Hakutulokset

1. M

Päijät-Hämeen odottajat

Aivan älyttömään aikaan tuo mammajooga! Mullakin vuorotyö, ja saisin varmaan helposti perjantain aamuvuoroni vaihdettu iltaan, mutta kiinnostaako olla kahden kuukauden ajan perjantai-illat töissä. Kun vielä perjantai, olis ees vaikka torstai :). Höh, ja harmi. Taitaa multa jäädä väliin ihan...
  2. M

Päijät-Hämeen odottajat

Sinttu, meillähän lasketut ajat lähekkäin. Mulla 9.3 ja ikäkin on muuten sama kuin sulla. Kiitokset hurjasti tosta mammajoogatiedosta, oonkin miettinyt onko tänne sellaista tulossa. Missä se jooga järjestetään? Muuten meillä on taas koira ja kaksi kissaa ;)
  3. M

Päijät-Hämeen odottajat

Mä olen ensi viikolla jo töissä, iltavuorossa tosin. Klo 12.30->, että taitaisi mennä multa ohi? Inhottava vuoro on kyllä ensi viikollakin, kun vasta iltakuudelta kotiin pääsen. Onko esim. joku lauantai tyhmä ehdotus? Jossei joku halua vanhempia lapsia ottaa kaikkia mukaan, järjestynee tuo...
  4. M

Päijät-Hämeen odottajat

Heippa! Kiva kuulla, että löytyy Lahden suunnalta täällä palstalla viihtyviä äiskiä. Itse odotan toista vasta viikolla 7 (la maaliskuun alku ´09), ja entuudestaan löytyy pikkuneiti 2v. Omat ystäväni ovat niin uraorientoituneita, että äippälomakavereita ei ollut ekan raskausaikana, ja ei ole...

Yhteistyössä