Hakutulokset

1. S

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

Kiitokset kaikille kommenteista! On helpottavaa kuulla, että muillakin on pelkoja. Siis toki tiedän sen ihan kyselemättäkin, mutta kyllä toisten sanat silti tuovat lohtua. Ihanaa, että teillä monilla on raskaus jo pitkällä ja pahimmat pelotkin alkavat väistyä. Mä luulen, että joudun elämään...
  2. S

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

Hei kaikille ja mukavaa marraskuuta! En ole aiemmin tähän ketjuun kirjoitellut, mutta silloin tällöin olen taustalla kyllä lueskellut keskustelujanne. Millaisia ajatuksia teillä muilla on uusi raskaus km:n jälkeen herättänyt? Miten paljon pystytte nauttimaan raskaudesta ilman pelkoa...
  3. S

Pino alkuraskauden hermoilijoille

Hienoa cadillac ja sunnuntaityttö että ultrakuulumiset oli iloisia! Kiva kuulla myös, että Kärppänä... kaikki on hyvin =) Kun Kat kertoo, että pahin olo alkaa olla jo pois (hyvä juttu!), niin mä taas hehkutan että tänään oli eka pahoinvointi! Ehkä omituista iloita tällaisesta, mutta kyllä...
  4. S

Voi ihanaa, leidi! Sun kirjoituksesi toi oikeasti tosi paljon lohtua. On kiva kuulla, että sun uusi raskaus on mennyt noin hyvin. Mä ainakin tuskailen just tuon rintojen oireettomuuden kanssa, mutta kai se on uskottava ettei kaikilla sitä tule! Mahtavaa, että sun raskaus on jo noin pitkällä :)
  5. S

Ei pitäis olla hcg enää kesäkuun jäljiltä korkealla, olen tehnyt negatiivisen raskaustestin kuitenkin elokuussa. Tosin hcg-arvoja ei mitattu km:n jälkeen ollenkaan, perusverenkuva ja tulehdusarvot vaan otettiin. Eilen tehtiin hcg-verikoe ja soittelin tänään tuloksia. Terkka sanoi vaan että...
  6. S

Moi kaikille, olen käynyt täällä lukemassa teidän keskusteluja, vaikken ole itse mitään vielä kommentoinutkaan. Oma tilanteeni on sellanen, että minulla oli kesäkuussa km, ja nyt viime viikolla plussasin jälleen. Yksiäkään kuukautisia ei ehtinyt välissä tulla, mutta todennäköisesti menossa on...
  7. S

Pitkään jatkunut jälkivuoto

Mulla jälkivuoto kesti sitten 32 päivää. Lääkärissä kävin, todettiin ettei tulehdusta ole ja labratkin oli ihan ok, tosin hemoglobiini oli laskenut melkoisesti vuodon takia. Ei tuo 32 päivää nyt loppujen lopuksi mitenkään pitkältä ajalta kuulosta, mutta kyllä se silloin vuotaessa tuntui ihan...
  8. S

Pitkään jatkunut jälkivuoto

Pakko tulla kertomaan tännekin kun alkaa jo huolestuttaa.. Sain keskenmenon (rvk 10) joka tuli spontaanisti ulos ilman lääkkeitä eikä kaavintaa tehty. Nyt jälkivuoto jatkuu jo viidettä viikkoa ja tähän jatkuvaan vuotamiseen alkaa pikkuhiljaa palaa hermot. Vuoto on ajoittain runsasta, mutta...

Yhteistyössä