Hakutulokset

  1. K

    *Maalismasut 2009*

    Moi kaikille! Mukavaa Eternal-life, että löysit joukkoomme jälleen :) Viimeinen päivitykseni taitaa olla toukokuulta vauvan syntymän jälkeen, joten ei turhan usein tule osallistuttua. Anteeksi:whistle: Kesä meni nopeasti. Siiri lomaili päiväkodista kolme kuukautta (kesä-syys) ja mieheni...
  2. K

    *Maalismasut 2009*

    Myöhästyneet äitienpäiväonnittelut kaikille teille! Me saimme parhaan mahdollisen äitienpäivälahjan: pieni tyttö, 3180 g syntyi varhain äitienpäiväaamuna kello 01.19:heart: Kiitos vain viime viikkojen tsempityksestä Cadillac, Zoanne, Outius ja muut. Anteeksi, että en jaksanut vastailla...
  3. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Tervehdys kaikille mukana roikkuville! Käyn palstaa vilkaisemassa aina silloin tällöin, mutta edelleenkin olen niin laiska kirjoittelemaan:ashamed: Zoanne toivottavsti työnhaussa tärppää! Varmasti ensimmäinen haastattelu jännitti kovasti, mutta kokemusta karttui:) Millasta hoitopaikkaa...
  4. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Cadillac vauvalla on jo nimikin, joten mun onnittelut tulee kyllä vähän myöhässä:ashamed: Oikein suuri halaus ja onnentoivotus Neean syntymän johdosta! On teillä ollu kyllä sairastamisen takia kurjaa aikaa - pikkuisellakin jo kuureja takana useampi:( Toivottavasti nyt on jo tilanne parempi sekä...
  5. K

    KOTIPIZZAN BURGERPIZZA, onko hyvää?

    En pitänyt.
  6. K

    G: Mitkä on lempitäytteesi omatekoiseen pizzaan?

    Kylmäsavulohta, persikkaa ja aurajuustoa Erikoinen yhdistelmä keksitty erään pizzerian listalta - ja on muuten hyvää!!!
  7. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Zoanne ostin kesällä Siirille kirpparilta Muumiläppärin. Toiminnot on siinä tosiaan aika vaikeita, kuten Outius kommentoikin. Siiri on silti tykänny näprätä koneella yllättävän paljon ja on siinä muutama toiminto, jotka sopii tän ikäsellikin. Itse pidän toisaalta hyvänä, että lelu on todella...
  8. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Cadillac ja Marsu pitkää pinnaa ja tsemppiä loppuodotukseen! Siirikin on saamassa sisaruksen loppukeväällä! Miehen kanssa pääsimme viimein sopimukseen pikkukakkosen yrittämisestä loppukesällä ja tärppäsi tällä kertaa vähän nopeammin kuin Siiriä yrittäessä. Nyt...
  9. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Riksu hurjan paljon onnea koko teidän perheelle tyttösen syntymästä:heart: Hienoa että synnytys meni kaikin puolin hyvin ja joutuisasti. Pääset sinäkin nyt kokeilemaan maailman katsomista näiden vaaleanpunaisten lasien läpi... Ei sillä että niissä sinisissä mitään vikaa olisi, mutta saattaapi...
  10. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Tervehdys vaan kaikille palstalla pyörijöille. Suorastaan unohtunut pitkäksi aikaa itsellä tämä meidän pino:ashamed: Töissäkin tietty on niin hektistä ja uuvuttavaa näin loppukeväästä, että ei tahdo revetä yhtään mihinkään "ylimääräiseen". Minnuska tervetuloa joukkoon vaan ja onnea...
  11. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Danjuska kuulosti niin tutulta tuo Jennan ITSE MINÄ-kausi! Siiri on tosi tarkka just portaissa nousun kanssa ja meillä otetaan askelmat kyllä uusiksi, jos erehdyn nostamaan... Eilen Siiri oli naapurin 2-vuotiaiden kanssa trullikierroksella ykipitkässä hameessaan ja itse piti saada könytä kaikki...
  12. K

    2 vuotiaat maalismasut

    Cadillac ja Marsu ihania uutisia teillä molemmilla - paljon onnea plussista!!!
  13. K

    Maalismasut 2009

    Täällä vietetään hiihtolomaa, harmi vain että aika puolikuntoisina. Siirillä oli kuumetta to-la, korkeimmillaan 39,7 astetta. Mies oli viime viikolla kolme päivää saikulla ja minulla nyt lomaviikolla köhää ja kurkkukipua. Harmittaa vähän, kun vihdoin alkoi kelit lauhtua. No, loma on kuitenkin...
  14. K

    Maalismasut 2009

    muty voimia ja enkeleitä teidän perheen tilanteeseen:hug: Uhmaa on ilmassa meilläkin... Viime viikolla Siiri oli päiväkodissa joutunut jäähypenkille, kun oli kielloista huolimatta levitellyt kukkamultaa pitkin sohvaa. Oli jatkanut vielä jäähyilyn jälkeenkin. Kotona sama meno jatkui...
  15. K

    Maalismasut 2009

    Outius koitahan jaksella ja pärjäillä siellä! Todella inhottavaa tuollainen uhkailu exäsi suunnalta - varsinkin kun häntä ei Annika tuntunut kirjoitustesi perusteella juuri kiinnostavan aikaisemmin eikä hänen hoitoonsa aktiivisesti osallistunut vielä yhdessä asuessanne. Toivottavasti tulee...
  16. K

    Maalismasut 2009

    Hurjasti oli tullu tekstiä sitten viime käynnin - hyvä niin! Upupa oli kiva kuulla Mimosan uusista taidoista. Mua kyllä nin huvitti tuo tyttönne lintutuntemus - minä ainakin jään kakkoseksi tuossa taidossa! Samoin tuo vaipattomuus ja pissan pidättely hämmästyttää todella. Meillä kun Siiri...
  17. K

    Maalismasut 2009

    Hyviä välipäiviä ja joulun jälkeistä elämää! Joulunalusaika oli aika hässäkkää, joten palstailu jäi siinä tohinassa. Töissä viimeiset viikot ennen lomalle jääntiä työllistävät kovasti kokeidenpidon, tarkistuksen ja arviointien tullessa normaali kouluopetuksen päälle. Siiri sairasti vesirokkoa...
  18. K

    Maalismasut 2009

    Mömmis meillä kans tanssi on kova juttu! Just katsotaan Dancea uusintana. Yritin laittaa telkun kiinni, kun ohjelma katsottiin yhdessä jo sunnuntaina, mutta Siiri oli toista mieltä. Uimahallilla eilen viihdytti isompaakin joukkoa kassajonossa tanssillan:heart:
  19. K

    Maalismasut 2009

    Sabine koko teidän perheelle lämmin halaus ja osanotto surussanne:hug: Kyllä kyyneleet tuli silmään, kun sinun kirjotusta ja tuota runoa luki.
  20. K

    Maalismasut 2009

    Marza hirmuisen paljon onnea pikkuprinssin perheelle! Onneksi kerkesit kuitenkin sinne sairaalaan asti synnyttämään... Marsu:hug: Sanni-koiran lähdettyä koirien taivaaseen. Mites tytöt on asiaan suhtautuneet? Viime viikolla käytiin 1,5-vuotisneuvolassa. Päivitetyt mitat ovat 80 cm ja...

Yhteistyössä