Hakutulokset

  1. M

    tyttökavereiden opas vauvavuoteen

    Onko kenelläkään myydä kirjaa?
  2. M

    Noista päivärytmeistä..meillä syödään lounas13.30-15 tavaton

    tällä hetkellä me noustaan 8-8.30, aamupuuro 9.00, ulos, lounas 11-12, unet 12.30- 14.30, välipala 15.00, ulos, päivällinen 17-18 ja iltapuuro 20.00. Aletaan kohta mökkeillä saaressa jossa ei sähköä, juoksevaa vettä ym. joten alan ehkä myös antamaan siellä välipalan lounaan paikalla, koska on...
  3. M

    Mikä sopii Lauriin?

    Lauri Olavi?
  4. M

    maitoallergiasta

    Tuli tässä mieleen, voiko lapsi olla maitoallergikko (tai että hylatuotteet käy) jos kummankaan vanhemman suvussa ei ole kellään?
  5. M

    1-v. synttärit tulossa

    ajattelin lähetellä vieraille kutsukortteja ja kirjotella niihin kutsut lorumuodossa tms. mutta en ole mistään löytänyt malliesimerkkejä. itsellä kun tuo ajatus ei niin kulje, eikä ole aikaa istua alas ja alkaa pähkäilemään. olisko jollain ollut kutsuissaan jotain loruja tai osaako joku antaa...
  6. M

    cerazette

    osaisko joku sanoa haittaako, kun olen syönyt pari pilleriä vahingossa väärään suuntaan? neuvolaan vain 1/2h soittoaika,ei pääse läpi!
  7. M

    pakkaavat rinnat?

    itsellä on auttanut, kun olen joka syötön jälkeen laittanut bepanthenia rinnanpäähän. pitää ihon kosteana, ei kuivu ja halkeile.ois ollut kiva kun joku ois suositellut rasvausta heti alussa!! itsellä pakkautuu vain, jos on ollut pidempi väli syötöissä (yöllä). helpottuu heti seuraavan syötön...
  8. M

    äidit -74

    kotkassa 4kkpoika, mies ja belgineiti 13v.
  9. M

    Pistetäänkö pinoo siivousvinkeistä?

    hammastahnalla saa hinkattua kahvikupeista tummentumat pois, ellei satu olemaan karhunkieltä.itse pyyhin pesuun menevillä sideharsoräteillä tv:stä ym.pölyt ennen koneeseen laittoa. kertoisko joku kuinka paljon etikkaa pitää käyttää kahvinkeittimen ja pesukoneen puhdistuksessa?

Yhteistyössä