Hakutulokset

  1. N

    ~Great Girls~

    Äh, mä just kirjotin tonne vanhaan pinoon, kun en huomannu uutta :headwall: jooh, mutta enivei, mulla tänään (la 13.09) KP3/28. -Kivakiva, ollaan ihan "oikeella" nimelläkin, ihan koko sakki :hug:
  2. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Mulla on siis jo meneillään KP3/28...Eli sit SU 14.09 on KP4...On ollu TOOOOsi ihme menkat..Alko "muka" keskiviikkona, mut alko sit kunnolla torstaina.Ja nyt on enää tositosi vähän tullu jotain loppumenkkojen tapasta. Ennen kun mun menkat on kestäny ihan ferrarin värisenä loppuun asti (5-7...
  3. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Mä on saanu nyt sit painosta -3kg pois ihan vaan sillä, että oon jättäny iltasyöpöttelyn poies.. :saint: Kun on ollu tapana, et töistä tullessa n. 22.30 aikaan, rupeen vääntään jotain "murua rinnan alle" :ashamed: Ihan kun sitä murua ei siellä ois jo ihan tarpeeksi :whistle: Joo-o..tässä on...
  4. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hohhoijjaa |O Viikonloppu taas takana ja viihteen merkeissähän se meni..söin just kebabin ja nyt suunnittelen reissua karkkikauppaan :whistle: Onneks huomenna alkaa taas työviikko, niin loppuu taas hetkeks tää mässäysinto! Mut vaaka näyttää silti -1kg/2vko. -Kyllä tää tästä..hitaasti hyvä...
  5. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Jooh..mulle voi sit laitta huomiselle (perjantaille) KP2 :/ Tänään töissä alko menkat..ensin tuli kipu alamahaan ja sit vähän vuotoo..nyt illasta ei mitään, mutta paine alavatsassa jatkuu. Ärsyttävää..mun menkat kestääkin yleensä sen 5-7 päivää, mut jos vuotais kunnolla, niin ne sais...
  6. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    PALJON ONNEA Kissendaal :hug: On aina ihana kuulla, et jollain on onnannu :heart:
  7. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hohhoijjaa..olin siis kiltti tyttö ja kävin salilla kahtena peräkkäisenä päivänä ja revittelin kunnolla..niin kunnolla, että lihakset on ollu jökissä kolme päivää :laugh: Siitäs sain ahneuksissani :p Olin jo ihan päättäny, et tää kierto on nega, enkä aijo ressata sen enempiä... kuitenki ihmeen...
  8. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Huhhahhei!!!Tämä tyttö aloitti eilen "terveelliset elämäntavat"..TAAS :whistle: Eli, normi ateriat päivittäin, syön 3-4 tunnin välein,ettei tuu ahdettua sit 6 tunnin jälkeen ihan sikana :ashamed: Ja kävin koiran kanssa parilla tunnin lenkillä...juoksu ei oo mun juttu, mut käpöttelen tooosi...
  9. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Niin..ja hellou sompio Mulla painoo saman verran ku sulla mut mä oon vaan 167cm pitkä..Mut silti tuntuu, et ollaan "samassa veneessä" Tsemppausta sulle :wave: :flower:
  10. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Heippahei! Tulin vilaseen, että mikä meininki täällä on hetken tauon jälkeen :wave: Oon lomaillu ja nauttinu kesäisistä ilmoista ..ja tietenkin syöny ja juonu hyvin :ashamed: Noh, sovittiin toisen puoliskon kanssa et alotetaan yhessä kuntoilu tossa lomien jälkeen..Pupuilurintamalla on ollu...
  11. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Hei KP, mulla onkin siis tänään jo kp7/28-30... :attn:
  12. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Kiukkutäti : Mä oon kanssa koklannu tota hiilareitten vahtaamista..mulla meni hermot jo neljän päivän jälkeen..Oon niin pirun malttamaton, et kaikki(mm.laihtuminen) pitäis tapahtua nyt, tai mielummun jo eilen :laugh: Mä aattelin taas ruveta laskeen kaloreita, jos pitäis ne semmosessa...
  13. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Heippuli Selis! Mä olin viihteellä eilen ja tänään on tullu syötyä sit muittenki edestä :ashamed: mut joo..teki tosi hyvää käydä juhlimassa ja saada paineita purettua. Ens viikosta alkaa taas salilla käynti ja koiran kanssa lenkkeily, jospa ajatukset sais tosta vauvahommelista pois ees hetkeks...
  14. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Sieltä ne menkat sitten alko..eli mulle voipi pistää kp1/26-30 :headwall: noh, eiköhän tää tästä..eiku oottamaan seuraavaa ovista ;)
  15. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Niin..ja unohdin tossa aijemmassa tohinassa laittaa, että esikoista tässä toivotaan :) *pitää sormet ristissä ja peukut pystyssä* :laugh:
  16. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Olen siis 26-vuotias naisihminen, ukko on 30 ja meillä yk15...oon nyt tikuttanut ovistakin, mutta tulee vaan koko ajan haaleeta viivaa (jos ees on viiva..mut kyl mä nään sen =) ) Vauvakuume ois ihan TAJUTON. Painoo mulla on n.10kg ylimäärästä, jonsei jopa 15kg, joita oon yrittäny pudottaa...

Yhteistyössä