Hakutulokset

  1. P

    kuparikierukasta vielä

    Minulle on kierukka asennettu noin 2 kk sitten. Ekat menkat tuli ajallaan ja runsaina. Nyt on kohta viikko mennyt yli ja menkkoja vaan ei kuulu. Onko normaalia, että kierron pituudet saattaa vaihdella vai onko jo syytä kipaista apteekkiin? :o :whistle:
  2. P

    Synnytyksen jälkeinen masennus

    Kiitos! Jos jollain olisi edelleen omakohtaisia kokemuksia, niin ottaisin mielelläni tietoa vastaan!
  3. P

    Synnytyksen jälkeinen masennus

    Onko jollain ollut masennusta synnytyksen jälkeen? Saitteko minkälaista apua ja mistä? Kuinka teihin suhtauduttiin, kun apua haitte?
  4. P

    Yasmin

    Minulla ainakin toimi yasmin hyvin.. en tullut raskaaksi, ennen kuin lopetin pillerit. Ja minulla unohtui aina silloin tällöin kyllä pillerin otto, mutta hyvin silti toimi! :whistle: Kalliitahan nuo pillerit on verrattuna muihin..
  5. P

    kuparikierukka!

    Onko ihan normaalia, että ensimmäiset menkat on todella runsaat kuparikierukan laiton jälkeen? Minulle kierukka laitettiin kuukausi sitten ja vuoto on kuin olisi hana käännetty, eli lorisemalla tulee ja yölläkin saa sidettä vaihtaa. Menkat kestänyt nyt 6 päivää ja kaksi päivää siitä on ollut...
  6. P

    -05 syntyneet

    Tyttömme syntyi 13.8 ja Jyväskylästä ollaan :wave:
  7. P

    kukaan ollut pelkopolilla?

    Kävin kyllä pelkopolilla, mutta ei suuremmin ollut muuta hyötyä siitä, kuin että lääkäri tarkisti, mahtuuko syntymään alakautta. Itse kun pelkäsin sitä, että jos joutuu kesken synnytyksen menemään hätäsektioon. Sanoipa hoitajakin, kun kysyi miksi tänne lähetettiin, että ethän sinä olisi...
  8. P

    imukupista

    Minulla kesti ponnistusvaihe 1 tunnin ja 25 minuuttia! 1 tunnin jälkeen otettiin imukuppi avuksi, kun olin väsynyt itse ja huusin kanssa, että ottakaa se pois! :D

Yhteistyössä