Hakutulokset

1. M

Kesäkuun Keijut marraskuussa

Moikka ! Täällä eilen oli eka neuvola ja tsiisus kun täti runnoi kohtua :eek: teki kipeää mutta onneksi kohtu on kasvanut n. Greipin kokoinen kuulema . Joudun sokerirasituksiin koska esikoisessa arvot oli koholla mutta ruokavaliolla saatiin aisoihin Nyt mulla bmi muutenkin vähän yli normaalin...
  2. M

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Ja hei noista äitiysvaatteista.Facebookissa saattaisi olla äitiysvaate kirppari ? :)
  3. M

Täällä mies ei työnsä puolesta pääse ensimmäisiin ultriin ja neuvolaan koska työskentelee eri paikkakunnalla tällä hetkellä mutta nauhoitan myös sydänäänet hänelle. Onneksi viikonloput saamme olla yhdessä :love: Minulla varhaisultra on maanantaina.Toivottavasti kaikki on hyvin :)
  4. M

Huomenta ja tervetuloa uudet:) Täällä krapula olotila vaihtelevasti ja eilen tuli käytyä päivystyksessä vti epäilyksen takia. Sain ab kuurin koska mulla krooninen virtsatientulehdus ollut lapsuudesta asti joka etenee nopeasti munuaisaltaaseen. Tänään rv 5+2 tai 5+ 4 ja olen ehkä turhan vauhko...
  5. M

Heippa kaikille :)Kiva lukea teistä :) Täällä kolmas tulossa ja tosiaan turvottaa varsinkin iltaa kohden :whistle: oireita ei juurikaan ole ...nivusissa vihlontaa hetkellisesti , aamulla pieni kuvotus kiusaa ja kahvi ei maistu,rinnat ajoittain arat ,nännit ja nännipihat tosi tummat ja nippasuja...
  6. M

15.6/Mommy85/31/kätilöopisto/2 synnytystä takana
  7. M

No niin eilen oksetutti lihan haju ja kuuluisa metallin maku suussa :)Aamulla kahvin haju sai aikaan yökkimisen :love: joten tein testejä aamusta ja lupaavalta näyttää :) kuvat oli liian suuria joten en saanut lisättyä mutta cb digi raskaana 1-2 napsahti jo minuutissa :) ja cittarin halpis myös...
  8. M

Täällä varovaisesti ilmottaudun kesäkuisiin kanssa . Dpo 10 hailakka + , dpo 11 vahvempi ja tänään dpo 12 jo selkeä :unsure: ei saisi näin ajoissa olla kun perjantaina tädin vasta pitäis kurvata tosin toivotaan että niin ei käy :) Perjantaille odottaa cb digi r.testi viikko näytöllä (y) Sitten...
  9. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No dpo 12 ei tullutkaan eli uusiks:whistle:
  10. M

Tässä nyt minun viivoja eka dpo 10 ,dpo 11 ja tänään dpo 12 :)
  11. M

Sori menikin suoraan tuohon tekstisi perään (n) Mutta mä kutsuisin sitä haamuksi :)
  12. M

Voi ei Millatus :( Voimia !
  13. M

Moikka ☺ edellisen kierron tapaus olikin kemiallinen Mutta taas the vko ja dpo 10 enkä malttanut odottaa perjantaihin :whistle: ja tämä oli aamupisun tulos :geek: varovaisin mielin kuitenkin ettei tuu pudottua korkealta ja kovaa Peukkuja ja plussa tuulia toivottaen
  14. M

Onneksi vuoto kesti tosiaan 1,5päivää loppui kun seinään ..normisti menkat 5-7 päivää.Raskaustestit tulossa postin mukana huomenna ja maanantaihin pitäisi malttaa jotenkin vaan tuli vuodon jälkeen fiilis et oli kemiallinen raskaus :cry:
  15. M

Pahoittelut :(
  16. M

** Toukotenavat 2017 **

minulla tänään sama kun tuo sinun 2.9 otettu eilen oli vaaleampi ja eilen alkoi myös vuoto ihan kuin kuukautiset . Vuoto jatkuu niukempana mutta r.testi tummempi. Toivoa on vielä mullakin :)
  17. M

Tänään eka aamu etovuus ja kahvi ja tupakki ei maistu :) ja nyt malttamattomana tein aamu pissistä testin ja tadaa heti silmiin pistävä haamusta tummempi viiva tuli heti joten nyt sormet ja varpaat ristiin että viiva vahvistuu (y)
  18. M

Minulle nyt neuvottiin odottamaan viikonloppuun ja uusi raskaustesti kehiin ja jos näyttää haamua niin sitten pari päivää menkkojen oletetun ajankohdan jälkeen uusi Huh kyllä on outoa
  19. M

Juu ovistestistä on ja tein vielä uuden kun sairaanhoitaja ystävä ei ollut uskoa ja se on vahvempi ...vuoto on punasta ja ruskeaa normaalia menkka vuotoa niukempaa...tuossa vielä ilta tikutus

Yhteistyössä