Hakutulokset

  1. K

    Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

    :| Vanha takas. Tää on ainaki todella hidas ja aika monimutkanen.
  2. K

    Mitä mieltä uusista BBasukkaista??

    Toi Maria on Cheryll kakkonen ulkonäöltään.
  3. K

    Mitä mieltä uusista BBasukkaista??

    Yks makkari.
  4. K

    Ostin BB 24/7:n

    Juu. Huomennahan se alkaa. :)
  5. K

    G: Mistä olet viimeksi liikuttunut?

    Kun isompi tyttö aloitti eka luokan pari viikkoa sitten niin vierähti pari kyyneltä. :heart:
  6. K

    Mikä ehkäisyksi??

    Ole hyvä. :) Kannattaa jutella. Mun kummitäti suositteli tuota ja ite kans kyselin omalta lääkäriltä tuota ja sain reseptin.
  7. K

    Mikä ehkäisyksi??

    Kuulemma aika vanha juttu. tai ainakin mun kummitäti on käyttänyt sitä jo 10-vuotta. Ei kyllä suositella käyttämään 2-vuotta pidempään koska aiheuttaa osteoporoosia. Piikki laitetaan vähän tuohon lantion alapuolella peppuun, ei pakaraan kuitenkaan. Nimeltään tuo ehkäisy on Depo-Provera...
  8. K

    Tyhmä kysymys: otin bb 24/7 nettipalvelun, mutta mistä näen sen kun huomenna alkaa?

    Katsomon kautta katsotaan. Ei ole ilmoitettu etukäteen että mihin aikaan asukkaat astuvat taloon.
  9. K

    G: Palstailijat, joita ihailet/arvostat ja mitä heissä arvostat?

    Tää on niin totta :laugh: Harmailla riittäis kerrottavaa. :xmas:
  10. K

    Mikä ehkäisyksi??

    En mä tiedä minkä takia saan. Jonku kans sitä palstalla täs pari viikkoa sit juteltiin ja sano ettei hän saa ja mä saan. Ei mulla mitään perusteita ole joka kerta ku oon sen reseptin ja kela kortin antanu niin siihen on laitettu hinnaks se reilu 3e.
  11. K

    Mikä ehkäisyksi??

    Hinta kela korvauksen jälkeen reilu 3e/kk. Ilman kela korvausta se on joku reilu 7e/3kk. haetaan ite apteekista ja sit terveydenhoitaja tai joku muu vastaava laittaa sen sulle. Mulla jäi sen tokan piikin jälkeen menkat kokonaan pois.
  12. K

    Mikä ehkäisyksi??

    1½-vuotta ollut käytössä ehkäisypiikki ja on todella hyvä vaihtoehto ollu mulle. Piikki laitetaan 3kk välein.
  13. K

    Mistä saan oma saunalahti palvelun salasanan?

    Tunnistaudut verkkopankkitunnuksilla niin saat uuden salasana. Tai toinen vaihtoehto on postitse. https://oma.saunalahti.fi/settings/ChoosePasswordMethod
  14. K

    Lindexin velourihousut, mikä koko 4v:lle?

    Ostaisin 110cm kokoset.
  15. K

    Moneltako ne astuu huomenna taloon?

    Ei oo mitään tietoa. Sitä mietin itekkin. No pitää virittää netin 2477 klo18 jälkeen niin kuulee sit millon astuu eka taloon niin tietää tulla koneen ääreen. :D *odottelee jo innolla huomista iltaa*
  16. K

    p****leen big brother! Minkä ikäiset teillä saa katsoa sitä?

    Meillä poika just tänään kysy että joku hänen kaveri 8v. saa katsoa että saako hänkin. Sanoin että et todellakaan että ei ole mikään lastenohjelma. En antaisi ainakaan alle 15-vuotiaan katsoa. Itse sitä katson ja myös tuo netissä 24/7. Meillä ei muut katso kuin minä.
  17. K

    on se, kun ekaluokkalaiset opettelee tekstausta - ei kaunoa ..

    Ei täällä ykkösellä kaunoa. Poika tokalla ja tänään opettelivat ekan kerran kaunoa.
  18. K

    tokaluokalla enkkua?

    Ei täällä Raisiossa ainakaan ole tokalla luokalla enkkua. Poika nyt tokalla luokalla.

Yhteistyössä