Hakutulokset

  1. H

    9kk ja ruisleipä

    meidän 9kk poju tykkää kovasti ruisleivästä, aamuisin ei enää puuro oikeen maistu vaan juuri ruisleipä. mut onko jotain määrää miten paljon sitä voi antaa? entä mitä laitatte leivän päälle?
  2. H

    9kk ja ruoka

    eli millaisia ruokia teidän 9kk syövät? entä saako leipää?
  3. H

    Vastasyntyneen hyvä verensokeriarvo?

    meidän pojul oli sokeriarvo lähemmäs yks, sai lisämaitoa mut ei auttanu, joten vietiin vastasyntyneiden teholle glukoositippaan. oli muistaakseni siel n. viikon verran.
  4. H

    G: Syy, miksi sektioon? Miten nousi maito?

    suunniteltu sektio-> perätila ja yli 4kg vauva. maito nousi seuraavana päivänä.
  5. H

    vaipoista...

    käytättekö 7kk ikäisellä pojalla teippi- vai housuvaippaa? entä mikäs mielestänne hyvä housuvaippa? ja kumpaako öisin?
  6. H

    korvike asiaa..

    mites paljon teidän 6-7kk vauvat saavat korviketta vuorokaudes? entä kiinteitä?
  7. H

    HOITULI OOTKOS PAIKALLA?

    :wave:
  8. H

    tutit ja hampaiden puhkeaminen

    tuola ainu-sivuilla vaan luki jotain ton silikonisen ensitutin kohdalla et vaihdetaan luonnonkumiseen turvatuttiin ku ekat hampaat puhkeavat. kyllä meillä edelleen käytetään vain noita silikonitutteja, miniultia.
  9. H

    ifolor

    me saatiin kuvat alle viikos. halpaa juu, laitettiin lisää kuvia tilaukseen.
  10. H

    tutit ja hampaiden puhkeaminen

    oletteko vaihtaneet silikoni tutit luonnonkumeihin kun vauvalla eka hammas puhjennut? tutin käyttö vähentynyt, pääasias enää ku menee yöunille tai on krätiällä tuulella.
  11. H

    puuroista

    oon antanu muutama päivänä meidän 5kk pojulle puuroa, tehny siitä piltin kaurapuuro jauheesta, mut ei oikeen maistu. tänään kokeilin antaa muksu kaurapuuroa ja se maistui paremmin. toki noita valmiita voi antaa, mutta haluisin myös ite tehdä.
  12. H

    puuroista

    elovena vai nalle?
  13. H

    puuroista

    oletteko itse tehneet vai annatteko valmiita puuroja? jos teette itse, niin millä olette aloittanut ja mistä olette tehneet esim. kaurapuuron? onko tullut oireita ja millaisia?
  14. H

    Missä avokit /puolisot ?

    lähti hiljattain töihin
  15. H

    Removax korvatipoista

    meille myös annettiin ohjeeks ostaa noita tippoja, ku 5kk pojul korvis vaikkua. no, tänään otin neuvolas asian puheeks, niin sanottiin et jos laittaa remowaxia, niin se pitää huuhdella pois. ja ne ei neuvolas huuhtele pienen vauvan korvia. mulle suositeltiin, myös pari muuta suositellu tuota...
  16. H

    Vaippagalluppia nyt: pampers vai Libero vai joku muu

    meillä käytettiin aluks liberoa, nyt pampers
  17. H

    remowax-korvatipat

    tipat oon ostanu mut en ole vielä laittanut niitä pojun korviin, en ole koskaan kuullukaan kenenkään laittaneen niitä vauvojen korviin. aattelinkin et jos olis jotain muuta, mitä sopis laittaa.
  18. H

    remowax-korvatipat

    :attn:

Yhteistyössä