Hakutulokset

  1. Ä

    Neljättä lasta odottavia?

    Olis mukava saada vaikka meseen neljättä lasta odottavia.. toki käy kolmatta ja viidettäkin odottavat..! Itse odotan neljättä(viidettä jos lasken mukaan esikoisen kohtukuoleman). Olen mukava ja humoristinen mamma joten laittakaas vaikka yv:tä ja mese osoite niin lisään! :)
  2. Ä

    Appelsiini iho!!

    Milläs konstilla saa parhaiten tuon ruman epätasaisen appelsiini ihon tasoittumaan/pois? :)
  3. Ä

    Minkä ikäisenä vauvanne on käyttänyt 74cm vaatetta?

    Kun meillä kuopus täyttää ens viikolla 4kk ja sillä on nyt 74cm vaatteet. Pitkä poikahan se on kun isoveikatkin ollu pienempiä tuossa iässä. Onko muita saman ikäisiä joilla jo tuo koko käytössä?
  4. Ä

    Mese mammoja :)

    Jos höpöttely seuraa kaipaat niin täällä olis 3 pojan äiti jonka voi lisätä meseen! alanen82@msn.com
  5. Ä

    Ystäviä meseen odottajista/pienten lasten äideistä

    Olen 25v 2 pojan äippä.Pojat syntyneet 8/04 ja 1/06 ja vaavin laskettuaika 2/2008. Olen huumorintajuinen ja jutustelu mistä vain käypi. :) Toki enempi perhe elämästä jne. =) Mese on alanen82@msn.com
  6. Ä

    Annetaan inkivääri kapseli laatta

    josta puuttuu muutama.Siis vain yksi laatta,toisen kerkesin syödä. maksan kulut,jos vaan jollekin niistä on apua.Itselle oli. Laita yv:tä jos kiinnostaa.
  7. Ä

    Te joilla on napakoru..

    Miten olette toiminut sen kanssa raskausaikana? Lähinnä loppuraskaudessa kun masu on iso!? Oletko ostanut vaan pidemmän korun?Vai mitä??? Kiitti etukäteen. =)
  8. Ä

    Perustin HELMIKUISILLE

    kerhon tuonne kerhot osioon.Kerhon nimi on HELMIHIPPUSET *2008* ja kaikki halukkaat mukaan joilla on helmikuussa laskettuaika. Laita mulle yv:tä niin annan salasanan ja pääset täyttään hakemuksen.Voit myös laittaa yv:llä meiliosoitteesi niin lähetän kutsun. =)
  9. Ä

    onko joku perustanut jo

    johonkin suljetun kerhon helmikuussa 2008 vauvan saaville??
  10. Ä

    Te jotka tutkitte kohdun nipukkaa kun yrititte raskautua

    niin millainen se oli silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa,mutta ei alkanut kun olit jo raskaana. :) Kiitos jos joku viitsii vastata!
  11. Ä

    Mesekavereita kolmatta lasta odottavista!

    Eli otsikko kertookin kaiken tarpeellisen. =) Lisää mesees jos kiinnostaa alanen82@msn.com :wave:
  12. Ä

    Muita joilla yritys alkaa vuoden päästä..?

    Tai vähän aiemmin jos saa isännän pään kääntymään. :whistle: Olis kiva jutella sellaisen/sellaisten kanssa jotka potee vauvakuumetta,mutta vielä ei ole yritystä. Meillä isäntä sanoi,että kolmatta aletaan VASTA vuoden päästä yrittään. Blaah! :/
  13. Ä

    Annan postikuluja vastaan patentex oval paketin

    Paketista on käytetty yksi puikko. Parasta ennen 9/2006. Jos joku tarvitsee ja ehtii käyttään nuo pian niin saa kulujen hinnalla.
  14. Ä

    Tsemppaavaa laihdutus kaveria kaivataan!

    Olen kahden pienen pojan äiti.Nuorin vasta 7vkoa ja nyt olis tarkoitus alkaa pikku hiljaa laihduttamaan. Joten jos sattuis löytymään mukava laihdutus kaveri läheltä tai kaukaa joka skarppaa jos tuntuu lipsuvan niin olis kiva. Tuettais toisiamme:) Laita yv:tä niin otan yhteyttä!! :wave:
  15. Ä

    Mese ystäviä!!

    Täällä netti pimennosta taas koneen ääreen palannut äippä kaipaa uusia mese kamuja odottajista sekä jo äideistä.Itselläni on poika 1v4kk ja laskettuaika 5 viikon päästä. Jos kiinnostaa niin lisääppä. :) alanen82@msn.com
  16. Ä

    Valkeakoski!!!!

    Täällä huhuilee uusia ystäviä äiti pian 24v ja poika 1v4kk.Olemme vasta muuttaneet tänne ja olisi mukavaa saada jutustelu seuraa odottajista ja äideistä. Itselläni laskettuaika helmikuussa.Olen huumorintajuinen enkä mikään tiukkapipo...jos kaipaat lisää ystäviä niin laitappa yv:tä. :wave:
  17. Ä

    Valkeakoski huhuu!!

    Olemme muuttamassa Valkeakoskelle marraskuun lopussa ja olisi mukava saada sieltä uusia ystäviä. Itse olen 23v ja poika on nyt 1v1kk sekä odotan vauvaa jonka la 2/2006. Jos sinulla on pieniä lapsia tai odotat niin olis kiva tutustua. Laita yv:tä niin otan yhteyttä!! :)
  18. Ä

    Tervehdys!

    Tuli meidänkin aika siirtyä tälle puolelle.Poju täytti tänään 1v. :) Mamitre,poju 1v ja masukki 16+2
  19. Ä

    Kirjeystäviä :)

    Heips! Täällä uusia kirjeystäviä kaipailee 23v pian vuoden ikäisen pojan äiti. Seuraavan La helmikuussa 2006. Haluaisin k-vaihtoon pienten lasten äitejä sekä odottajia. :) Myös kohtukuoleman kokeneet saa kirjoittaa. Meillä esikoinen kuoli kohtuun 2v sitten.Olen naimisissa! Laita yv:tä niin...
  20. Ä

    Mese kamuja alkuvuodesta vauvan saavista mammoista!

    Odotan "kolmatta"..esikko on enkelinä ja kakkonen nyt 9,5kk.La on 12.2. Mese ossa on alanen82@msn.com =)

Yhteistyössä