Hakutulokset

  1. H

    Onko tämä hyvä lahja 1-vuotiaalle?

    Niitä voi heitellä vaikka ämpäriin, pitää pään päällä ja kävellä (tasapainoharjoituksia) yms yms
  2. H

    Onko tämä hyvä lahja 1-vuotiaalle?

    Ja kyllähän 1-vuotiaalle tulee ikää lisää..
  3. H

    Onko tämä hyvä lahja 1-vuotiaalle?

    Oisko sitten jotain muuta vinkkiä, mitä voisin vaikka ommella?? Oon oman pojan kanssa tänään kotona, kun hän on kipeänä. Päiväuniaikaan voisin jotain surauttaa.. :D
  4. H

    Onko tämä hyvä lahja 1-vuotiaalle?

    Okei, muokkasin tuota linkkiä, enpä tullut mainontajuttua ajatelleeksi..
  5. H

    Onko tämä hyvä lahja 1-vuotiaalle?

    Joo, kaapista löytyi kun oon joskus itse ommellut. Ja ovat siis uudet. :D
  6. H

    Onko tämä hyvä lahja 1-vuotiaalle?

    Huomenna menemme kaverin pojan 1-vuotissynttäreille ja lahjaideat ovat vähän hukassa. Kaapista löytyisi tällaiset. Mitäs mieltä olette, sopiiko 1-vuotiaalle??
  7. H

    minkä kokosia kenkiä tein tasan 2vt käyttää?

    Meidän poitsu siirty just koon 23 kenkiin.. Maaliskuun 9. päivä täyttää 2vee
  8. H

    Positiivinen raskaustesti :)

    Onnea!! Mä plussasin eilen.. :)
  9. H

    Haamu vai ei

    Jeps, kyllä se nyt on uskottava! :)
  10. H

    Haamu vai ei

    Tein juuri uuden testin, tässä tulos: Aijaa.com - 7537655.jpg
  11. H

    Haamu vai ei

    Kyllähän mä sitä jonkun verran liotin, mutta enpä huomannut sen tarkemmin katsoo. Täytyy tosiaan tehdä tänään vielä toinen testi ja dipata tikkua ihan kunnolla. :)
  12. H

    Haamu vai ei

    Kiitoksia, kiitoksia, kiitoksia!!! :)
  13. H

    Haamu vai ei

    Mä puhuin jo eilen kaverille, että tuntuis olevan jotain tulehdusta alapäässä.. Tänään taidan sit käydä "lääkärillä", ja kuuriksi saan Flagyl-merkkisen lääkkeen, jonka kanssa ei saa ottaa alkoholia.. Kaveri nimittäin tarjoaa juotavat, eli en voi ottaa omia mukaan
  14. H

    Haamu vai ei

    Siis kääk! Mä en oikein vielä sulata tätä!! :D Toiveissa ollut pikku kakkonen jo pitkään, pillerit jäi pois heinäkuussa ja imetyksen jätin joulukuussa
  15. H

    Haamu vai ei

    Menkkojen piti jonkun ovulaatiolaskurin mukaan alkaa tiistaina. Testi oli PregCheck S-marketista
  16. H

    Haamu vai ei

    Täytyy varmaan käydä vielä tänään apteekista hakemassa toinen testi, ois bileet illalla... Haluan olla varma..
  17. H

    Haamu vai ei

    Tässä toisessa kuvassa näkyy ehkä paremmin.. Aijaa.com - 7534969.jpg
  18. H

    Haamu vai ei

    Tein juuri raskaustestin, ja taisin saada tulokseksi paljon puhutun haamun (ja vieläpä tosi haalean sellaisen). Vai mitä mieltä olette? Haamu näkyy kuvassa testiviivan alla, eniten ehkä oikealla reunassa. Ja luonnossa näkyi vähän selvemmin kuin kuvassa.. Aijaa.com - 7534966.jpg
  19. H

    Lasten nimet pinoon ja kerrotaan rehellisesti mutta asiallisesti mielipiteitä nimistä

    Ei osaa vielä sanoa nimeään, tosin ikää vasta 9,5kk! :D Eiköhän tuo jossain vaiheessa onnistu. Tosin itsellä taisi olla tuo ärrän sanominen vähän hakusessa aluksi, sanoin ihan ällänä..
  20. H

    Lasten nimet pinoon ja kerrotaan rehellisesti mutta asiallisesti mielipiteitä nimistä

    Kivoja nimiä olikin täällä paljon, mm. Nooa ja Onni. Meillä on Rasmus Oliver. :heart:

Yhteistyössä