Hakutulokset

  1. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    No voi hurja miten paljon osanottoja, Kiitos kaikille! Nyt tunnustan sen "oikean" nimimerkkini... Kirjaudun sillä seuraavaksi...
  2. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    killinkainen No huh huh, on teilläkin tilanne :hug: On tämä tosiaan niin ärsyttävää kun kukaan ei tiedä näistä asioista mitään :headwall: Nyt en osaa oikein muuta sanoa tällä hetkellä tuohon sinun kertomukseesi. Oma oloni on täällä ihan maissa ja pelko nostaa päätään. Kolme tuntia olen...
  3. H

    Miten suhtautuisit ystäväsi erityis raskauteen?

    Pikemminkin kävi niin että kun hän itse tuli raskaaksi niin hän hihkui että "nyt teille vauva kanssa" =) Ja niinhän siinä kävi että muutama kuukausi myöhemmin minä ilmoitin sinne päin että raskaana olen :D Alkuun kaikki meni hienosti mutta kun selvisi että meidän vauvalla onkin jotain...
  4. H

    Miten suhtautuisit ystäväsi erityis raskauteen?

    Juu en ole ystävääni hylkäämässä. Ymmärrän kyllä jos hänen on nyt vaikeaa suhtautua tähän, annan toki hänelle aikaa ja tilaa. Onneksi on myös niitä ystäviä joille voin asiasta puhua ja jotka itse ottavat aiheen esille, en tarvitse varoa sanojani. Ei ole tälle ystävälle tehty koskaan aborttia...
  5. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Nimra Älä pyytele anteeksi. Kaikki ovat tervetulleita tähän ketjuun keskustelemaan tästä asiasta =) Tai vaikka vähän asian vierestäkin ;) Kiitos kovasti sanoistasi =) Taisi Tiukun käsi tuolla äsken vähän liikahtaa, en ole ihan varma. Mulla on toisissa raskauksissa vauvat olleet aina...
  6. H

    Miten suhtautuisit ystäväsi erityis raskauteen?

    Ja miten suhtautumisesi muuttuisi ystävääsi kun tietäisit että hänen masussaan kasvaa "ei ihan normaali" lapsi? Haluan kuulla rehellisiä mielipiteitä sillä minun ja ystäväni yhteyden pito on ollut aika pahasti katkolla kun tämä raskauteni tuli selville. Hän ei ymmärrä miksi jatkamme raskautta...
  7. H

    Voiko lastaan rakastaa liikaa?

    Ei todellakaan voi!
  8. H

    Ihana keskiraskaus?!

    Jos hemppa menee alle 120 niin kyllä sillon pitäis ottaa rautatabuja. Näin ainakin mulle aina sanottu. Vaikka ulkona onkin märkää ja ei niin nättiä niin mene silti sinne. Ota vaikka joku hyvä lehti mukaan ja lue sitä siellä istuksien penkillä =) Sen jälkeen tulet sisälle ja syöt jotain...
  9. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Ei tuu mitään :( Ei taaskaan mitään liikettä tänään Huomenna ois heti aamulla kahdeksalta neuvolaan aika joten tuntuu etten ilkeä mennä taas tänään sinne :ashamed: Ei sanoja Huoli ja pelko vain...
  10. H

    Ihana keskiraskaus?!

    Minäkin odotin keskiraskautta (nyt rv23+2) kuin kuuta nousevaa, vauvan liikkeiden takia. Mutta kyllä tämä taitaa käydä vielä enemmän stressin päälle kun ei niitä liikkeitä tunnu joka päivä :( Eilen kävin viimeksi neuvolassa kuunteluttamassa sydänääniä kun ei ollut koko päivänä liikkunut...
  11. H

    Käyttääkö oikeasti joku tällaisia???!!!!

    Ei tollasissa varmaan olekaan tarkoitus mennä kaupungille shoppailemaan mutta esim pilkille oikein oivat kengät. Tai sitten vanhuksilla ihan sisäkenkänäkin kun jalkoja palelee ja villasukat on aika liukkaat.
  12. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Kyllä täällä taistellaan. Tiuku vois lopettaa äitinsä pelottelun ja säikyttelyn *soo soo* Kävin neuvolassa ja 145 siellä sydän paukutteli ja ihan normaaliin sekä tasaiseen tahtiinsa. Siinä samassa sit käänsi kylkeäänkin kun kuuli oman sykkeensä :heart: Että kyllä se siellä on mukana edelleen...
  13. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Hiljaista... taas niin kovin hiljaista tuolla masussa :( Eilen supisteli koko illan, lopuksi tuntui jo selänkin puolella :/ Kun supistukset loppui joskus yöllä, alkoi lonkkien kolotus. Nukkumisesta ei tullut juur mitään :( Ja Tiukukin on ollut taas niin hiljasiin että tässä nyt vajaan pari...
  14. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Hienoa kuulla että onnellisia turner naisia löytyy. Vielä kun saisimme kuulla turner raskauksista enemmän ja varsinkin turner sikiöistä joilla paljon turvotusta :/
  15. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Vaihdoin otsikkoa kun tuntuu menevän aika pitkälti kiian ja minun kokemusten kertomiseksi tämä ketju. Toki edelleen muutkin saavat kertoa omia kokemuksiaan suurista niskaturvotuksista =) Niin ja ne tsemppaukset on enemmänkin kuin tervetulleita. Kiitos kaikille :hug: Toivottavasti tämä...
  16. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Kiitos taas tsemppaajat =) :flower: Kiia! Todellakin tiedän mille tuntuu kun matto viedään alta :( Ihanaa että sinulla on voimia ottaa asioista selvää. Itsellä tuntuu että menee voimat tässä perus arjen pyörityksessä ja sitten kun miettii koko ajan että mitenhän tää raskaus päättyy...
  17. H

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Eihän se meidän likuri ole missään vaiheessa mitään toivetta raskauden jatkumiselle antanut. Se vaan kattelee kirjoistaan niitä tilastoja ja sen mukaan antaa meille "tietoaan". Kokemusta sillä itsellä ei turner raskauksista ole. Sitä tässä mekin on pähkäilty että kukahan näistä asioista...
  18. H

    Sikiö pahoin sairas - keskeytyskö?

    Kysymykseesi vastaus: En keskeyttäisi! Ja :hug: sinulle. Profiilistani löytyy vähän infoa siitä mitä itse käyn parhaillaan läpi omassa raskaudessani.
  19. H

    Madam Mamma ennusti

    minäkin harkinnan jälkeen laitoin madan mammalle sähköpostia. nyt sit tietty tuleekin ennustus ettei meille tule enää yhtään lasta :'( niin kuin voi käydäkin vaikka raskaana olenkin :'(

Yhteistyössä