka selittää lapsen olevan tärkeä, mutta teot todistaa muuta. Nyt olen muutaman päivän miettinyt muuttoa niinkin kauas kuin 400 km päähän...tuntematon kaupunki, kaikki uutta...

Yhteistyössä