Hakutulokset

  1. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Haamu tais sit tummentua...en malttanut sit oottaa viikonloppuun... On aika epätodellinen olotila
  2. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Miippeli, yritetään jaksaa vielä vähänaikaa!!! ++++ :whistle: plussatuulia sinnekin
  3. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Onnea susanna :heart: :heart: :heart: Täällä ei ole vielä täti kyläillyt 29/26-31 Sunnuntaina tai maanantaina viimeistään seuraavan kerran testailen jos se plussa sieltä tulisi... vois sit tuolle isäehokkaalle kertoa uutiset ennen kuin lentelee sitten takaisin töihin pariksi viikoksi...
  4. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    No nyt löysinkin työterveyslaitoksen sivuilta, että työni on näköjään listattu ihan listan kärkeen...erityisäitiyslomalle siis näkyis joutuvan, mahdollisesti siis heti alkuunsa... Onks se muuten pakollista ( tietysti huomioon ottaen lapsen), mut jos lääkärin mielestä pitäisi jäädä heti...
  5. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Pai80, joo eihän sitä koskaan tiedä, täytyy vaan mennä päivä kerralaan eteenpäin... Nyt vaan mietityttää kovasti nää työkuviot, jos sattuisin raskautumaan... Tietääkö kukaan pölyn, melun ja tärinän (korkeataajuus) aiheuttamassa työssä, kuinka kauan voi töitä tehdä, jos ei ole työnantajalla...
  6. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Pai80, joo miekin epäilen enemmin sitä syysflunssaa, taisit alkaa masentamaan vaan tämä pimeys ja märkyys.. Tulisipa jo kunnon talvi, tosin sitä on täälllä pääkaupunkiseudulla turha ehkä odotella... Kun raskautuminen tässä kierrossa on kyllä niin tuurissa kuin jokin asia vaan voi olla... mutta...
  7. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Luin tuossa juuri Helistimen sivuilta mahdollisia raskausoireita, joista saattaisi tietää olevansa raskaana, ennen positiivista tulosta... minuun sopii 6/10... saas nähdä onko käynyt hyvä tuuri, heti ensimmäisellä kerralla... olisi kyllä niin ihme... Nyt alkoi jänskättämään kovasti... +++:whistle:
  8. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Sinirusko voimia, ensikiertoon :hug: Minulla on ollu tänään jotenkin itkuiset tunnelmat... kaikki itkettää, ja välillä ilman mitään erityistä syytä, miestä tosin on kamala ikävä, onneksi lauantaina tullee taas kotiin... Joo ja ton itkun lisäks on kaamea väsymys koko ajan, ja vessassa saa...
  9. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Susanna85 stemppiä :hug: yritähän saada itsesi kuntoon... en ole mikään alan asiantuntija, mutta luulisin, että sinun tapauksessasi tulisi kiinnittää erityistä huomiota kaikkeen mahdolliseen mikä vaikuttaa elimistöösi, tarkoitan siis: ruokaa, liikuntaa ja hygieniaa ym... Ainakin jos itse olisin...
  10. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Raitakissa,Joo tää on tätä isossa kaupungissa... Mullakin menee työpäivät kattellessa näitten miesten töitä...sit illalla kotiin... siel sit pyöritään yksinään ilta ja aamulla taas alkaa sama rumpa alusta... poikkeuksena tietenkin viikko jolloin mies on kotona, sillon tuleekin kaiken maailman...
  11. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Minun kroppani käyttäytyy kyl nyt ihan oudosti... eilen ja tänään on ollu lämpöä... (normaalisti tekis mieli vaan hautautua peiton alle, huonon olon takia jos mittari näyttää 37 astetta, kun normi on 35,5-36, mut nyt vaan on semmonen puna poskilla ei muuta) ja nyt sit pientä verituhnua vessassa...
  12. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    :attn: olenkin näköjään onnistunut luomaan kaksi profiilia... :) :headwall:
  13. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    tervetuloa HH1979 :hug: Mie taidan alkaa jo kuvitteleen raskausoireita...tänään on sit ollu etova olo ja lämpö hiukan kohola 37.1... tai sitten taitaa flunssa iskeä... tai sitten on sisukkaita veijareita ollu, kun petipuuhia harrastettiin viimeksi viikko sitten sunnuntaina... ja viime menkat...
  14. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Nyt taitas olla tällä tytsillä oviksen aika, ainakin sellaista vihlontaa tuntuu, mikäli omaa kehoani tunnen...mies vaan on rapakon toisella puolella... :headwall: Kaivaa kohta kalenterin esille ja katso milloinhan sattuisi aikataulut kohtaamaan :) Nyt on käyty kaupassakin ja laitettu...
  15. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    No mie oon pikkuhiljaa suostutellut noin vuoden ajan, mut luulen et oisin saanut suostutella vielä pitkään... ellei ois tapahtunut ikäviä asioita lähipiirissä...
  16. H

    Lastenvaunut pitkille vanhemmille

    kiitoksia kaikille vastaajille :D
  17. H

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Talvis eikö olekkin hullua... minä ainakin itse tunnen olevani vielä se hoikka nuori huippu-urheilija, mut kun menen peilin eteen näen vain entisen nuoren rupsahtaneen ja lihonneen urheilijan....
  18. H

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    miracle ns. pitkänä ihmmeisenä...en ole polttanut ollenkaan, mutta tosin vanhempanikin ovat suht pitkiä...äiti 178 ja isä 184 ja sisko 174 mut tosin omaan pituuskasvuuni vaikutti varmasti se että en suostunut syömään pienempänä juuri mitään... vasta yläasteelle siirtyessä paino alkoi nousta...
  19. H

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    nibbler Mitä!!! tosi outoa käytöstä... minä ainakin vaatisin tilille... eka haluavat ja sitten eivät edes päästä haastatteluun... taisi mennä joku tuttu ohi jonon!!!
  20. H

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    mie haluisin päästä takas entiseen painooni eli 60-62... ja nyt painan jotain 72 olen tosin 175 pitkä, mutta lihosin kun oli se raskas ero pari vuotta sitten... nyt sitten olen taistellut näiden kilojen kanssa... Pitäisi alkaa vaan urheilemaan taas kovasti ja välttämään kaikkia herkkuja...

Yhteistyössä