Hakutulokset

  1. M

    Refluksia?? 3kk vauva oireilee...

    Meillä vähän päälle 3kk:n ikäinen vauva, jonka kanssa ollut jotain pientä "oiretta" koko ajan. Lapsi on täysimetyksellä. Ensimmäisen kuukauden ajan oli "helppo" ja rauhallinen lapsi joka söi ja nukkui hyvin. Sitten alkoi ummetus, ei kakannut 1,5 viikkoon ja huusi vaan koko ajan kun oli niin...
  2. M

    Tehtiinkö kiireellinen/hätäsektio riittävän nopeasti?!

    Tällainen oli tuolla toisella osastolla... http://kaksplus.fi/keskustelu/t1465871 Te, joille tehty kiireellinen sektio, niin onko se tehty riittävän nopeasti? Olen edennyt synnytystapa (pelko) pohdinnoissani siihen, että lääkärin suosituksesta tod.näk. suostun alatiesynnytykseen sillä...
  3. M

    Influenssa osoittautui kolmen aikaisemman pandemian aikana vakavaksi taudiksi raskaana oleville

    19. Kenelle influenssa on vakava tauti? Influenssa osoittautui kolmen aikaisemman pandemian aikana vakavaksi taudiksi raskaana oleville. Uuden A(H1N1)v -influenssan vakavuudesta raskaana oleville on rajallisesti tietoa. Raskaana olevien lisäksi influenssa voi olla vakava tauti seuraaville...
  4. M

    *yök* Hiiva vai mikä tulehdus?

    Onko kellään kokemusta? Normaalia vai ei?? Olen nyt raskaana viikolla 33+ ja toissapäivänä alkoi alapää kutista ja kuumottaa, samoin "sieltä" tuntui yhtenään tulevan ilmakuplia tms. Minulla ei ole koskaan ollut hiivatulehdusta, onkohan tämä sitä? Eilisen ja tämän päivän olen nyt ollut...
  5. M

    Sektio vai pysyvä vaurio?

    Blaah... en saa enää tätä asiaa mielestäni ja ilo odotuksesta alkaa painua taka-alalle. Esikoisen synnytyksessä 9/07 tullut peräsuolenlaskeuma hankaloittaa elämää edelleen, ja kohta pitäisi päättää, uskallanko synnyttää tämän toisen lapsen (la 8/09) alakautta. Pelkopolikäyntikin on vasta...
  6. M

    Rectocele - kohtalotovereita?

    Synnytin esikoiseni 9/2007, alle vuosi sitten, ja sain pitkän synnytyksen palkaksi peräsuolen laskeuman eli rectocelen. Muuten olen toipunut hyvin. Henkisesti tämä on vaan ollut aika rankkaa, kun KELLÄÄN tuoreella äidillä jonka kanssa olen jutellut ei ole ollut tätä vaivaa... kaikki vaan...

Yhteistyössä